Ben jij ook echt diegene als wie je je voordoet?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vic
    • Jun 2003
    • 93

Ik ben zelf dus ook een van die 16 jarige, die bezig is op school met een technische commissie en daarnaast een drive in showtje heeft. Maar ik ben dan niet zo iemand die dan een beetje op een forum gaat rond bazuinen dat hij een willekeurige productie gedaan heeft terwijl die daar ogenschijnlijk helemaal niet toe in staat is. Of dat zo'n persoon een beetje tips gaat geven over dingen die nooit zouden kunnen zoals een scroller met powercon aansluiting of een truss eerst ophangen aan tl bakken[xx(]en je hebt ook nog het soort mensen dat zoveel mogelijk posts probeert te maken zodat ze een veteran woorden of hoe dat ook heet
    Ik vind gewoon dat als je iets niet zeker weet of gewoon niet, houd dan gewoon je bek dicht en probeer wat op te steken van wat de mensen zeggen die er wel verstand van hebben. Maarja, door al dit soort onzin posts, hoe weet je dan nog welk antwoord te vertrouwen is en welke niet.
    Mensen die dit soort dingen posten verpesten gewoon een beetje het nut wat je zou kunne hebben van een forum
    greetzzz
    vic[xx(]

Comment

• lifesound
      • Apr 2003
      • 1052

citaat:Geplaatst door dokter dB

ik ben eigenlijk een eikel
      ik heb nooit anders gedacht ... [8D]
      Ik ben eigenlijk een meisje []

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

citaat:Geplaatst door lifesound
        Dan was je gisteren toch vergeten je benen te ontharen en je t*tten op te pompen
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Rademakers
          • Jul 2003
          • 1281

citaat:Zoals nu blijkt in het post hier je studio topic het er wel heel erg op lijkt of deze persoon zich voordeed als iemand met een zeer indrukwekkende studio en nu blijkt dat deze in Amerika staat.
          Jammer dat je meteen een topic begint naar aanleiding van een ander topic, zonder diegene de tijd te geven om te reageren.

Zeker omdat Giserke al heeft aangegeven dat het niet zijn studio is, lang voordat de commotie ontstond. Zie zijn post van 21/06.

Ik lees trouwens ook wel eens iets door, om er vervolgens pas een paar dagen later op te reageren. Dat komt het forum volgens mij, wel ten goede.

Mvg Johan

Comment

• sparky
            • Apr 2002
            • 2104

citaat:Geplaatst door lifesound

citaat:Geplaatst door dokter dB

ik ben eigenlijk een eikel
            ik heb nooit anders gedacht ... [8D]

Wordt je nieuwe nick hier dan ook Wifesound?
            Tenzij je niet getrouwd bent natuurlijk.

Overigens ben ik eigenlijk Peter R. de Vries op zoek naar kartelvorming in pro-audio [:X]
            Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• djkoen
              • Nov 2002
              • 85

Even een reactie op ik meen o.a. Ralph die een hekel heeft aan jongens van 15 die een hele boel dingen zeggen waar niets van klopt.

Natuurlijk zijn er die, maar je kunt niet iedereen van 15jaar over één kamp scheren.
              Ik zal je zeggen, ik ben 15jaar, en ik ga mee (je zou het werk kunnen noemen) met ****. Ik werk ook met Midas Venice tafels, Yamaha DM1000's, Sound Projects SP4 sets. Natuurlijk zet **** mij niet als 'hoofd-mixer' neer, ik ben daar nog te onervaren voor. Maar zelf heb ik ook weleens een musical of bandje gedaan met een Midas of whatever.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat er ook jongens (of meisjes) zijn die wel degelijk met die apparatuur omgaan en die ook een heleboel kennis hebben van licht en geluid.

Groeten,

Koen.
              Sound Projects Master Blaster: Beetje vreemd, maar wel lekker.

Comment

• sparky
                • Apr 2002
                • 2104

Well, dan hoef je je toch ook niet aangesproken te voelen?
                Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• djkoen
                  • Nov 2002
                  • 85

citaat:Geplaatst door sparky

Well, dan hoef je je toch ook niet aangesproken te voelen?
                  Zo voel ik me ook niet. Maar er zijn er hier wel meer als ik.
                  Sound Projects Master Blaster: Beetje vreemd, maar wel lekker.

Comment

• DJEM
                    • Jul 2004
                    • 254

Ik zeg altijd dat leeftijd er niet toe doet, maar de ontwikkeling van de geest wel. Enfin er is wel iets met jonge leeftijd, denk dat dit komt uit cool heid die er soms is. Soort iedeaal beeld, welk door tiesto ed word gemaakt. Een image dat ze willen hebben.

