Ben jij ook echt diegene als wie je je voordoet?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5429

Ik zal mijn psychiater eens vragen welke van de drie van mijn 'ikken' nu het meest op het forum zit.
    Dat wordt dus Wie van de Drie!
    Maar als er nu één veruit de meeste postings doet, mogen die andere twee dan helemaal niet meer.
    Ik vindt dat die 'botte boer' en die 'slappe zak' ook af en toe best wat mogen zeggen.
    Dat serieuze ge-OH hangt me nu alweer de keel uit.
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• som
      • Nov 2002
      • 787

welke keel rinus?
      Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• Martin-vdB
        • Oct 2003
        • 85

citaat:Geplaatst door MatthiasB

Waarom zou je het bedrijf bellen waar iemand bij werkt? daar verdoe je je tijd toch niet aan? Ze vallen zelf wel door de mand ooit zullen ze wel is een steek laten vallen waardoor je kan afleiden dat het een hoopje boerenbedrog is

Zo was er laatst iemand op de sjet ook die we nu niet meer zien (ga geen namen noemen) En als we hem hoorden spreken dan was het net of hij had heel EML bij hem thuis staan. Maar terwijl vroeg ie wel aan iemand anders een offerte voor een feestje. Dan weet je genoeg he.
        Ja precies, als je een beetje alle posts in de gaten houd van iemand waarbij je al twijfeld of ze het zelf allemaal wel weten. Bij de één duurt het wat langer dan de ander maar vroeg of laat vallen ze echt wel door de mand.

Zo ben ik een keer vurig met iemand in discussie geweest die op een gegeven moment zelfs beweerde een groot magazijn "vlak over de grens" te hebben terwijl ik een aantal maanden geleden van deze zelfde persoon ineens (in een door hem zelf geschreven reactie) kon lezen dat 'ie bij shows voor meer dan 400 mensen spullen moet gaan inhuren. Best wel grappig, maar ook een beetje triest, helemaal als je op z'n website leest dat 'ie P.A.'s tot 50.000 man op voorraad heeft. (diegene waar dit over gaat herkent zichzelf wel denk ik [^])

Dan kan ik in ieder geval van mezelf zeggen dat ik klussen met meer dan 5000 bezoekers doorstuur naar een ander bedrijf. Ik kan het wel maar ik zet mezelf voor schut met de apparatuur die ik heb.

Wat dat betreft denk ik ook dat er een hoop wijsheid gekopieerd word van andere sites terwijl ze beweren er zelf voor geleerd te hebben.

Comment

• NIVA
          • Apr 2004
          • 62

citaat:Geplaatst door Martin-vdB

Ik kan het wel maar ik zet mezelf voor schut met de apparatuur die ik heb.
          Helaas doet dat fabeltje nog altijd de ronde. Ik vind eigenlijk dat je pas echt een prof bent als je met alles wat je voorgeschoteld krijgt op een klus, toch een zo goed mogelijke sound of een zo mooi mogelijk plaatje neer kan zetten. Niet miepen, gewoon proberen het beste ervan te maken. Daar houdt ik dan weer van!
          If you mess with me, I'll fade you out !!!

Comment

• Olaf Duffhuës
            • Oct 2000
            • 2477

Ik ben in het echt nog een grotere l*l....Dat weet ik dan weer van me zelf...Maar voor de rest...Het is zelfs mijn echte naam...
            Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• berolios
              • Sep 2005
              • 1538

Als het zo is dat iemand niet helemaal is wie hij zegt te zijn, is dat dan zo erg?
              Waarom zijn we hier op een forum? Om een beetje te patsen en te vertellen op welke evenementen en voor welke bedrijven en artiesten we wel niet allemaal werken en gewerkt hebben? Is dat dan nu echt zo belangrijk?

Wanneer je naar ervaringen vraagt op een specifiek gebied, wil je natuurlijk wél rechtmatige antwoorden krijgen (geen verzonnen shit dus die je op het verkeerde been zet), dan ben ik de eerste die het ermee eens is. Maar is het niet zo dat de reacties van mensen die eigenlijk niks wezenlijks kunnen bijdragen aan sommige serieuze topics er zó uit te plukken zijn? (ik sluit me dus aan bij de velen die dit al voor me hebben verklaard)

Dan de jongens en meisjes van 14/15/16/17 die op school of elders aan een (waarschijnlijk) low-budget project meewerken. Die kinders hebben waarschijnlijk zo'n beetje de tijd van hun leven (ik ben toch ook op deze manier begonnen toen ik 13 was, en geloof maar dat ik niet de enige ben). Soms kunnen ze misschien wat klungelig door de bocht komen, maar probeer het positieve van hun enthousiasme in te zien, in plaats van ze de grond in te boren. Vaak kunnen deze jongens hééél veel hebben aan nét die ene goeie tip.
              Iedereen zegt altijd wel dat hij gek wordt van die sjacheraars met hun goedkope geluidsetjes en disco's die hun zooi gewoon niet voor elkaar hebben. In mijn ogen is het dan aan ons de taak om de 'nieuwe lichting' te leren denken als een prof (zodat ze later niet de boel gaan verzieken), voordat ze onder de hoede vallen van de lokale sjacheraar.

Oh ja, ik moet natuurlijk wel nog effe zeggen wie ik ben: 'berolios' insinueerd misschien enige Griekse (athletische?) verbanden. Forget it... ik ben gewoon een oer-limburgse lelijkerd.
              Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• Baszza91
                • Oct 2005
                • 476

Hallo,

Het is gewoon maar een vraagje hoor. Maar nemen jullie mij serieus. Niet dat ik dat niet denk, maar gewoon voor de zekerheid. Van mijn vader mag ik niet mijn eigen naam op internet "te koop" zetten. Daarom mijn nicknaam. Ik mag ik mijn adres niet op internet zetten. De'r zitten lui (nee, jullie niet in de meeste gevallen) tussen die denken van die en die heeft zus en zo, en woont daar en daar. Daar kan wat halen. Vandaar niet mijn echte naam en adress. Maar voor de rest is alles wel echt hoor. Alleen mijn profiel loopt achter ben inmiddels veertien. Ik ben zelfs soms zo geboeid door dit forum om iets te leren dat soms het huiswerk er een beetje inschiet (dan maar ff op school makuh). Als er topic's zijn van welke geluidset advizeren jullie reageer ik niet. Dat is omdat ik daar geen goed advies in kan geven. Ik niet met echt pro stuff gewerkt.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijkheid schept over 14 jarigen en mij.

Greetzz en cheerss
                I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

Working...