Topic na twee weken nog niet zichtbaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Begrijp mij niet verkeerd, goede communicatie is (vind ik ook) gewoon belangrijk en hiermee valt of staat erg veel. Ik persoonlijk ben wel selectief waarop en waarmee ik wel en geen antwoord geef.
    Hier is an sich niks verkeerd mee ALS je je eerst in de plaats van de contactnemer hebt geplaatst. Als je dan door de ogen van de contactnemer ziet dat niet antwoorden tot negatieve scenario's kan leiden, dan ben je het eigenlijk wel verplicht te antwoorden, ook al lijkt de vraag dom.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Prettig dat de communicatie met forum deelnemers leeft!
      Allen hartelijk dank voor het geven en toelichten van jullie mening.

Screening van forum onderwerpen gaat voor 99% handmatig, zo'n onderwerp wordt geplaatst op het forum en wanneer blijkt dat het onderwerp niet op het forum thuishoort dan wordt actie ondernomen.
      In de meeste gevallen betekent dat de verhuizing naar een ander sub-forum, in enkele gevallen wordt een nieuw gestarte discussie samengevoegd met een reeds lopende discussie.

Wat we dan overhouden zijn berichten die niet passen binnen de spelregels van het forum, de spelregels die netjes en duidelijk staan uitgelegd in ieder forum onderdeel.
      Los natuurlijk nog van SPAM, daarvoor blijven we in golfbewegingen ook enigszins vatbaar.

Onderwerpen die door hun inhoud op voorhand al dubieus zijn worden niet direct geplaatst. Deelnemers die van mening zijn dat dit in strijd is met de spelregels wil ik graag nogmaals op wijzen dat ze deelnemen aan een moderated forum, zoals bij het aanmaken van het deelname profiel en in de spelregels maar al te duidelijk wordt vermeld.

Dat er andere fora zijn met andere regels, prima snap ik.
      Dat we de mensen die een afwijkend bericht moeten gaan melden wat ze verkeerd doen, nee dat snap ik niet.

De forum beheerders steken graag heel veel energie in de wel geschikte discussies, willen die discussies met veel plezier en middels een prettig leesbaar en technisch actueel platform faciliteren.

Wanneer ik dan lees dat de afweging om "misbruikers" van de forum ruimte niet te belonen met een toelichting wordt uitgelegd als een minachting van een potentiƫle klant, dan denk ik toch echt dat de boel wordt omgekeerd.

Om een lang verhaal kort te maken kom ik graag terug op de wijze waarop je het moderating team kunt vragen om een toelichting, dat is via de mail!

Het initiatief ligt altijd bij de deelnemer die iets te vragen heeft, dit geheel in lijn met de volledige communicatie met forum deelnemers.

Voor wie een vervolg wil geven aan deze discussie middels een bijdrage die iets toevoegt, zie m'n profiel voor de mail!
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...