Double array van peeckersound

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Soilworker
    • Jan 2004
    • 71

He!

vraagje : Of men op wilt houden met zinnen als `Maar ja, de zoon van de importeur kan er waarschijnlijk niet zo over denken` dat is natuurlijk gewoon de grootste bullshit. Peecker is (was?) een vrij onbekend merk hier in Nederland.Verder heeft hij toch zeer professionele eigenschappen.Kennissen zijn in de fabriek geweest. Ze hebben een eigen type luidspreker en gebruiken ook componenten van .....Als een bedrijf o.a. budget speakers maakt. wil natuurlijk niet zeggen dat het hele bedrijf niet goed is. (JBL soundfactor!!).Maar mischien heeft ************** wel gelijk....1 ding is zeker...het is nooit verkeerd om iets nieuws te proberen.Ik denk dat idd somigge lijnen in de peecker speakers zo goed als *kut* (mag ik dat zeggen hier?) zijn. Maar dat is de JBL Sound Factor serie ook. Toch ben ik van mening dat de Xtreme Set en de Double Array serie van Peecker erg fijn in het gehoor liggen. Verder kom ik nergens meer op terug want we gaan teveel off-topic. Zijn er nog steeds mensen die erover willen praten.Open maar een nieuw topic. Ik ben in ieder geval een sterke verdediger van Peecker Sound....
    Er mag een slotje op !

Groeten FrankiE
    FertiliZing YOUR World

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Ik blijf het imitatie bell of DB vinden. En het origineel is dan ook niet alles, maar de kopie kan ook nog wel wat verbetering lijden. Enne , ze gebruiken ook componenten van wie???

Comment

• test12
        • Jan 2003
        • 901

Hallo Jefkedevisser is je vraag voldoende beantwoord, voordat er een slotje opgaat?
        Hallo ********Sound moeten ze Peeckersound dan toch maar opnemen in de top 100 van beste speakers, volgens mij zou het moeten kunnen. En nee ik heb geen relatie met ...

m.v.g. Herman

Comment

• lifesound
          • Apr 2003
          • 1052

van mij mogen ze peeckerzzzzzzzound onmiddelijk opnemen in de top100. Boven de 5de plaats geraken ze toch nooit....
          Zelfs al staan ze op de 6de plaats .... ik koop ook geen plaatjes uit donna's top50 [8D]

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Fantastisch, maar ik vind de vergelijking met TSA prima opgaan.

a ze bouwen allebei luidsprekers,
            b je moet heftig eq'en ( 18dB hier en daar) voordat ze gaan klinken
            c ze komen allebei met stip de top 100 binnen, op respectievelijk 99 en 98.
            d prijskaartje ??? voor dat geld koop je ook...enz

btw, op de frankfurter messe werd me het importeursschap voor nederland nog aangeboden, maar ik had al een ander afspraakje...

Comment

• ronny
              • Dec 2002
              • 2138

citaatrijskaartje ??? voor dat geld koop je ook...enz
              puur uit interresse: noem mij eens een andere top van een merk dat jij beter vind in dezelfde prijsklasse. Liefst zelfde vermogens en rendement uiteraard. Moet niet perse 12" 2" combinatie zijn gelijk in de xt-h.

alvast bedankt

ronny
              niet zagen, gewoon doen!

Comment

• lifesound
                • Apr 2003
                • 1052

citaat:
                puur uit interresse: noem mij eens een andere top van een merk dat ...
                zei hij dan dat peeckersound een "top van een merk" was?
                Misverstanden, misverstanden...

Comment

• ronny
                  • Dec 2002
                  • 2138

euh idd misverstanden, ik denk dat jij me verkeerd hebt begrepen: ik bedoelde eigenlijk: noem mij dan eens een topkast van een ander merk...

sorry voor de onduidelijkheid[:I]

mvg

ronny
                  niet zagen, gewoon doen!

Comment

• agi
                    • Dec 2003
                    • 13

citaat:Geplaatst door Davy Gabriels

citaat:U kan nu reeds terecht bij "Denny MARSHALL" , St. Truidensteenweg 198, 3700 Tongeren, België 0032 - 012/262078
                    Betkent dit dat er nu een tweede verdeler in belgisch limburg bijkomt?
                    Wie is dan de andere???

Comment

• musicjohn
                      • Aug 2001
                      • 1102

citaat:Geplaatst door **************

Fantastisch, maar ik vind de vergelijking met TSA prima opgaan.

a ze bouwen allebei luidsprekers,
                      b je moet heftig eq'en ( 18dB hier en daar) voordat ze gaan klinken
                      c ze komen allebei met stip de top 100 binnen, op respectievelijk 99 en 98.
                      d prijskaartje ??? voor dat geld koop je ook...enz

btw, op de frankfurter messe werd me het importeursschap voor nederland nog aangeboden, maar ik had al een ander afspraakje...
                      Tsja... het is geen Meyersound hé Gerard...
                      Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5946

Beetje moeilijk om terug te lezen naar waar het hier om gaat.... double array van peeckersound.

De rest hoort echt niet in dit onderwerp thuis!
                        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• agi
                          • Dec 2003
                          • 13

citaat:Geplaatst door moderator

Beetje moeilijk om terug te lezen naar waar het hier om gaat.... double array van peeckersound.

De rest hoort echt niet in dit onderwerp thuis!
                          Correct, come to the point!
                          Natuurlijk heeeeeeeeel moeilijk als uw favorietje dit niet in zijn gamma heeft!

Comment

• Iko
                            • Feb 2002
                            • 766

Ik ga volgende week een Xtreme Peecker setje testen, post tegen die tijd wel wat we er van vonden etc..

Greetzz Iko

Comment

• agi
                              • Dec 2003
                              • 13

citaat:Geplaatst door Iko

Ik ga volgende week een Xtreme Peecker setje testen, post tegen die tijd wel wat we er van vonden etc..

Greetzz Iko
                              Hoi, bij wie ga je dat gaan testen?

Sorry voor de directe vraag, graag uw reactie.

Agi

Comment

• agi
                                • Dec 2003
                                • 13

citaat:Geplaatst door Iko

Iemand in Belgie die zo een setje gehuurd heeft voor een fuif.

Nu wil ik niet lullig doen ofzo.. Maar waarom stel je wel vragen aan andere mensen, wat niks met het onderwerp double array te maken heeft en als ik dat bijvoorbeeld bij jou doe loop je alleen maar te miepen dat ik me tot het onderwerp moet beperken...

Zeker door de manier van doen hier in dit topic krijg ik een beetje negatief gevoel over peecker sound, wat dan alleen maar met de mensen te maken heeft die er informatie over geven en iets met het product zelf te maken hebben.. En ik weet dat er zo nog een heeel aantal mensen zijn

Greetzz Iko
                                Iko
                                Ik heb wel interesse in heel het gamma Peecker Sound
                                Waarom maakt u terug insinuaties omtrent het onderwerp, toch jij raapt het terug op?
                                Het blijft plezant, net zoals de klank!

Doei

Comment

Working...