Buiten bij de eigenaar van deze website, vind ik die microfoon toch niet terug bij geen enkele bekende andere dozenschuiver.
Shure`s vanuit China
Collapse
X
-
-
http://link.marktplaats.nl/m1055471264 nu ook een fake op marktplaats gespot. Of is die vriend van de op toch ineens niet meer zo tevreden? ...It's time to play the music, It's time to light the lights ...Comment
-
De fake QLXDs die ik heb gezien hebben een andere display layout op de ontvanger en geen ethernet aansluiting. De zender/ontvanger zullen waarschijnlijk ook niet met de echte samenwerken (ik vermoed nog steeds dat de fake geen digitale data transmissie gebruikt, de echte wel).
Edit: Jakkes, is ie me voor... ;-)As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
Fake:
Genuine:
Zoek de verschillen (missende schakelaar op de handheld, ander scherm, aan.uit knop minder verzonken, geen utp poort, geen beschrijving van de frequentieband onder het scherm, up- en down text naast de up en down pijltjes (wtf?), ander lettertype QLXD4 en wat al niet meer...)
Het wordt natuurlijk gevaarlijker als ze betere kopieƫn gaan maken, al denk ik dat in vrij veel gevallen bijvoorbeeld de encryptie modus niet zal werken. De remedie bij marktplaats blijft dan ook om het zelf op te halen en goed te bekijken (and when it sounds too good to be true... it usually is).It's time to play the music, It's time to light the lights ...Comment
-
Genoeg verschillen om er niet in te trappen....De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Heb een kopie geprobeerd op mijn ulx-d ontvanger die volgens shure ook de ulx-d kan ontvangen, wel draaggolf, geen audio. digitaal is het toch niet compatible. Setje heb je voor 230 euro op je buro staan, hier kun je dus bij shure net een sm58 kopje voor kopen. Hoe was het ook alweer, als het te goedkoop is om waar te zijn..... Adverteerder op marktplaats heeft wel lef om dit systeem voor zoveel geld in de verkoop te doen, dat krijgt de status oplichterij. Heb zo'n systeem even onder handen gehad, diversitie doet niet, a-b geeft die aan aan de hand van de gekozen frequentie, antenne's op of a of b geprobeerd, geen verandering. Vermogen lijkt te kloppen tov ulx-d, afstand is weer jammer, na 10 meter uitval op 600mhz band. Conclusie, kost niets, hebt niets. Op het kapsel staat ksm9, als ik de grill eraf schroef lijkt het op een sm57.Comment
-
Verder denk ik dat de TS zich hier niet meer zal laten zien.
Comment
-
In Belgiƫ is er inderdaad een aanvulling op de EU wetgeving dat ook het bezit strafbaar stelt. Bij ons in Nederland is die aanvulling op de EU wet er niet en is alleen de productie als ook de verkoop hiervan verboden.
Verder denk ik dat de TS zich hier niet meer zal laten zien.
En die doen dit redelijk systematisch: SNB ReactComment
Comment