Ik ben zelf dus ook een van die 16 jarige, die bezig is op school met een technische commissie en daarnaast een drive in showtje heeft. Maar ik ben dan niet zo iemand die dan een beetje op een forum gaat rond bazuinen dat hij een willekeurige productie gedaan heeft terwijl die daar ogenschijnlijk helemaal niet toe in staat is. Of dat zo'n persoon een beetje tips gaat geven over dingen die nooit zouden kunnen zoals een scroller met powercon aansluiting of een truss eerst ophangen aan tl bakken[xx(]en je hebt ook nog het soort mensen dat zoveel mogelijk posts probeert te maken zodat ze een veteran woorden of hoe dat ook heet
Ik vind gewoon dat als je iets niet zeker weet of gewoon niet, houd dan gewoon je bek dicht en probeer wat op te steken van wat de mensen zeggen die er wel verstand van hebben. Maarja, door al dit soort onzin posts, hoe weet je dan nog welk antwoord te vertrouwen is en welke niet.
Mensen die dit soort dingen posten verpesten gewoon een beetje het nut wat je zou kunne hebben van een forum
greetzzz
vic[xx(]
Ik vind gewoon dat als je iets niet zeker weet of gewoon niet, houd dan gewoon je bek dicht en probeer wat op te steken van wat de mensen zeggen die er wel verstand van hebben. Maarja, door al dit soort onzin posts, hoe weet je dan nog welk antwoord te vertrouwen is en welke niet.

Mensen die dit soort dingen posten verpesten gewoon een beetje het nut wat je zou kunne hebben van een forum
greetzzz
vic[xx(]

]

Comment