Vraag over topic "krachtstroom de basics"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Vraag over topic "krachtstroom de basics"

Moderator klaagt over weinig inzendingen.
    Als ik de moderator iets wil zenden moet dat via msn en ik werk daar (ook) niet mee. Of is dit een gewoon emailadres?
    zie profiel van de moderator

Speakertech
    Last edited by speakertech; 18-10-10, 19:26.
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Ik heb anders ook al een heel verhaal ingezonden voor dat topic maar zie het nog niet.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• RenéE
      • Oct 2006
      • 291

Jep, MSN adressen zijn gewoon normale emailadressen met de bijzonderheid dat er een MSN-account aan gekoppeld zit. Maar je kunt er dan nog steeds prima mail mee ontvangen.
      Last edited by RenéE; 18-10-10, 10:37.

Comment

• Whitefarmer
        • Oct 2003
        • 1244

Ik snap het 'gesloten' karakter van het topic, maar dit lijkt me niet de juiste oplossing!

Als je er zo weinig kaas van gegeten hebt: AFBLIJVEN!

Met alle respect, maar kan de ts niet beter met een doos appelflappen naar de lokale stroomboer en daar vragen of iemand een kwartiertje tijd heeft om het dit te laten zien/uitleggen??
        Groeten John
        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Deejay
          • Oct 2010
          • 3

Ik heb gisteren een uitgebreide uitleg gemaild en in ben een elektrotechnicus van beroep

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Heeren,

Aangezien de recente ervaringen met inhoudelijke reacties op krachtstroomvraagstukken een grote diversiteit en met name ook een groot aantal " flauwekul/onzin/irrelevante" reacties had opgeleverd heb ik gekozen voor deze onorthodoxe aanpak.

Mensen die hun bijdrage willen leveren worden verzocht dit, voorzien van bronvermelding, te doen via de mail.
            Je kunt ook een privebericht aan me toezenden.

Diverse reacties heb ik inmiddels mogen ontvangen, geen enkele met bronvermelding.
            Het toetsen van de inhoud kost derhalve redelijk wat uitzoekwerk en is zeker niet zo gedaan.

@speakertech: Ik klaag niet over weinig inzending, ik maak er melding van. Graag geen kwalificaties aanmeten daar waar dit niet op z'n plaats is!
            Last edited by moderator; 19-10-10, 20:07.
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• vasco
              • Oct 2003
              • 2567

Heb dat topic toen al gespot.

Ik was gelijk van mening dat iemand met deze vragen moet gaan kijken naar een gedegen opleiding en het niet hier via een forum gaan (proberen te) leren.

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5946

Zullen we de in houdelijke discussie over wie waar aan mag sleutelen niet in dit onderwerp gaan voeren?
                Dat is hier namelijk niet het onderwerp van discussie.

Comment

• speakertech
                  • Jan 2008
                  • 1697

Originally posted by moderator
                  @speakertech: Ik klaag niet over weinig inzending, ik maak er melding van. Graag geen kwalificaties aanmeten daar waar dit niet op z'n plaats is!
                  Was absoluut niet onaardig bedoeld en wil me ook niet mengen in de werkzaamheden van de moderator.
                  Ik wist niet hoe ik de moderator kon bereiken, anders dan via MSN. Ik vroeg me af of meer inzenders met dat probleem kampten, omdat moderator zelf meedeelde dat het aantal inzendingen wat tegen viel.
                  Uit reacties van medeforummers blijkt, dat ik gewoon kan mailen op het emailadres zie het profiel van de moderator, wat ik eerder aanhaalde. Bij deze,
                  Speakertech
                  Last edited by speakertech; 18-10-10, 19:25.
                  Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...

Comment

• @lex
                    • Jul 2006
                    • 1086

Vraag me alleen af of de mod het fijn vindt dat zijn email nu in het topic staat. Spamwise lijkt me dat minder handig dan in zijn profiel...

@lex
                    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

Originally posted by @lex
                      Vraag me alleen af of de mod het fijn vindt dat zijn email nu in het topic staat. Spamwise lijkt me dat minder handig dan in zijn profiel...

@lex
                      tot op heden ga ik ervan uit dat modje dat zelf er wel uit kan modden...

verder : in techniek staat een Holec Zakboekje als sticky vermeld. Als je dat uit je hoofd kent mag je bij mij de krachtkabels in mekaar komen drukken.

Comment

• @lex
                        • Jul 2006
                        • 1086

Hoi Mac,

Is dat het boekje dat online gratis downloadbaar is op:

Dan heb ik nog wel wat voor de boeg voordat ik kabels bij jou mag komen schroeven...

Gr, @lex
                        Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• moderator
                          Moderator
                          • Apr 2001
                          • 5946

Modje vindt de attente spammails geen enkel probleem, dat is exact de reden van dit fantastische extragraties! hotmail adres.
                          Als het uit de hand loopt dan nemen we een nieuw creatief bedacht mailadresje.

De reactie van Mac, met de verwijzing naar het Holec handboek, is eigenlijk de enige die ik mocht ontvangen met een te verifieren bronvermelding.
                          Rest van de reacties kan ik zoals eerder reeds opgemerkt bijzonder weinig mee.

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

Hoi Mac,

Is dat het boekje dat online gratis downloadbaar is op:

Document Details | HOLEC Elektrotechnisch boekje

Dan heb ik nog wel wat voor de boeg voordat ik kabels bij jou mag komen schroeven...

Gr, @lex
                            http://www.licht-geluid.nl/forum/tec...efhebbers.html
                            deze bedoelde ik..

Comment

• speakertech
                              • Jan 2008
                              • 1697

@lex
                              Je hebt gelijk.Om de spamrobots niet langer te plezieren, heb ik de tekst wat aangepast
                              Speakertech

Comment

Working...