Nieuwe DMX sturing

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zjeten
    • Mar 2003
    • 331

waarom niet daslight?
    werkt super gemakkelijk en snel.
    300 euro
    mvg
    jeffrey vancoillie

Comment

• Max
      • Feb 2003
      • 680

citaat:Geplaatst door dh-showtechnic

De lightdesk por 136
      Heeft ook maar 8 faders. Dus moet je nog steeds switchen tussen a en b
      dus daar schiet je nog niet echt iets mee op.
      Klopt, verkeerd gekeken [)]

Comment

• Max
        • Feb 2003
        • 680

Ben momenteel toch sterk aan het overwegen de GLP versie van Sunlite te nemen. Zelfde kastje maar dan goedkoper.

Dit omdat ik tot nu toe erg goede ervaringen met het programma Sunlite heb. En ik tot nu toe ook geen beter alternatief heb gevonden.

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

Ik denk dat een PC sturing in jouw geval ook het leukste is, je kan er alles mee aansturen, en ook toekomstgericht is het ook leuker. Als je niet echt een grote held bent in het proggen is sunlight (of GLP vertie) erg leuk, omwille van de vele voorgeproged bewegingen enz. Anders is Daslight ook leuk, maar hier moet je zo goed als alles zelf proggen.
          exit night into LIGHT

Comment

• mts
            • Mar 2010
            • 1

Even vragen of het gebruik van de open dmx interface van Enttec nog mogelijk is met Martin LJ? Ik weet dat hier tegen zijn het is maar voor test gebruik thuis bij het programmeren als de originele dongle verhuurd is.

Comment

• Lala
              • Sep 2008
              • 370

Originally posted by mts
              Even vragen of het gebruik van de open dmx interface van Enttec nog mogelijk is met Martin LJ? Ik weet dat hier tegen zijn het is maar voor test gebruik thuis bij het programmeren als de originele dongle verhuurd is.
              Is niet mogelijk. LJ werkt alleen met de originele dongle.

Comment

• Noobie
                • Dec 2007
                • 223

Originally posted by Max
                GLP versie van Sunlite te nemen. Zelfde kastje maar dan goedkoper.
                in mijn beleving is GLP een afkorting voor German Light Pruts.... als ik bij iemand iets op de werkbank zie liggen, staat er meestal GLP op. Zelf heb ik ook nog 2 ypoc's 250 spots in technocase, iemand intresse?

Comment

• Drumvogel
                  • Nov 2004
                  • 175

Originally posted by Noobie
                  in mijn beleving is GLP een afkorting voor German Light Pruts.... als ik bij iemand iets op de werkbank zie liggen, staat er meestal GLP op. Zelf heb ik ook nog 2 ypoc's 250 spots in technocase, iemand intresse?
                  Dus eerst je produkt afzeiken en dan verkopen? Smart choice!

Comment

Working...