30 euro Live

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deloitte
    • Sep 2005
    • 135

heej,

kwam jou volgens mij een aantal weken geleden tegen in een discotheekje. weet zo niet meer waar het was.(stond daar met een avond vullende show van de sjonnies) Ik stond daar toen met een hog III je had het er toen over dat er waarschijnlijk een road hog kwam in plaats van de pilot 3000. is die er al?

gr bram
    voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

Comment

• Highfield
      • Jun 2006
      • 144

ja dat was in witkamp laren. Maar nee, die tafel is er nog niet, helaas. Vooralsnog moet ik het dus nog even met de pilot doen, maar er wordt aan gewerkt. We gaan volgend jaar naar 110-120 optredens dus ik denk dat er wel iets te investeren valt, maar ik ben benieuwd hoeveel.

mvg,
      Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• voederbietel
        • Feb 2005
        • 197

Hey harm,

ik zag jullie laatst in Boode in bathmen, leuke show maar nu we het er toch over hebben vielen me daar een aantal dingen op, weinig vloeiende bewegingen, shapes? vooral van stap naar stap gaan?
        en een aantal keren te weinig interactie met het publiek(blinders te laat of niet)
        klopt dit of komt het doordat ik die avond niet de bob was..?

verder deed je het best leuk!

werkt die sgm pilot 3000 een beetje fijn als live tafel? ik werk zelf met de pearl en dan lijkt me zo klein ding echt verschrikkelijk!?

nou is boode ook qua licht een &^#$~#$$5 lokatie!

ik ben zelf 1 van de lichttechnicussen van de band big nick, dus weet dat je bij boode niet de hoogte in kan! (wel altijd leuk publiek daar!!!!!)
        Met vriendelijke groet,

Frans Jansen

Comment

• Highfield
          • Jun 2006
          • 144

Originally posted by voederbietel
          Hey harm,

ik zag jullie laatst in Boode in bathmen, leuke show maar nu we het er toch over hebben vielen me daar een aantal dingen op, weinig vloeiende bewegingen, shapes? vooral van stap naar stap gaan?
          en een aantal keren te weinig interactie met het publiek(blinders te laat of niet)
          klopt dit of komt het doordat ik die avond niet de bob was..?

verder deed je het best leuk!

werkt die sgm pilot 3000 een beetje fijn als live tafel? ik werk zelf met de pearl en dan lijkt me zo klein ding echt verschrikkelijk!?

nou is boode ook qua licht een &^#$~#$$5 lokatie!

ik ben zelf 1 van de lichttechnicussen van de band big nick, dus weet dat je bij boode niet de hoogte in kan! (wel altijd leuk publiek daar!!!!!)
          Dag Voederbietel,

De Pilot 3000 is een HEL om live mee te werken. Veel te weinig overzicht, zelfs met het minimale aantal knoppen waarmee ze dat apparaat hebben uitgerust. De shape-editor is rampzalig wat p/t betreft, qua cmy is het wel prima.

Het probleem van de timing zit m erin dat je, omdat alles zo lastig bereikbaar is en je te weinig opslagmogelijkheden hebt, beide handen nodig hebt om een plaatje te maken voor een nummer, waardoor accenten cq refrein/bridge effectjes te laat komen etc.

Ik zal trouwens vast wel eens iets gemist hebben, iedereen maakt foutjes zeggen we dan he
          Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• voederbietel
            • Feb 2005
            • 197

Originally posted by Highfield
            Dag Voederbietel,

De Pilot 3000 is een HEL om live mee te werken. Veel te weinig overzicht, zelfs met het minimale aantal knoppen waarmee ze dat apparaat hebben uitgerust. De shape-editor is rampzalig wat p/t betreft, qua cmy is het wel prima.

Het probleem van de timing zit m erin dat je, omdat alles zo lastig bereikbaar is en je te weinig opslagmogelijkheden hebt, beide handen nodig hebt om een plaatje te maken voor een nummer, waardoor accenten cq refrein/bridge effectjes te laat komen etc.

Ik zal trouwens vast wel eens iets gemist hebben, iedereen maakt foutjes zeggen we dan he
            ik zag je idd al meer op het schermpje kijken dan naar het podium(logisch met zo'n menu!)
            maar verder erg leuke set en veel succes verder!
            Met vriendelijke groet,

Frans Jansen

Comment

• BlackLight_Frank
              • Feb 2004
              • 143

Kun je dan voor een wat beter gevoel niet toch zolang met een Licon op pad gaan i.p.v. die Pilot ?
              Kun je misschien niet alle lampjes van de sunstrips separaat aansturen, maar heb je toch wel wat meer schuiven en knoppen om live wat mee te doen.
              Of is er geen Licon meer vrij bij EKO ?

Wij hebben er nu toch ook maar één zelf aangeschaft (Licon 1X).
              Keuze was of een 2de hands Scancommander en een 24/6 erbij of in één keer een nieuwe Licon. Toch dat laatste maar gedaan, als het goed is komt ie deze week binnen !!

Frank
              Gewoon een uit de hand gelopen hobby, verder niets geen bijzonders.

Comment

• Highfield
                • Jun 2006
                • 144

Originally posted by BlackLight_Frank
                Kun je dan voor een wat beter gevoel niet toch zolang met een Licon op pad gaan i.p.v. die Pilot ?
                Kun je misschien niet alle lampjes van de sunstrips separaat aansturen, maar heb je toch wel wat meer schuiven en knoppen om live wat mee te doen.
                Of is er geen Licon meer vrij bij EKO ?

Wij hebben er nu toch ook maar één zelf aangeschaft (Licon 1X).
                Keuze was of een 2de hands Scancommander en een 24/6 erbij of in één keer een nieuwe Licon. Toch dat laatste maar gedaan, als het goed is komt ie deze week binnen !!

Frank

Nope, ze zijn bij andere bands ingedeeld..evenals alle andere tafels (op een showmaster 48, 12/2 en nog wat van die kleine dingen na)..
                Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• BlackLight_Frank
                  • Feb 2004
                  • 143

En nog geen Pearl of Roadhog onderweg voor 30Euro ??

Frank
                  Gewoon een uit de hand gelopen hobby, verder niets geen bijzonders.

Comment

• Highfield
                    • Jun 2006
                    • 144

Originally posted by BlackLight_Frank
                    En nog geen Pearl of Roadhog onderweg voor 30Euro ??

Frank

Nope, helaas niet..
                    Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

Working...