Het gaat er maar om dat je airflow hebt binnen je fixture, lamp hoeft daarvoor niet aan te blijven. Hoewel je met een hete lamp vrijwel zeker kunt zijn dat je geen condensvorming zult krijgen is het voor de levensduur van je pitje natuurlijk geen geweldig idee... als je de fans laat draaien blijft de lucht op redelijk hoge snelheid stromen waardoor het water geen kans krijgt zich af te zetten. In hoeverre ze echt 100% droog blijven valt te bezien maar ik denk dat je toch een aardig eind gaat komen.
Let ook op: condenswater is water in de zuiverste vorm (sluikreclame
) en zal dus niet 1-2-3 geleiden. Ietwat vochtigheid kan op die manier weinig kwaad, zolang het maar niet in grote druppels op je stuurprints komt te staan.
Hoe was je van plan om die domes op temperatuur te gaan houden? Het wordt hoe dan ook een prijzig klusje denk ik zo!
Let ook op: condenswater is water in de zuiverste vorm (sluikreclame
) en zal dus niet 1-2-3 geleiden. Ietwat vochtigheid kan op die manier weinig kwaad, zolang het maar niet in grote druppels op je stuurprints komt te staan.Hoe was je van plan om die domes op temperatuur te gaan houden? Het wordt hoe dan ook een prijzig klusje denk ik zo!

Comment