MA Lighting grandMA II - Schrik

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Dan ben je slecht geinformeerd... De software blijft hetzelfde, uitsluitend een aantal lay-out toepassingen zullen worden bijgeschreven. Vervolgens wordt de software voor beide types consoles afgemaakt, tot het moment dat de oude hardware niet meer mee kan (aprox. 5 jrs) waarna de GMA2 het zal moeten overnemen.

Er is geen stabiliteitstest nodig voor de software, maar wel voor de degelijkheid en betrouwbaarheid van de hardware. En die is prima in orde.

Op dit moment is er slechts 1 console tourend over beurzen en 1 in de fabriek. Spreek met regelmaat mensen binnen MA Lighting, vandaar dat ik op de hoogte ben.
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• FTT
      • May 2008
      • 5

Ik zeg VXwork...Linux > zelfde onderliggende software ???? Ik heb zelf vrijdicht bij de development van console software gezetten en het is een hele klus om software voor 2 verschillende platforms te schrijven
      FTT
      (Without Lights it's just Radio)

Comment

• JeroenVDV
        • Mar 2004
        • 963

Originally posted by FTT
        Ik zeg VXwork...Linux > zelfde onderliggende software ???? Ik heb zelf vrijdicht bij de development van console software gezetten en het is een hele klus om software voor 2 verschillende platforms te schrijven
        Dat valt ontzettend mee (mits je er rekening mee hebt gehouden vanaf het begin). Zeker als we het hebben over een stevig geschreven engine in een cross-platform compatible taal (zoals C) is die praktisch 1 op 1 over te zetten naar een ander platform. User interface en hardware-interfacing is even een ander verhaal maar vaak - mits fatsoenlijk geprogrammeerd!!!! - best goed mogelijk.

Programmeren voor Windows en vervolgens naar een ander platform is - als er niet 100% vanaf het begin rekening mee gehouden is - een regelrechte ramp. VXworks naar Linux lijkt me nou niet bepaald een grote stap.
        Creating shows beyond Imagination

Comment

• michaelsmets
          • Aug 2007
          • 2

Originally posted by FTT
          Bedoel je dat GMA2 niet meer op VX Works draait??

Comment

• dubaifrank
            • Sep 2008
            • 35

Ja dat klopt de GMA II draait op Linux...... en voor wie het nog niet weet FTT is tegen woordig dubaifrank omdat ik daar woon tegenwoordig
            Frank Schotman
            AED Distribution

***without Lights it just Radio***

Comment

Working...