MA on pc met Node
Collapse
X
-
Jeroen dus laten we dan maar zeggen dat Robbie Bruce Head of software development van Flyngpig niet weet waar hij over praatFrank Schotman
AED Distribution
***without Lights it just Radio***Comment
-
Ik denk dat hij heel goed weet waar hij over praat, ik denk dat jij hem echter niet goed begrepen danwel het niet goed onthouden hebt. Zojuist even met Jens gecheckt, en inderdaad; Widgets berekenen geen Hognet > DMX, ze zijn slechts een UBS>DMX interface voor de software-matige DP die op de Hog3PC/iPC/RoadHog draait. Daarom ook een maximaal aantal Widgets tegenover onbeperkt aantal DP's, daarom ook geen console-number voor een Widget en daarom ook geen OS-updates voor een Widget zodra je de tafel update (wat bij een DP altijd!!!! wel moet aangezien die dezelfde software dient te draaien voor juiste Hognet communicatie, en om de showfile te begrijpen).Creating shows beyond ImaginationComment
-
Lijkt me niet meer dan logisch.. anders zou zo'n widget wel erg goedkoop zijn.
Om het topic weer een beetje naar de 2port-node te buigen: neem aan het dat met de MA-node ook zo werkt? (hij mag dan wel een firmware update ondersteunen en zo, maar ik neem aan dat de software voor hapklare brokken zorgt?)Comment
-
Comment
Comment