Ben jij ook echt diegene als wie je je voordoet?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pro`d`user
    • Jun 2002
    • 534

Ben jij ook echt diegene als wie je je voordoet?

Je ziet zo nu en dan wel iemand voorbij schieten die zegt dat hij ergens werkt terwijl eigenlijk niemand hem kent, iemand die foto's plaatst en doet of deze van hem zijn maar dit eigenlijk niet het geval is en mensen die zich gewoon voordoen als iemand heel anders.

Zoals nu blijkt in het post hier je studio topic het er wel heel erg op lijkt of deze persoon zich voordeed als iemand met een zeer indrukwekkende studio en nu blijkt dat deze in Amerika staat.

Wat vind jij van dit soort gevallen, wat voor invloed heeft het op dit forum als iemand zich anders voordoet dan hij daadwerkelijk is etc. etc.?

Barry K.
    Wij werken met EV ole ole
    In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824
  • goldsound
    • Jan 2003
    • 429

Ik ben gewoon wie ik ben

Ik vind het triest dat iemand zich voor doet als iemand anders, deze personen mogen voor mij ook wel verwijdert worden van het forum.
    Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Zo zie je maar...dat soort zaken komen altijd uit. Wie staat er dan voor l*l? psies...
      Ook weer opgelost dan.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• pro`d`user
        • Jun 2002
        • 534

Advies van mensen die een grote studio drive-in-show verhuurbedrijf of wat dan ook hebben of zich hebben bewezen op het gebied voor pro licht geluid visuals hecht ik meer waarde aan dan iemand waarvan ik niet goed weet wie hij/zij is, of zelf nog maar net begonnen is.
        Als iemand zich dus voordoet als iemand met een grote staat van dienst dan hecht ik er dus meer waarde aan, als veel mensen dit zouden doen zou na afloop kunnen blijken dat je advies hebt gekregen van iemand die er misschien helemaal niet zo veel van af wist.
        Barry K.
        Wij werken met EV ole ole
        In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• DjFx
          • May 2004
          • 307

Ik probeer net als de meeste hoop ik me eigen te wezen hier op het forum,

Maar ze van het forum verwijderen, ik weet t niet

Als het nou echt irritant is zeg ik ja

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

Als je twijfelt moet je mensen ff toevoegen op msn bijvoorbeeld...Na een paar kritische vragen kun je erg snel achterhalen of iemand echt ervaren is...[|)]
            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
            ------------------------------------------------
            Arvid Buit
            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• -Aart-
              • Jul 2001
              • 801

Meestal komt de aap wel uit de mouw, als dat voor de discussie belangrijk is. Zo niet, ach boeie.. Dat is een van de nadelen van het internet die ik voor lief neem. Het is denk ik wel goed als mensen zich er terdegen bewust van zijn dat niet alles zomaar waar is.

Sommige mensen (ikke bijvoorbeeld) hebben ook een wat ongebruikelijke verzameling kennis en intresses. Dat kan onopzettelijk soms ook wat onwaarschijnlijk overkomen denk ik..

Comment

• ralph
                Banned
                • Aug 2000
                • 2649

Ja ik ben wie ik ben...alleen klopt mn leeftijd al een poosje niet meer, maar ik snap de ophef ff niet. Hoe vaak komen er hier geen jochies langs met een grote bek van ik weet het allemaal wel, die blijken dan 15 te zijn en deel uit te maken van een technische commisie van een middelbare school.
                Ook niet echt wat je een professional in onze branche mag noemen

Sommigen van die gastjes zijn wel heel serieus bezig met hun obby en ik weet zeker dat een aantal daarvan wel samen met mij de beroepskrachten staat te klussen.

die giserke die was vanavond nog op het forum om het te lezen, alleen reageren heeft ie niet gedaan, beetje sneu als je het mij vraagt...

Comment

• FiëstaLj
                  • Oct 2000
                  • 2068

Ik ben ook wie ik ben... behalve in het weekend... dan verander ik in een enorme sexbom
                  Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Freddie
                    • Nov 2002
                    • 195

To ralphl; Ik snap je punt wel een beetje, maar het gaat altijd zo veer om te zeggen, jah die zitten op school bla bla bla, en zijn pas 15.

Het brengt meteen een negatief beeld over alle 15/16 jarige en alle schoolclubjes.
                    Ik weet ook dat er veel jongeren zijn die denken alles al te weten. Maar zo jammer dat je meteen weer begint met; die 15 jarige van schoolclubjes.

Ik ben inmiddels 16, zit nog op een schoolclubje, maar werk (ook veel leer) al regelmatig in deze branche op serieuze wijzen.

voor de rest snap ik het punt niet helemaal. Als er hier mensen zijn die zichzelf beter willen laten lijken als de rest. Ok. Pas als je plaatjes van jouw activiteiten gaan gebruiken, dan zou ik me pas zorgen maken. Want dit soort mensen heb je altijd, overal, en waar je maar kan kijken. Je hoeft ze maar aan te spreken en bla bla bla, daar gaan ze weer. Dus helemaal ontkomen doe je het niet. Hun staan al lekker voor lul als ze 'betrapt' worden, en zullen daarna niet snel meer terug keren.
                    Als het licht uit is................. Is het donker

Comment

• ralph
                      Banned
                      • Aug 2000
                      • 2649

precies mijn punt Freddie, de sukkels vallen vanzelf door de mand.

Comment

• Pieter Huijgen
                        • Sep 2003
                        • 766

Ik ben dus ook wie ik ben, niet meer en niet minder.

Waar ik soms ook aan begin te denken is het volgende:

Zouden mensen die de meest onnozele berichten plaatsen (zoals
                        DJ Peet), alter-ego's zijn van mensen die tevens onder een
                        andere naam hier posten? Ik zou het diep triest vinden, maar
                        het zou zomaar kunnen....
                        Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• moderator
                          Moderator
                          • Apr 2001
                          • 5946

Die dj peet mag op de ignore modus, ik verwijder netjes al zijn berichten...onzin hoort hier niet thuis.
                          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• JBL-QSC-DBX
                            • Apr 2003
                            • 381

Is het nu de bedoeling dat iedereen gaat zeggen, "ik ben wie ik ben?", want we zijn het er allemaal wel over eens dat de "oplichters" vanzelf wel door de mand vallen. Snap dit topic niet helemaal, wat willen we bereiken?
                            Ik ben trouwens nog steeds Joris Martens uit het Brabantse Hoeven hoor....
                            Timescape.nl

Comment

• Reemski
                              • Dec 2001
                              • 690

citaat:Geplaatst door JBL-QSC-DBX
                              Ik ben trouwens nog steeds Joris Martens uit het Brabantse Hoeven hoor....
                              Jaajaaa... jaja. Geloof er niks van..

Comment

Working...