Veel stranden dan ook snel denk ik weer. Doch is kenis vergaren nooit verkeerd, maar velen zijn gewend dat alles word voorgeprakt op bordje word geleverd (de jeugd van tegenwoordig). Dus ze gaan niet zo snel zoeken.

En tja uitgeven voor newbie. Mensen zeggen graag niet dat ze iets niet weten, je zegt ook niet dat je een eikel bent oid.

Enfin.. een soort die niet valt uit te roeien hooguit sturen, door een link naar een site waar alle basisdingen in staan. Doch is de vraag wie o wie maakt dit.. Grotendeels is het knippen en plakken van de forum.

"Sambal bij?"
                    Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• rene.derksen
                      • Feb 2004
                      • 649

citaat:Geplaatst door AJB
                      @ Mattías; ik bel ook niet zomaar al die bedrijven op...Maar hier was bijv. een jongen ooit die beweerde voor PurpleGroup te klussen, en dan vraag ik jongens waar ik regelmatig mee samenwerk natuurlijk wel ff of dat klopt
                      Dit gaat dan waarschijnlijk over mij?!
                      Zoja, dan is dat 100% waar, ik heb het zelf terug gehoord.
                      Ik wil hier verder niet meer op in gaan, ik wil niet weer diezelfde discussie, en ik hoop jij ook niet. Het is maar dat je weet dat ik het zelf ook gehoord heb P.S. sorry voor de late reactie[|)]
                      Licht is altijd zwaar.

Comment

• AJB
                        • Jul 2003
                        • 2289

Is ook niet kritisch bedoelt René, was puur om aan te geven dat het vrij eenvoudig is om background van mensen te checken...
                        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                        ------------------------------------------------
                        Arvid Buit
                        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• ralph
                          Banned
                          • Aug 2000
                          • 2649

citaat:Geplaatst door djkoen

Even een reactie op ik meen o.a. Ralph die een hekel heeft aan jongens van 15 die een hele boel dingen zeggen waar niets van klopt.

Natuurlijk zijn er die, maar je kunt niet iedereen van 15jaar over één kamp scheren.
                          Ik zal je zeggen, ik ben 15jaar, en ik ga mee (je zou het werk kunnen noemen) met ****. Ik werk ook met Midas Venice tafels, Yamaha DM1000's, Sound Projects SP4 sets. Natuurlijk zet **** mij niet als 'hoofd-mixer' neer, ik ben daar nog te onervaren voor. Maar zelf heb ik ook weleens een musical of bandje gedaan met een Midas of whatever.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat er ook jongens (of meisjes) zijn die wel degelijk met die apparatuur omgaan en die ook een heleboel kennis hebben van licht en geluid.
                          Zag net dat er gereageerd was op een opmerking van mij.
                          Kan ik heel kort in zijn: de mensen die serieus bezig zijn moeten zich natuurlijk niet aangesproken voelen. De mensen van 14 die "uit ervaring" melden dat iets op een bepaalde manier kan wel.

Dat iets een keer goed is afgelopen wil niet zeggen dat het ook zo hoort!

Kortom: sta open om te leren en te kijken naar hoe anderen werken, roep niet direct dat de manier waarop jij werkt de enige juiste is..er is meer tussen hemel en aarde.

Waar je mee werkt zegt me geen reet...
                          Het gaat erom wat je ervan opsteekt.

Comment

• Olaf Duffhuës
                            • Oct 2000
                            • 2477

Ik ben bijna mezelf....Maar ik zit me vaak in te houden....Als ik mensen kon bannen, zou ik het niet laten...
                            Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• jurjen_barel
                              • Jun 2003
                              • 3148

citaat:Geplaatst door DJEM
                              En tja uitgeven voor newbie. Mensen zeggen graag niet dat ze iets niet weten, je zegt ook niet dat je een eikel bent oid.
                              Wie zegt dat het negatief is als je niets weet. Met zo'n instelling geef je aan dat je nog genoeg erbij wil leren, en dat lijkt me juist een positieve houding!

Verder: voor zover ik weet ben ik mezelf en ik zou het moeten weten, want ik ken mezelf al zo'n 17,5 jaar...

Comment

• DJEM
                                • Jul 2004
                                • 254

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

citaat:Geplaatst door DJEM
                                Wie zegt dat het negatief is als je niets weet. Met zo'n instelling geef je aan dat je nog genoeg erbij wil leren, en dat lijkt me juist een positieve houding!
                                Dat wou ik juist ook zeggen, alleen mensen schijnen het toch een drempel te vinden...
                                Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

Working...