Lasers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sako dj
    • Jun 2003
    • 5

Lasers

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een laser, heeft er iemand verstand van, ik wil er een redelijke zaal mee kunnen vermaken. ik heb er al een gevonden die mij wel aansprak http://www.pulslight.com/Show%20Systems/Show.htm is dit wat? het gaat over The green monster.

• Merijndj
    • Mar 2001
    • 660

ik weet niet veel van lasers, maar probeer eens te zoeken met de zoekmachine (rechtsboven in de hoek).

probeer ook eens de zoekterm: "laser".

Groeten,

Merijn

Comment

• luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

en valt deze laser binnen je budget? vrees van niet maar hoop het voor jou!

Comment

• driesmees
        • Apr 2003
        • 1076

[CENTER] [/CENTER]

Comment

• -Bart-
          • May 2001
          • 827

citaat:het gaat over The green monster.
          Dit is een gepulste koperbromidedamp laser.
          Ongetwijfeld afkomstig van (een zusje van) spectronika.
          Minder geschikt voor grafische projectie.
          Ik vind het altijd van veel lef getuigen om met gepulste lasers in het publiek te schijnen.
          Zoals spektronika zegt:
          citaat: NOTE: Due to the pulsed output of the CV laser, audience scanning is NOT recommended.
          Daar zijn continue laser veel beter geschikt voor.

Als je echt helemaal weg bent van koperdamp, neem dan eens contact op met hugo van laserimage die vertegenwoordigd spectronika in nederland, geloof ik.

Oh, en de laser, ex scanning, ex safety, ex software, kost zo'n 8000 euro's.

<font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

Comment

• Dikke Foaf
            • May 2003
            • 618

Je bent 16.... zoek ff achter zo'n lasercrab, simpel zwart kastje dat wat figuurtjes projecteert

Comment

• tididi
              • Aug 2001
              • 352

kijk ook eens naar een dragon laser is ook wel leuk voor in een wat kleinere zaal

p.j
              p.j

Comment

• Martijn
                • Aug 2000
                • 1

tja als je 16 bent kun je niet zo'n hele dure laser kopen. voor 1700 inc. btw heb je wel iets heel moois. de medialas spooky blue. met een vermogen van 30 mw. ik weet niet of ie ook in de wepsjop staat, anders moet je ff zoeken met google. dan vindt je vast wel iets.

mvg martijn

Comment

• sako dj
                  • Jun 2003
                  • 5

Ik wil geen scarabje, Ik wil wel een beetje power, Ik heb van een merk gehoord (coherent) kent iemand dat?

Comment

• DJ.T
                    • Nov 2002
                    • 1502

Mensen wat id dit nou allemaal, iemand een beetje beoordelen op zijn leeftijd? Je bent 16, dus heb je geen geld, waar gaat dit heen zeg.
                    Als ik jou was zou ik naar een spooky blue laser gaan kijken.

DJ.T Was Here
                    We're ready to party, are you?

Comment

• movinghead
                      • Aug 2001
                      • 559

Coherent... ken ik...
                      Dat je naar een laser op zoek bent snap ik. En als je Coherent gevonden hebt hoef je eigenlijk ook niet verder te zoeken. Maar dan praat je als het mij vraagt over hele andere bedragen als je het vergelijkt met spookje blauw.
                      De zaait van Coherent is: http://www.cohr.com

Mijn vraag is wat is je budget eigenlijk?

<center>----------When technology is master, disaster comes faster----------</center>
                      <center>----------- Click for profile -----------</center>
                      [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• Max
                        • Feb 2003
                        • 680

Wat is nu het verschil tussen de Spooky en de Dragon Green?
                        Last edited by Max; 11-03-06, 22:37.

Comment

• Rob
                          • Dec 2000
                          • 470

jah als je nu eens wat meer vertelt over bijv. hoe sterk dat ding moet zijn, wat je budget is, waarvoor enz. enz. dan kunnen we je wat makkelijker helpen.

Effe offtopic: ik zag zo op je site dat je toch wel een "aardige" drive-in hebt met leuk geluidsetje enzo maar zou je niet eens een keer wat aan basislicht doen?? al die effectjes dat ziet er nou ook niet heel professioneel uit

Rob v.d. Molen
                          N.R.G Dj-Team
                          " Heb je een job....huur dan Rob de lichtbob "
                          Rob v.d. Molen

Comment

• ronny
                            • Dec 2002
                            • 2138

euhmm ik las op de site van die lasermannen dat ze lasers hebben tot 5watt. naar mijn mening zijn deze toch echt wel duur niet? ik was altijd van gedacht dat deze dingen onbetaalbaar zijn voor de meeste hier onder ons op het forum.

correct me if i'm wrong!!!!

greetz ronny (bsl)
                            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• driesmees
                              • Apr 2003
                              • 1076

M'n licht-geluidsverdeler (laserguy o^p dit forum)
                              heeft een 1W laser van medialas.
                              hij heft eens verteld, datje vanop 2 meter afstand er een siqaret mee kunt aansteken.
                              Dus je moet echt niet denken: ik wil een 200 watt laser, daar kan je diamant mee snijden denk ik
                              ik denk dat en spaaky blue echt iets goed is voor een drive in,
                              heb hem al gezien,
                              is echt waar voor zijn geld...

[CENTER] [/CENTER]

Comment

Working...