Vraag over topic "krachtstroom de basics"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Originally posted by MacGyverSounds
    .....
    Je brengt je auto ook niet naar de groenteboer voor een reparatie aan je remmen..
    lijkt me voorlopig de enige juiste conclusie over krachtstroom. En over elektriciteit in het algemeen.

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Hoi Rene, dank voor je reactie en de positieve wijze van reageren!

Om je vragen te beantwoorden is het nodig om in te gaan op de inhoud van de door mij verwijderde link.
      Laat ik volstaan met de constatering dat zelfs ik, die inderdaad volledig voldoet aan de door jou geciteerde technische (dis)kwalificatie, het stukje tekst aan alle kanten vind rammelen en de tekst als dermate gevaarlijk kwalificeer dat zoiets van dit serieuze forum per direct wordt verwijderd.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• @lex
        • Jul 2006
        • 1086

Originally posted by renevanh
        Sorry hoor, maar 2 pagina's terug schrijf je nog dat je jezelf ziet als "een volstrekt a-technische allround licht-en geluidstechnicus" en toch kun je de inhoud van dat stuk tekst op een dergelijke manier beoordelen... Dat snap ik even niet.

Ik denk dat een belangrijk aspect van controle (modereren in dit geval) is dat je bij gebrek aan kennis over een specifiek onderwerp, wel in staat moet kunnen zijn om (ondanks dat gebrek) in te schatten of het verstandig is ruimte te geven aan die kennis of informatie. Op het moment dat een Mod dus het idee heeft dat hij door zijn gebrek aan kennis niet in staat is de inhoud op juistheid te controleren, hij de conclusie moet trekken de informatie niet af te drukken.

En dat is dus helemaal ok, want het gaat in dit geval over levens en niet over een blauwe nagel van de hamer!

@lex
        Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

Working...