Originally posted by Dj Mark
Lichtpaneel Euro-light LC2412
Collapse
X
-
Maar de behringer is ook ontworpen voor dimmerkanalen!MEEO Audio Licht Rigging,
Mark van der Werff
Groningen -
Begin dit jaar zijn alle prijzen spectaculair gestegen bij Behringer, dus het telt niet enkel voor de LC2412.Originally posted by renebiemansIk heb ook nog een rijtje met bugs van mijn LC2412:
- Chase / memory met analoge kanalen als je dan upper in drukt pauzeren zeg maar de analoge kanalen totdat je weer uit upper bent
- Als ik memory's inprogrammeer dan blijven alle lampen op de dimmers een beetje aan wat opzich wel storent is met toneelstukken.
- Soms loopt paneel vast en kun je niet meer goed inprogrameren en of memory's gebruiken.
- Testmode vindt ik ook slecht als je bijvoorbeeld geen audio input en of control stap ding dan kun je de knopjes geen eens testen.
Weet iemand trouwens waarom die prijs van de LC2412 opeens met 75 euro omhoog is gegaan bij elk bedrijf?Comment
-
Ben ik blij dat ik net vorige zomervakantie die behringer heb gekocht bij de grote M in Duitsland
. Ik heb nu namelijk 5 jaar garantie zonder die 75 euro die er bij op zit nu, maar toch wel goede schuifjes e.d.
Ik ken namelijk iemand die heeft de LC2412 een jaar voor mij gekocht en die heeft dat ding al 3 keer stuk gehad.Comment
-
Ik heb dit probleem ook, moet ik hem dan weer terug sturen of is het zelf op te lossen?Originally posted by renebiemans- Als ik memory's inprogrammeer dan blijven alle lampen op de dimmers een beetje aan wat opzich wel storent is met toneelstukken.Comment
-
Lijkt op hetzelfde probleem dat wij hadden met die mixer. Het blijkt dat de sleuven voor de schuiven te kort zijn, waardoor de onderste rij (dus je memories) nooit helemaal op nul uitkomt. Schuif master B dicht en alles gaat waarschijnlijk uit.
Behringer heeft een nieuwe versie eprom uitgebracht die dit "oplost" door gewoon een stukje van de fader te negeren. Ff contact opnemen met Behringer, sturen ze um toe, weet helaas niet de versieComment
-
Kan ik gewoon een email in het nederlands sturen naar info@behringer.nl of hoe moet ik dat doen, kom er niet echt wijs uit hoe ik het beste contact op kan nemen.
En dan nog een vraag, als je de eprom op de computer hebt, hoe krijg je hem dan in de behringer?Last edited by Ralph Hees; 17-06-06, 10:33.Comment
-
Behringer stuurt zo'n eprompje waarschijnlijk op en geeft je het script niet. Een eprom is namelijk een microcontroller die geprogrammeerd word. Behringer zou zo'n eprom nooit het script van geven omdat dat copyright gevoelig is.Comment
-
Dat weet ik zo niet percies maar meestal paneel openschroeven oude eprom eruit nieuwe erin. Het is meestal een zwarte blokje met pinnetjes. Maar het beste kun je dit aan je dealer vragen. Daar moet je immers volgens mij ook dat eprompje bestellen.
Zie ook: http://www.behringer.com/05_support/...y.cfm?lang=ENG en
http://behringer-en.custhelp.com/cgi...hZ2U9MQ**&p_li=Last edited by renebiemans; 17-06-06, 11:25.Comment
-
Even voor de volledigheid: Behringer service verloopt via je dealer!!!!Originally posted by KnopselLijkt op hetzelfde probleem dat wij hadden met die mixer. Het blijkt dat de sleuven voor de schuiven te kort zijn, waardoor de onderste rij (dus je memories) nooit helemaal op nul uitkomt. Schuif master B dicht en alles gaat waarschijnlijk uit.
Behringer heeft een nieuwe versie eprom uitgebracht die dit "oplost" door gewoon een stukje van de fader te negeren. Ff contact opnemen met Behringer, sturen ze um toe, weet helaas niet de versieModerator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Via de behringer website: Support, online support en dan "Ask a question". Met wat mazzel klopt deze link
http://behringer-en.custhelp.com/cgi...fcGFnZT0x&p_li=
Eprommetje plaatsen is vervolgens een kwestie van onwijs veel kleine kruiskopjes losdraaien, oude eruit en nieuwe erin. Als je niet weet wat een eprom is, dan zou ik adviseren om het even door je dealer te laten doen.Comment
-
Ik heb feedback laatst een mail gestuurd die ook een behringer dealer is en die heeft mij een site gegeven waar je de eeprom kunt kopen: http://pms-electronics.com/shop1/oxi...chparam/lc2412
Deze kost dus ongeveer 20 ex. verzendkosten.Comment
-
Niet doen!
In de redelijk nieuwe Behringer LC2412 tafels zit namelijke een fout met de memoriefaders (softwarematig)...
(Was laatst een topic, dat werd verwijdert, van Willem over), Behringer neemt deze tafels terug, of je moet wachten op de nieuwe firmware update, die pas over enkele maanden uitkomt.
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
-
Behringer LC 2412
Ik had ook een behringer lc 2412 maar daar gingen de lampen niet uit bij een geprogrammeerde memory. Nu ga ik zondag een MA 12/2 halen. De behringer is een kopie van deze MA tafel. Ik advieseer om een Ma 12/2 te kopen, is wel een stuk duurder maar dan heb je ook wat!Comment

Comment