ervaringen ew serie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

Mag dan wel een oud topic zijn wat hij heeft opgegraven, hij heeft iig wel de moeite gedaan om er een topic over te vinden!

Kunnen we van een hoop anderen en Newbie's niet zeggen..

Over de EW: heb van de week nog een rack in m'n handen gehad waar 8 EW300's G1 inzitten en dit rack wordt al jaren probleemloos gebruikt voor divers werk. Wel met 2 antenne-splitters en boosters waardoor het hele rack maar 2 sprietjes/vlagjes heeft.

Zelf in bezit van EW1945 G2 en werkt perfect. Net even wat beter qua mogelijkheden en iets goedkoper dan SLX. Zeker het geld dubbel en dwars waard. En eigenlijk ook gekkenwerk om meer geld uit te geven voor 300 of 500-serie, mogelijkheden en kwaliteit daarvan zijn niet echt noemenswaardig beter.

Kleine scoop: er schijnt een EW G3 uit te komen op de Messe, iig voor de IEM.
    Last edited by Outline; 20-01-09, 21:56.

Comment

• remcokorporaal
      • Jan 2009
      • 2

Scuelch...

Ik ga dat ook maar eens proberen.

Oeroude topic, eh...ik heb opeens dit probleem en zoek naar een forum en kom hier op uit. Kende dit forum niet. Dus ik ken oude topics ook niet.
      Wel geinige forum dit. Zal er eens vaker op kijken.

Maar ik betwijfel of de squelch het probleem is in deze. Maar ik ga het proberen. Ken deze oplossing wel. Ik was alleen bang omdat deze kerk echt hartje centrum Amsterdam zit, dat er al zo veel zenders in de buurt zijn, dat deze wel op maximum zal moeten staan...
      Er zijn hier nogal veel hotels en congres-lokaties om de hoek, enfin je voelt h'm al.
      Maar ik ga het toch nog maar eens proberen, bedankt voor tip in ieder geval.
      Meer tips uiteraard erg welkom, ervaringen ook.

CU: Remco

Comment

• dexter
        • Jul 2005
        • 433

De zenders van de EW 100 300 en 500 serie zijn hetzelfde alleen de sofware is anders in de ontvangers. lees meer of minder mogelijkheden,

Wat eens het controleren waard is is of de antennes wel exact rechtopstaan en niet over dwars ofzo, dit omdat het systeem verticaal is gepolariseerd.

Tevens controleren of er ook coax kabel van 50 Ohm is gebruikt tussen de antennes en de ontvanger, dit omdat een niet coax kabel gezien wordt als een verlenging van de antenne en dan klopt de lengte van de antenne niet meer bij de golflengte waarin hij moet werken.

Laat even weten of het is opgelost.
        Last edited by dexter; 21-01-09, 17:22.

Comment

Working...