open discussie met de mods admins van J&H

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

citaat:Kunnen we dus verder gaan met de vraag of het normaal of wenselijk is om bedrijven publiekelijk incl foto's ed aan de kaak te stellen. wie begint ?
    Er was ook een vraag of jij dan ook de grote jongen wil zijn...En ons vertellen wie je precies bent...Maar ik denk dat je dat juist niet doet, omdat je dan waarschijnlijk ineens voor paal wordt gezet...Of iets dergelijks...
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

citaat:Geplaatst door st0mpie

citaat:Als iemand duidelijk kan aantonen dat een ander de berekeningen onjuist heeft uitgevoerd, of de plannen onjuist heeft gerealiseerd, vind ik best dat die eerste persoon daarop aangesproken wordt.
      In dat geval zou ik een paar cijfers willen zien ipv een bewering en dat was dus juist wat in dat topic maar niet los kwam.
      ik heb foto's gezien van een vernaggelde 25 meter cirkel, met 10 defecte boogdelen. Trots op je werk, ofzo???

eddit-toevoeging : mijn mail-adres staat in mijn profiel.

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3148

Jurjen.

citaat:Als iemand duidelijk kan aantonen dat een ander de berekeningen onjuist heeft uitgevoerd, of de plannen onjuist heeft gerealiseerd, vind ik best dat die eerste persoon daarop aangesproken wordt.
        In dat geval zou ik een paar cijfers willen zien ipv een bewering en dat was dus juist wat in dat topic maar niet los kwam.
        Ik zeg niet ook niet erbij dat ie het aan jou moet laten zien. De organisator kan immers ook. Als je zelf dan nog die berekening had willen zien, moest je daar zelf achteraan gaan.

Comment

• Percy
          • Jan 2005
          • 80

Percy.

Half met je eens, inderdaad goede producten komen voor de "aannemer" de deur door. Klopt, rare eigenschap.
          Dat " slechte" werk hoe zie jij dat? iets wat je vooraf als conclusie deponeerd of een conclusie waar je op komt?
          Als iedereen kan zien dat het niet deugt.. lijkt het mij slecht werk..

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Onderwerp afgesloten door moderator.

Dit onderwerp werd geplaatst met als doel een discussie met de moderating cq. beheerder van het forum. Het is duidelijk dat er van de kant van de moderators-beheerder geen enkele behoefte bestaat om zich te verantwoorden naar Stompie toe.

Gezien het verloop en de onderwerp draai naar: wat mag nu wel en niet, onderwerp afgesloten, hier ging het immers niet over.

Ik ben stellig van mening dat Stompie beter een ander podium kan zoeken dan dit forum.
            Zijn bijdrages roepen meer vragen op dan dat ze in houdelijk bijdragen aan iedere andere discussie dan twijfels over de bedoelingen van Stompie. Dat is wat mij betreft geen doel van dit forum.

Onderwerp afgesloten, met de hoop dat het muntje valt bij Stompie dat zijn bijdrages op geen enkele manier gewaardeerd worden en met het bijzonder vriendelijke verzoek om in het vervolg dit forum niet meer te bezoeken.
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...