citaat:Maargoed, wat de Venice betreft, heb er nog nooit mee gewerkt, maar heb wel een onhandigheidje gevonden... slechts 2 auxen zijn schakelbaar pre/post, op zich is dat genoeg, maar ik vind het zo onhandig dat dat aux 5&6 zijn i.p.v. aux 3&4. Als je nu een setup maakt met 2 effecten en 4 monitorgroepjes vanaf je FOH, heb je op AUX1&2 monitorgroepjes, op 3&4 effecten en dan op 5&6 weer je andere 2 groepjes. Vind ik bij voorbaat een beetje onhandig. Verders zal ik me er wegens ontbreken van gebruikerservaring maar niet over uitlaten.
Dus niet zo onhandig hé ... de tafel is gemaakt voor effect-effect-moni-moni-keuze-keuze, dus dat valt wel mee hoor Daan. Ook kan je het uitgangssignaal van je twee moni's (aux3-4) bekijken met ledjes (naast de main).
Voor de twee FX en de twee eerste moni's zijn er ook faders voorzien, wat wel een gemak is ... ik vind dat ze voor 5 en 6 ook nog faders hadden mogen zetten, maarja, ge moogt ni alles willen hé!
____
Rv.
____

] )

us RV gebruikt zijn effecten post-fade, en zijn monitorgroepjes Pre-fade? Tis maar wat je makkelijk vindt...

Comment