Ideale lichtsturing ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjFlo
    • Jun 2003
    • 332

Originally posted by jurjen_barel
    Neen, Daslight-dongle werkt alleen met Daslight software. Idem voor Sunlight en Martin-LJ (voor zover ik weet). Je kan dus niet alle software naast elkaar gebruiken op 1 controller.

En ben ik de enige die niet weet wat DMX400 en CMX24 zijn?
    speciaal voor jurjen

dmx 400: http://www.beglec.com/products.php?product=4602&lang=NL

cdm24: http://www.beglec.com/products.php?product=4600&lang=NL

Ik weet nie zker of j en h hem ook verkoopt daarom ff de link van andere site.

gr

floris

Comment

• DJ nn
      • Jun 2006
      • 489

sorry moderator maar dacht dat het toch legaal was wegens het nier vermelden welke dongle er gebruikt moet worden ... maar ik zal het onthouden !!!

en daslight is idd niet echt op vooruit gegaan nu, het is idd dat de 3D visualizer niet doet wat ie moet met daslight (sunlight doet wel iets en ze gebruiken dezelfde visualizer) dus ik begin aan mn daslight te twijfelen eerlijk gezegd maar eerst een tafeltje kopen en dan zien of daslight al gefixt is

grtzz DJ nn
      ... the sound of silence...

Comment

• stekelvarke
        • Dec 2004
        • 1062

Ik vind dat daslight er wel op is vooruit gegaan, zo kan je nu in groepen proggen, visualiser zal nog wel opgelost worden in een update evenals andere kinderziektes, is er toevallig iemand die weet waarvoor het lichtgroene vak (rechts) bij de live-mode is? En hoe je daar eventueel iets in kunt zetten?
        exit night into LIGHT

Comment

• cowbeast
          • Jul 2004
          • 109

Ik heb even een nieuw topic ivm dashlight gemaakt... dan kunnen we hier ontopic blijven...

Comment

• senna
            • Jun 2006
            • 3

winner

he hallo daar ik snap je dat weinig centjes hebt maar dit is een beetje duur en moeilijk ik weet niet hoeveel handen jij hebt maar ik denk dat je handen te kort komt om alle handelingen uit te voeren... het beste is om alles op 1 tafel te zetten zowel je staties als je bewegend licht een van de goedkoperen tafels is een SGM (importeur Winner te Waddinxveen) http://www.winner.nl

hou ons op de hoogte...
            groeten Senna

Comment

• WinterS
              • Jun 2006
              • 102

kan je met de CMX24 nu apparte CHASES laten draaien voor pars terwijl er andere CHASES draaien voor scans?

zodat je de pars contenu hun ding kunt laten doen en je de scans appart hun ding... want dat vraag ik mij nu ook wel af

(of lees ik over dit antwoord heen in de topic?)
              "Een DJ kan goed zijn, maar het feestje maak je zelf !"

Comment

• johan1988
                • May 2006
                • 40

Volgens mij kun je meerdere programma's tegelijk laten lopen. Omdat je dan van preset A (of B, een van beide) een chase onder fader kunt zetten.... en volgens mij kun je dan ook wel 12 tegelijk doen (aangezien er 12 faders zijn)...

Maar dit weet ik NIET zeker

Comment

• senna
                  • Jun 2006
                  • 3

alles apart sturen met 1 tafel

met de SGM studio 24 kan je alle lampjes apart sturen en laten wapperen..
                  en wat de prijs betreft denk ik dat de sgm goedkoper en makkelijker is. hij kost dan wel een 2500,- maar als je 4 kleine freubel tafeltjes gaat kopen ben je mijn mening toch meer kwijt en een hoop ergenis want ik zei al je hebt maar twee handjes voor de knopjes..

Comment

• WinterS
                    • Jun 2006
                    • 102

Originally posted by senna
                    met de SGM studio 24 kan je alle lampjes apart sturen en laten wapperen..
                    en wat de prijs betreft denk ik dat de sgm goedkoper en makkelijker is. hij kost dan wel een 2500,- maar als je 4 kleine freubel tafeltjes gaat kopen ben je mijn mening toch meer kwijt en een hoop ergenis want ik zei al je hebt maar twee handjes voor de knopjes..
                    de CMX24 kost 250euro en dat ligt toch dichter bij mij budget...

momenteel heb ik een SM1612, maar deze controller speelt de chases na elkaar af (vrij logisch) waardoor je of pars of scans hebt

wat ik nodig heb is een goede prijs/kwaliteits DMX sturing die appart chases kan afspelen voor de pars en onafhankelijk van deze chases de chases van de scans afspeelt

kan de CMX 24 dit ja of neen?
                    Last edited by WinterS; 19-06-06, 19:29.

Comment

• maks
                      • Oct 2004
                      • 44

Originally posted by WinterS
                      de SMX24 kost 250euro en dat ligt toch dichter bij mij budget...

momenteel heb ik een SM1612, maar deze controller speelt de chases na elkaar af (vrij logisch) waardoor je of pars of scans hebt

wat ik nodig heb is een goede prijs/kwaliteits DMX sturing die appart chases kan afspelen voor de pars en onafhankelijk van deze chases de chases van de scans afspeelt

kan de SMX 24 dit ja of neen?
                      of die dat kan weet ik NIET zeker...

een tafeltje die het wél zeker kan is de ShowTec Light-Desk Pro 136.
                      Licht controller voor 8 scans én 8 pars...
                      Heb je al gauw voor iets meer dan 300 euro.

EDIT:
                      en volgens mij zijn dit 2 copies...

Last edited by maks; 19-06-06, 19:00.

Comment

• WinterS
                        • Jun 2006
                        • 102

werkt die ShowTec Light-Desk Pro 136 ook zo dat je PARS kan sturen op geluid (automatisch) en de scanners via programmas?

EDIT: ik steel eigenlijk wel dit topic met mijn vraag, alhoewel het over hetzelfde onderwerp gaat... moet ik een nieuw starten MOD ?
                        alvast mijn excuses indien ik verkeerd bezig ben !
                        Last edited by WinterS; 19-06-06, 20:04.

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                          • Nov 2005
                          • 950

Is de Lite-Puter CX-5 niet wat? Kost zoon 280 euro.
                          MEEO Audio Licht Rigging,
                          Mark van der Werff
                          Groningen

Comment

• maks
                            • Oct 2004
                            • 44

Originally posted by WinterS
                            werkt die ShowTec Light-Desk Pro 136 ook zo dat je PARS kan sturen op geluid (automatisch) en de scanners via programmas?
                            jip

Lite-Puter CX-5 is hetzelfde als wat hij nu heeft... nx mee vooruit.

Comment

• Controller
                              • Apr 2002
                              • 745

Originally posted by maks
                              jip

Lite-Puter CX-5 is hetzelfde als wat hij nu heeft... nx mee vooruit.
                              Die light-desk pro 136 wil je niet hebben dat ding is echt niet prettig om mee te werken,

Kan je beter die LC pakken, hoewel erzijn vaak ook 2e handse MA 12/2 te vinden tegen mooie prijzen.

Comment

• WinterS
                                • Jun 2006
                                • 102

dwain, ik spreek hier over een budget van max 400euro

en LC ? waar staat dat in dit topic??

Comment

Working...