Om toch even te laten zien waarom ik wel fijn werk met MA on pc met Node open ik even dit topic naar aanleiding van deze: http://www.licht-geluid.nl/forum/lic...-advies-3.html
Een laptopje met muis eraan ga je het inderdaad niet mee redden, hoe red ik het dan wel?
De computer waar ik op draai is een desktop met windows xp, gestript van alle overbodige software.
Hij komt nooit op internet, en word alleen voor MA gebruikt.
Laat ik wel even duidelijk maken dat dit alleen voor kleine shows is, voor weinig geld heb ik controlls die behoorlijk wat kunnen.
Om de faders en knoppen in on pc te bedienen gebruik ik een 48 kanaals schuivenbak.
Omdat de dmx in vrij toe te wijzen is kan ik flexibel een show draaien, natuurlijk komt het niet in de buurt bij een echte grootmoeder (maar daar is het prijsverschil ook naar)
Is het ervoor gemaakt? NEE, kan het? JA
Een lowbudget oplossing welke voldoet aan mijn persoonlijke eisen.
Mocht je een goedkopere oplossing weten, die evenveel of meer kan, tell me!
Nog zonder flightcase met faders

Flightcase zonder faders maar wel met mooie tekening van mijn neefje.

Doeleinden waar ik het voor heb gebruikt?
* Bands
* Club
* Bedrijfseesten
* gewoon thuis expirimenteren
En gewoon MA verkennen, al veel geleerd, genoeg licht en video eraan gehangen.
Misschien werkt het niet voor onze operators uit Hilversum, maar voor mij voor de kleine klusjes wel.
Meningen zijn welkom, misschien leer ik er nog wel wat van.
Met vriendelijke groeten,
Mark
Een laptopje met muis eraan ga je het inderdaad niet mee redden, hoe red ik het dan wel?
De computer waar ik op draai is een desktop met windows xp, gestript van alle overbodige software.
Hij komt nooit op internet, en word alleen voor MA gebruikt.
Laat ik wel even duidelijk maken dat dit alleen voor kleine shows is, voor weinig geld heb ik controlls die behoorlijk wat kunnen.
Om de faders en knoppen in on pc te bedienen gebruik ik een 48 kanaals schuivenbak.
Omdat de dmx in vrij toe te wijzen is kan ik flexibel een show draaien, natuurlijk komt het niet in de buurt bij een echte grootmoeder (maar daar is het prijsverschil ook naar)
Is het ervoor gemaakt? NEE, kan het? JA
Een lowbudget oplossing welke voldoet aan mijn persoonlijke eisen.
Mocht je een goedkopere oplossing weten, die evenveel of meer kan, tell me!
Nog zonder flightcase met faders

Flightcase zonder faders maar wel met mooie tekening van mijn neefje.

Doeleinden waar ik het voor heb gebruikt?
* Bands
* Club
* Bedrijfseesten
* gewoon thuis expirimenteren
En gewoon MA verkennen, al veel geleerd, genoeg licht en video eraan gehangen.
Misschien werkt het niet voor onze operators uit Hilversum, maar voor mij voor de kleine klusjes wel.
Meningen zijn welkom, misschien leer ik er nog wel wat van.
Met vriendelijke groeten,
Mark

Comment