Schoolfeestje in Hilversum

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MC Party
    • Sep 2003
    • 481

citaat:Geplaatst door Harmen

spreek jij nauw je eigen quote tegen? [)]
    Nee, het is maar net wat je onder "het beste" verstaat in dit geval

Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

het is wel een zeeeeer nette klus! dat mag toch wel zeker worden gezegd.
      Maar inderdaad creativiteit is niet echt zo supper hier. Maar als je niet van tevoren weet wat voor materiaal je te pakken hebt kan je niet echt heel spectaculaire dingen maken, want de rig moet dan toch goed worden berekend enzoverder.
      Maar ik hoor hier ergens iets met lipgloss te maken hebt, en dat is toch wel steeds erg creatief! Daar zie ik steeds dingen war ik zelf niet zou opkomen. Maar daar zit wellicht ook meer voorbereiding in.
      exit night into LIGHT

Comment

• fl@x
        • Oct 2003
        • 194

Hey Mensen,

Ik zal ook maar ff reageren om het klusje dat ik zelf bedacht/gebouwd heb. Tuurlijk zijn er creatievere dingen te bedenken, en zoals jullie in veel van mijn post gezien hebben kunnen we dat ook wel. Maar houd wel in je achterhoofd dat dit soort klusjes in zeer korte tijd op/ afgebouwd moeten worden. Dus als een school als deze met een leuk budget iets speciaals wil dan moet het wel in drie a vier uur klaar kunnen zijn. Meer tijd heb je gewoon niet. Aula's zijn niet leeg en ga zo maar door. Wij zijn hier om drie uur mee begonnen en waren om zes uur klaar. Afbouw heeft maar 1,5 uur gekost. Dit is zo'n beetje de maximum tijd die je op een school kan gebruiken. Leraren willen ook graag naar huis namelijk.

En over de plaatjes in het algemeen, deze zijn gewoon gechoten terwijl er een shape draait, ik kan je vertellen dat Crook die tafel heel netje vol had geklopt met heel veel leuke shapes/standen. Dat is hem wel toevertrouwd.

Iemand misschien nog ideeën voor "creatievere" constructies die ook snel te bouwen zijn.......

Groeten.
        Zo niet, dan toch!!!

Comment

• SpaceyDeeJ
          • Sep 2001
          • 876

Tja,

dat blijf natuurlijk altijd discutable, wat is wel en niet creatief ?
          Toch een vraagje :

Op de linkerpoot voor, staat iets ? wat is dat ?Een breakout of zo ?
          cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• fl@x
            • Oct 2003
            • 194

Dat was een 220V verdeelkastje voor de stroomvoorzien t.b.v. die Maccen. Deze zat met een steel een spanbandje boven op de carré verankerd.

Zo niet, dan toch!!!

Comment

• SpaceyDeeJ
              • Sep 2001
              • 876

citaat:Geplaatst door fl@x

Dat was een 220V verdeelkastje voor de stroomvoorzien t.b.v. die Maccen. Deze zat met een steel een spanbandje boven op de carré verankerd.
              Mmm, mag spanband nu wel of niet hiervoor, alhoewel, je hebt geen directe hittebron in die buurt.

Ik neem aan dat je dus 380 naar boven hebt gebracht en dat bovenop hebt verdeelt met automaten ? Lijkt me lastig mocht er een automaat onverhoopt uitvliegen en je kan gaan klimmen tijdens je party...
              cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Luuk
                • Aug 2005
                • 14

Hey Flax en Crook,

hebben jullie weer mooi gedaan vind ik, jammer dak nie mee kon maar goed kommen nog genoeg van die klussen weer.

en wat Mc party betreft: maar goed dat jij de flitspaal teste toen zondag `s morgens na lipgloss konden wij nog net op tijd remmen

Comment

• rene.derksen
                  • Feb 2004
                  • 649

Denk dat een spanband wel mag, het is ervoor gemaakt om iets vast te zetten. Aangezien de kans al klein is dat het uit zich zelf naar beneden vliegt zal het ook niet veel uitaken denk ik zo. En een hittebron, er zitten geeneens parren aan, en zo'n kop straalt nou ook weer niet zoveel warmte af.

Hoe het allemaal officieel moet en mag weet ik ook niet, maarja ik zeg maar zo: je mag ook niet tegen het muurtje van de kerk aan pissen
                  Licht is altijd zwaar.

Comment

• fl@x
                    • Oct 2003
                    • 194

citaat:Geplaatst door René.D

Denk dat een spanband wel mag, het is ervoor gemaakt om iets vast te zetten. Aangezien de kans al klein is dat het uit zich zelf naar beneden vliegt zal het ook niet veel uitaken denk ik zo. En een hittebron, er zitten geeneens parren aan, en zo'n kop straalt nou ook weer niet zoveel warmte af.

Hoe het allemaal officieel moet en mag weet ik ook niet, maarja ik zeg maar zo: je mag ook niet tegen het muurtje van de kerk aan pissen
                    Ers zat gewoon een staalstrop aan verankerd, spanband was als extra beveiliging.
                    Zo niet, dan toch!!!

Comment

• FiĂ«staLj
                      • Oct 2000
                      • 2068

Hoeveel doden kunnen er vallen terwijl jij tegen een muurtje pist ? En bedenk jezelf eens hoeveel doden er kunnen vallen wanneer mensen een krachtverdelingskist gaan koppen..

De kans is klein, das waar. Maar toch misstaat een nette staalsafety met voldoende WLL hier niet.
                      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• fl@x
                        • Oct 2003
                        • 194

citaat:Geplaatst door FiëstaLj

Hoeveel doden kunnen er vallen terwijl jij tegen een muurtje pist ? En bedenk jezelf eens hoeveel doden er kunnen vallen wanneer mensen een krachtverdelingskist gaan koppen..

De kans is klein, das waar. Maar toch misstaat een nette staalsafety met voldoende WLL hier niet.

Zie post hierboven......
                        Zo niet, dan toch!!!

Comment

• NIVA
                          • Apr 2004
                          • 62

Mooi klusje! Had de school bij onze klusjes maar zo'n budget, he René.D[]
                          If you mess with me, I'll fade you out !!!

Comment

• frodolight visuals
                            • Nov 2005
                            • 37

Zo'n schoolfeestje wil ik ook wel met een avolites tafel en lasers
                            die hadden vast geld over ofzo

Comment

• beyma
                              • Oct 2002
                              • 1614

citaat:die hadden vast geld over ofzo
                              Tja,in Hilversum zit nog wel wat geld![^]

Maar welk in college was dit?
                              Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• fl@x
                                • Oct 2003
                                • 194

Dit was op het Comenius college
                                Zo niet, dan toch!!!

Comment

Working...