Opstart nieuw bedrijf - GESTART !!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

En zo te zien ook een nieuw huis. Je hele leventje aan het vernieuwen?

Alle kritieken zijn zeker niet negatief bedoeld. Het zijn opbouwende kritieken om je op weg te helpen. Het is geen vak wat je in 1 dag hebt aangeleerd, dus alle informatie is welkom (lijkt mij toch). Zeker op het gebied van veiligheid behoor je zo snel mogelijk up-to-date te zijn, aangezien er ook heel veel fout kan gaan. Ongelukken wil je immers niet op je geweten hebben. Vandaar dat we je met de beste bedoelingen bekritiseren.

Comment

• StevenGeerts
      • Nov 2005
      • 101

De wagen is inderdaad nieuw. Ik had de keuze om en een personenwagen te houden En een lichte vracht aan te schaffen. Deze laatste zou in den beginne niet echt renderen en neemt veel plaats in. Daarom heb ik voor de Viano geopteerd.

De aanhanger die jullie op de foto zien is een oude die slechts 2,5m lang is. Ik hb er echter wel een grotere besteld, 4m10 lang, 1m80 breed en volledig gesloten. Waarom 4m10....zo kunnen er stukken truss van 4m met langs een zijde gemonteerde koppelstukjes in Ik verwacht hem half september.

Gisteren nog stekkers aan theaterspots gemonteerd en koppelstukken tussen blauwe CEE 16A en gewoon Shuco females gemaakt. Zo spendeer ik nu elke avond wel een paar uur om het materiaal in orde te brengen. Daarna testen geblazen !!!

Comment

• FINCH
        • Nov 2000
        • 34

Toch leuk om te volgen hoe je de afgelopen tijd bezig bent geweest en wat je ervaringen zijn met je eerste officiele opdracht. Ik geloof dat de kritieken voorzich spreken en ben ervan overtuigd dat je hier je lering uit trekt (doe ik zelf ook). Ben benieuwd naar je volgende klus! Succes!
        Groeten Wouter

Comment

• Studio Moved
          • Dec 2004
          • 75

langs een zijde gemonteerde koppelstukjes
          Is het niet makkelijker om je truss op karren te zetten... Als je ze vast monteert aan je aanhanger moet je elk stuk apart dragen...

Er bestaan ook houten plankjes met wielen onder waarop je truss kan leggen (ze hebben inkepingen op maat) en nemen geen plaats in tijdens de show...
          Studio Moved

Comment

Working...