Vragen mbt Smaart7 of Smaart7di ?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timo B Geluidstechniek
    • Jun 2014
    • 456

    #151
    Bij deze is de seminar ruimte zo goed als klaar........

    https://timobeckmangeluid.wordpress....3/bijna-klaar/

    Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

    Comment

    • SPS
      • Mar 2004
      • 1662

      #152
      Kosten noch moeite gespaard zo te zien
      En.... je mag er roken!
      Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

      Comment

      • Timo B Geluidstechniek
        • Jun 2014
        • 456

        #153
        Je mag roken maar het is geen verplichting zeg maar ;-)
        Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

        Comment

        • Timo B Geluidstechniek
          • Jun 2014
          • 456

          #154
          Als het goed is is de seminar ruimte komende woensdag klaar voor gebruik zeg maar. Maandag wordt de 32rood door getrokken en woensdag nagemeten en opgeleverd.
          Vanaf die dag geld 1 ieder die een seminar wil is welkom mits ik het op de gewenste dag in kan plannen....... ;-)
          Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

          Comment

          • MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

            #155
            Originally posted by Timo B Geluidstechniek
            Je mag roken maar het is geen verplichting zeg maar ;-)
            Eigenlijk vind ik dat het wel gewoon verplicht gesteld moet worden.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

            Comment

            • Timo B Geluidstechniek
              • Jun 2014
              • 456

              #156
              Even een beetje prutsen ;-)

              https://timobeckmangeluid.wordpress....nment-example/

              Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

              Comment

              • Timo B Geluidstechniek
                • Jun 2014
                • 456

                #157
                En nog 1 ;-)

                https://timobeckmangeluid.wordpress....out-that-base/
                Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                Comment

                • jadjong
                  • Oct 2003
                  • 654

                  #158
                  He Timo, Mooi programma dat v8, maar hoe kan ik mijn metingen in mappen indelen? In de Data Library lukt het natuurlijk, maar als ik vervolgens twee mapjes uit de Library naar het window er boven sleep heb ik een grote verzameling 'dubbele' namen. Het zou mooi zijn als Mic 1 uit mapje A ook terug te herleiden is naar dat mapje.
                  Wanneer je met shift-space meerdere traces tegelijk op slaat en dat achter elkaar doet zit je in dezelde chaos.

                  Comment

                  • Timo B Geluidstechniek
                    • Jun 2014
                    • 456

                    #159
                    Hoi Jadjong.
                    Dit is al een tijdje een soort van een ergernis bij mij (en waarschijnlijk ook bij anderen;-)
                    In 8 heb ik daar eerlijk gezegd nog niet naar gekeken ivm wat persoonlijke dingen (verhuizen en het op zetten van een seminar ruimte met alle nodige dingen die daar uit voort vloeien).

                    Qua Beta testen heb ik me tot nu toe beperkt tot het zoeken naar bugs en manieren om Smaart te laten crashen (geef me een computer en software dan vind ik altijd wel een manier om die computer in de stress te krijgen een soort van een gave die meestal zijn kop opsteekt op het verkeerde moment).

                    Ik ga er naar kijken de komende tijd en wie weet...... Ik zie zo af en toe dingen terug in Smaart waar ik me aan ergerde die verbeterd zijn na een mailtje (proportional panes bv in transfer mode).

                    Ik moet morgen een cursus geven aan een man of 10 en heb er een idee over maar ben niet zeker of het klopt. Ik heb wel al wat metingen gedaan met V8 maar heb niks opgeslagen tot nu toe daar ik vaak bij een re-tuning van een set liever vers begin en geen eerdere metingen op dezelfde set terug kijk. Dat houdt me scherp op de een of andere manier....
                    Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                    Comment

                    • Timo B Geluidstechniek
                      • Jun 2014
                      • 456

                      #160
                      Nieuw stukje werk ;-)

                      https://timobeckmangeluid.wordpress.com/2016/06/01/back-to-basics-sorry/


                      @jadjong sorry nog geen tijd gehad om te checken naar je vraag maar ben het niet vergeten (verhuizen end.....:-( )
                      Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                      Comment

                      • Timo B Geluidstechniek
                        • Jun 2014
                        • 456

                        #161
                        Aankomende zaterdag 11-6-2016 en komende woensdag 15-6-2016 zijn er plaatsen vrij voor een cursus Smaart. Als je interesse hebt om een cursus meten met FFT analyzers (in dit geval Smaart 8) bij te wonen laat dit dan even weten via mail of bel even......
                        Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                        Comment

                        • Timo B Geluidstechniek
                          • Jun 2014
                          • 456

                          #162
                          Nieuw stukje werk maar duurt nog wel even voor dat het helemaal af is. Voor nu een teaser ;-)

                          https://timobeckmangeluid.wordpress....k-in-progress/

                          Verder staat er 28-06-2016 weer een Smaart V8 training in de planning. Bij interesse even mailen of bellen: 0626144076
                          Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                          Comment

                          • Timo B Geluidstechniek
                            • Jun 2014
                            • 456

                            #163
                            Blijft te klein dus heb de video weer weg gehaald hier
                            Last edited by Timo B Geluidstechniek; 20-06-16, 06:34.
                            Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                            Comment

                            • Timo B Geluidstechniek
                              • Jun 2014
                              • 456

                              #164
                              Er staat weer Smaart training in de planning op 28-6-2016.
                              Bij interesse bel of mail even.......
                              0626144076 mail houdt ik even weg hier ivm spam end. (doe een PB).
                              Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                              Comment

                              • Timo B Geluidstechniek
                                • Jun 2014
                                • 456

                                #165
                                Ik heb weer het e.e.a. toegevoegd aan de blog post betreffende de hotkeys/Smaart 8.
                                klik op deze link voor alleen het toegevoegde spul: https://timobeckmangeluid.wordpress....re-on-hotkeys/
                                en op deze link: https://timobeckmangeluid.wordpress....k-in-progress/ om het hele spul te zien.
                                Have fun ;-)
                                Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                                Comment

                                Working...