D&B vs KMT

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roy
    • Apr 2001
    • 55

D&B vs KMT

Goeiedag,

Na wat sites bezocht te hebben van diverse luidsprekerfabrikanten kwam ik tot de ontdekking dat KMT een serie luidsprekerkasten heeft die erg veel lijkt op D&B. Alleen de prijs ligt van deze kasten beduidend lager. Het gaat bij D&B om de C4 top, C4 sub en de B2 sub, bij KMT noemen ze het HT12, HB18 en Infra. Weet iemand hier iets vanaf of is gebruiker van het KMT systeem ?? Kan me bijna niet voorstellen dat het hierbij om exact dezelfde kasten gaat.

Mvg, Roy
  • nightline
    • Oct 2002
    • 1001

Linkje van KMT ??? nooit van gehoord!!!
    Powered by AudioMadness....

Comment

• Davy Gabriels
      • Aug 2002
      • 819

www.kmt-sound.de

Comment

• Janpa
        • Mar 2004
        • 70

Leuk dat hun wel prijzen op hun side zetten. Bij D&B krijgje ze alleen in offerte vorm.
        problemen zijn er niet. Dit zijn uitdagingen.

Comment

• Roy
          • Apr 2001
          • 55

Kijk maar eens op www.rockshop.de Staan nog scherpere prijzen voor die KMT's.

Mvg, Roy

Comment

• Michael
            • Nov 2002
            • 643

Dit merk lijkt me echt een puur kopieermerk dat dus helemaal geen eigen research afdeling heeft en zo de kosten kan drukken netzo als behringer een beetje dozenschuiven zoals velen dat noemen. een goed voorbeeld kan ik dan ook aanbrengen is deze KMT speaker welke zowat identisch is aan de nieuwe Audience delight AD-15 kast die 1 en 2 juni introduceert wordt. Die HT kasten en infra kasten lijken veel op de D&B en ik denk dat het ook regelrechte kopien hiervan zijn. Elke speaker die ik zie zie ik wel gelijkenissen van andere merken. Mij lijkt het een beetje een bijeenraapsel van alle successen van de grotere merken (maakt het dus wel erg interessant ).

Comment

• djsjoerd
              • Sep 2002
              • 58

Heb wel al enkele jaren ervaring met de eindtrappen van KMT. Gaan wekelijks minimaal 1 keer mee, en na 4 jaar week in week uit nog geen enkele storing gehad. versterkers blijven ook suepr koel, en klinken erg goed. Zeker een optie als je voor nieuwe versterkers met een goede prijs/kwaliteit verhouding aan het kijken bent.

Comment

• DJ_Robin
                • Jul 2001
                • 610

Ziet er idd heel erg uit als een d&b c4 setje. Maar wel netjes , ben benieuwd wat het doet , wil wel is een setje horen van 2x infra 4x bass en 4x top per kant.

M.V.G
                EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• VANEENBERGEN
                  • Sep 2003
                  • 187

Ik heb net een d&b set (2de hands) gekocht (4xsub/4xtop), maar ik heb nog geen B2's. Zijn die KMT infra's wat (of heb iemand nog wat B2's liggen)
                  Joost van Eenbergen
                  ELC lighting

Comment

• Roy
                    • Apr 2001
                    • 55

Ontdek alles over muziekinstrumenten, studio-apparatuur, verlichting en PA-apparatuur – de meest populaire merken, betaalbare alternatieven en vele kosteloze extra's voor muzikanten.

rubriek kleinanzeigen

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

die subjes bestaan al in 18 verschillende merken/modellen/types, allemaal 60x60 ( voor de vrachtwagen etc>.)

-peekersound
                      -bell
                      -DB
                      -Hitec

etc

Comment

• Noobie
                        • Dec 2007
                        • 223

Kmt is ex medewerker van d&b, die alleen is verdergegaan.

Comment

• djspeakertje
                          • Oct 2008
                          • 1912

Wat fijn dat je uitkomst bied in dit topic.
                          9 jaar te laat...

Misschien is het handig om voortaan eerst naar de datum van de laatste post te kijken, ik denk dat ze er onderhand al wel uit zijn.

Daan
                          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• janpy
                            • Mar 2013
                            • 43

Originally posted by djspeakertje
                            Wat fijn dat je uitkomst bied in dit topic.
                            9 jaar te laat...

Misschien is het handig om voortaan eerst naar de datum van de laatste post te kijken, ik denk dat ze er onderhand al wel uit zijn.

Daan
                            Mag je niet reageren op oude post.
                            Ik wist het niet

Grt Jan

Comment

• djspeakertje
                              • Oct 2008
                              • 1912

Je mag wel reageren in een oud topic, maar in dit geval is het een beetje onnodig. De mensen die destijds geïnteresseerd waren in dit topic hadden ongetwijfeld een goede reden om hier niet meer te posten, anders was de laatste post niet uit 2004 geweest. Onderhand zullen ze het antwoord wel gevonden hebben, dus heeft het weinig zin om topics van jaren oud een "schop" te geven tenzij je daar een goede reden toe hebt. Een nieuw topic openen over een bepaalde mengtafel als er al 1 of meerdere lopen (hoe oud ook) is niet handig, dan kun je beter verder gaan in een oud draadje. Topics "kicken"/"schoppen" is vooral handig als je een vraag hebt, en in principe ongewenst als je een mededeling komt doen zoals Noobie hier heeft gedaan.

Daan
                              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

Working...