citaat:Geplaatst door Ibvee
Intellivox werkt lekker hoor! wrom zou jij dan geen digitaal stuk in je speakers willen hebben (wat uitgebreid)?
Intellivox werkt lekker hoor! wrom zou jij dan geen digitaal stuk in je speakers willen hebben (wat uitgebreid)?
Maar bij target is er meen ik echt verschillende processing per kast, dus moet je wel, anders krijg je zoveel luidsprekerkabels. en van deze kant ook niets ten nadele van het target/axys concept overigens, en ik ga ervan uit dat zij het echt wel voor elkaar hebben met processing en betrouwbaarheid...
off topic:
Even voor de duidelijkheid: ik heb ook echt geen behoefte aan discussies over wie/wel/niet/wat/beter/slechter etc. Wil het graag constructief over onderwerpen hebben, waarbij iedereen z'n mening gerespecteert dient te worden

on topic:
Ik moest heel toevallig van het weekend een processor resetten (aan/uit zetten), en toen deed hij het weer, zal het merk maar niet noemen.... software blijft gewoon nog moeilijk.
Als dat ding in de lucht hangt.. wat doe je dan? tijdens een show even het PA laten zakken?
Conventioneel line array (met cylindrisch wavefront: adamson, vdosc, linex etc. etc.) heeft identieke processing, hooguit hier en daar wat levels (minimaal) anders....
Dus dan is 1 centrale processor gewoon veel voordeliger. Plus als hij mocht uitvallen kan je zonder een set naar beneden te halen eea oplossen, desnoods draai je verder mono op 1 processor verder, of je laat een rackje brengen/neemt rackje/proc. extra mee....
Ook prijstechnisch en conceptueel is de aanschaf van een PA veel meer doorzichtig/open. Je kan zelf keuzes maken over amps, processing etc. en hoeft daarmee niet op 1 paard te wedden, en daarmee je lot te verbinden aan een ander zijn reilen en zeilen...

Andere keer was het nl prima!
ik wil niet op een microsoft product vertrouwen in m'n eindtrap [xx(]
e toekomst van PA-processors volgens mij:
Comment