Schoolfeestje in Hilversum

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Croock
    • Mar 2004
    • 29

Schoolfeestje in Hilversum

Wederom een klusje samen met Fl@x, schoolfeestje in Hilversum.

Licht was eigenlijk hetzelfde als bij het kerstklusje, dus dan kan je daar kijken voor de specs
    enige wijzigingen/toevoegingen:
    2x spooky blue
    1x martin pro 2000
    beetje meer truss

geluidsset was KS Triaks
    DJ:

2x CDJ1000
    Dateq LpM 7.3
    2x 31bands EQ
    2x Shure Wireless U4

• PatrickR
    • Nov 2004
    • 12

Hoi Croock
    stonden je cd spelers niet een beedje laag als je kijkt naar het hoogte verschil met je licht tafel?
    Voor de rest ziet het er wel mooi uit.

Comment

• Croock
      • Mar 2004
      • 29

de cd-spelers stonden op een gewone standaard tafel, de lichttafel stond op 2 mac-cases, maar ik was niet de DJ, waarschijnlijk vond deze dat fijn draaien.

Comment

• sjoerd
        • Apr 2004
        • 341

Die truss voor de dj booth, blijft die gewoon stevig genoeg staan of zijn er grotere base plates voor gemaakt? ik kan dat zo niet zien op de foto. Mooie en simpele constructie met wat doek erachter!

Comment

• Tofke78
          • Jan 2005
          • 504

Wauw zeg, ik ken niks van verlichting, maar op deze foto's is't echt wel chique! :-) Ook met lasers en al... :-)

Comment

• Victor
            • Aug 2000
            • 54

Top uitgevoerde klus, mijn complimenten! Zo zie je het niet vaak.
            Groeten,
            Victor Noordland

Comment

• Harmen
              • Sep 2003
              • 379

?

het ziet er leuk uit maar vind het persoonlijk wat creativiteit missen.
              een stel maccen in een carre flikkeren kan elke ...
              ook mis ik toch wat meer licht op je podium, had de dj denk ik wat meer in het feest betrokken.
              maar het ziet er wel grappig uit hoor, dit aantal maccen in zo'n zaaltje..

Comment

• axs
                Moderator
                • Jun 2002
                • 2687

Buiten misschien dan de boogjes mis ik ook wel de creativiteit.
                Vooral wat standjes op de foto's betreft.
                Wat geinverteerde pan/tilts en een kleurtje erover...
                En dan die 'open white' met de laser... is zowat de meest foute combinatie die je kan maken voor een laser...
                If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Baszza91
                  • Oct 2005
                  • 476

Hallo,

Erug mooi gedaan. Ik zou willen dat mijn school ook zo veel budget had voor dat soort feestjes. Gisteren feest gehad, en wat een soepzooitje.

Greetzzz en cheersss
                  I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Croock
                    • Mar 2004
                    • 29

gelukkig ook negatieve reacties, had ook eigenlijk niet anders verwacht. Jammer is dan wel dat ze zeggen dat ze het zelf anders zouden doen, maar niet vertellen hoe ze het anders hadden gedaan. Maar ja, daar betrap ik me zelf ook wel op. Ik had zelf ook liever 5 cirkels in het dak gevlogen met verschillende outrigs er aan en allerlei leuke effecten.

Maar goed, ik denk persoonlijk niet dat er veel mogelijkheden zijn qua creativiteit. Deze klus is uitgevoerd voor een evenementenburo, waar ik alleen als freelancer de klussen voor uitvoer. Op het gebied van voorbereiding doe ik niks. Ik kijk alleen wat er aan trusserij de oplegger uitkomt en ga daarmee aan het bouwen. Fl@x bereidt de klussen vaak voor op de zaak. Deze klus is zo uitgevoerd omdat er een grote constructie in de zaal moest komen die wel ietwat aparts had.

En wat betreft de laser en de open wit van de mac's, tja, dat had beter gekund.

Comment

• Harmen
                      • Sep 2003
                      • 379

wat ik anders had gedaan verschilt per klus, per situatie per budget, kortom ik heb niet de gegevens om daar uitspraken over te doen.
                      fl@x heeft af en toe ook mooie en creatieve dingen waarbij hij vindingrijk gebruik maakt van de omgeving en de zaal, en dat is hier niet het geval.
                      en nogmaals het ziet er hier best grappig uit, alleen het woord optimaal of de formulering van victor zou ik hiervoor niet willen gebruiken.
                      dat jij alleen maar bouwd kunnen wij hier op een forum ook niet raden, tenzij je dat er netjes bij zet natuurlijk.

Comment

• djnoegi
                        • May 2005
                        • 40

Staan de parren aan de dj-set op foto 3 niet te dicht bij deze toneeldoek? Ik weet natuurlijk niet of deze de hele avond bleven opstaan of niet.

Comment

• MC Party
                          • Sep 2003
                          • 481

Hmz, Croock kennen wij elkaar van Lipgloss ? (ben die persoon die de flitspaal aan het testen was )

Verder sluit ik mij bij bovenstaande aan en denk ook dat je niet voor elke klus persé 100% procent creatief moet zijn/ kan zijn (budget).
                          Verder is snel bouwen en breken bij dit soort klussen ook belangrijk. Docenten willen namelijk ook het liefst zo snel mogelijk naar huis.

Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Harmen
                            • Sep 2003
                            • 379

spreek jij nauw je eigen quote tegen? [)]

Comment

• SpaceyDeeJ
                              • Sep 2001
                              • 876

Tja, tis anders dan een normaal carré. Ik vraag me dan alleen de usability op een schoolfeest af bij dit soort dingen....Tis ook een extra hoop werk denk ik...

Kijk, zie het zo, negatief commentaar is ook commentaar, wie weet kun je je voordeel mee opdoen en er wat van leren...

DJ meubel vind ik persoonlijk erg laag, en zeker niet ok voor je rug, of je moet lillyputters in dienst hebben[}]
                              cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

Working...