Peecker Sound ruleert mensen ...het ruleert en je kunt er NIET onderuit.De Extreme set doet het bij mij nog steeds prima...Hij vernietigd vrijwel alles om zich heen inclusief mn bandleden.Er is vrijwel niks verkeerds te zeggen over deze kasten (ja ik ben de zoon van de importeur)
Double array van peeckersound
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Tja heb je ook wel eens ieta anders gehoord? Want ik denk dat iemand die altijd over een budget merk speeld dit ook helemaal het einde vind. En dat het alles om zich heen vernietigd kan ik alleen maar bevestigen, want hard gaat het zeker... Alleen moet je van de sound houden die dan ontstaat...
Wel zou ik het heel erg op prijs stellen als de importeur van PeeckerSound nog eens een echte demo wil geven. Dan met ook ff zelf een stukkie muziek er overheen mag horen die ze zelf goed kennen etc. Ik meeende dat ze hier in het Media Park in Hilversum zitten, dus als we eens voor een demo kunnen langs komen.. Overtuig ons, ik sta er voor open.
Greetzz IkoComment
-
Ja dat kan waarschijnlijk ZEKER....moet ik wel even overleggen ....en als het is voor de lol....ja...daar kunnen we geen geld aan verdienen..het is maar een klein 5 man`s bedrijfjeFertiliZing YOUR WorldComment
-
-
sorry sorry sorry, inderdaad verkeerd begrepen door mij. Na navraag bijkt dus, dat je geluidsniveau op de dansvloer op de dansvloer afhankeling van de isolatie van het gebouw. Als men gaat meten, moet op 1 meter van de buitenmuur (en dan natuurlijk wel aan de buitenkant, voor de mierenneukers die het dan niet snappen, hehehehe) niet meer dan 30 dB meten. Dat verschild trouwens per gemeente, voordat daar weer mensen over vallen....
Los BallosComment
-
Hahaha...sorry sorry .. had de subjes en de topjes omgedraaid !De stalen flightcase wordt aangelevert ZONDER vorkheftruck.Verder is dit geen probleem er zit een liftsysteem onder gebouwd.FertiliZing YOUR WorldComment
-
Hoi, inderdaad prachtig. Peecker Sound was ook aanwezig op KICKX te Hasselt.
60.000 w / buiten en 23.800 w. binnen dancing Versuz. (met o.a. 2 Double Array's, AS 120 & AS180.) [u]Zie foto's site www.versuz.be </u>24.09.03. Voor de geĆÆntresseerden of hen die nog niet overtuigd zijn, zullen wij binnenkort demo's geven. Wij laten nog iets weten.
U kan nu reeds terecht bij "Denny MARSHALL" , St. Truidensteenweg 198, 3700 Tongeren, Belgiƫ 0032 - 012/262078
Comment
-
Betkent dit dat er nu een tweede verdeler in belgisch limburg bijkomt?citaat:U kan nu reeds terecht bij "Denny MARSHALL" , St. Truidensteenweg 198, 3700 Tongeren, Belgiƫ 0032 - 012/262078Comment
-
-
heb op de frankfurter messe een demo gehad, en was er niet echt over te spreken...
Maar ja, de zoon van de importeur kan er waarschijnlijk niet zo over denken..Comment

Comment