Vragen mbt Smaart7 of Smaart7di ?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timo B Geluidstechniek
    • Jun 2014
    • 456

    #121
    RTFM
    De nieuwe gebruiksaanwijzing is beschikbaar voor download.

    http://www.rationalacoustics.com/download/Smaartv7UserGuide.pdf


    Have fun
    Last edited by Timo B Geluidstechniek; 23-12-15, 00:08.
    Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

    Comment

    • Timo B Geluidstechniek
      • Jun 2014
      • 456

      #122
      De beste wensen allemaal and have fun (ook al moet je werken:-)
      Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

      Comment

      • Timo B Geluidstechniek
        • Jun 2014
        • 456

        #123
        Een nieuw stukje op mijn blog over een front-back-front set-up (Cardioid Sub Array).
        https://timobeckmangeluid.wordpress....oid-sub-array/

        enjoy ;-)
        Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

        Comment

        • Timo B Geluidstechniek
          • Jun 2014
          • 456

          #124
          En als het goed is zijn de MAPP files betreffende de bovenstaande post nu beschikbaar voor download (hoop ik ben er niet zeker van maar goed).

          https://timobeckmangeluid.wordpress....n-line-i-mean/
          Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

          Comment

          • Timo B Geluidstechniek
            • Jun 2014
            • 456

            #125
            Goed artikel
            Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

            Comment

            • Timo B Geluidstechniek
              • Jun 2014
              • 456

              #126
              Nieuw speeltje:
              https://timobeckmangeluid.wordpress....esearch-asc48/

              Betere kwaliteit op Vimeo.

              Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

              Comment

              • Timo B Geluidstechniek
                • Jun 2014
                • 456

                #127
                Via deze weg wil ik U en eventueel geïnteresseerde collega’s uitnodigen op
                dinsdag 9 Februari 2016 voor een Sneak Preview betreffende de nieuwste versie van Rational Acoustics Smaart 8 in het Holiday Inn Hotel Amsterdam.
                Het product team van Rational Acoustics, instructeurs en “Uber Geeks” zullen aanwezig zijn om vragen betreffende Smaart 8 te beantwoorden en demonstraties op de software te geven.


                Dinsdag 9 Februari 2016
                13.00 - 19.00
                Holiday Inn Amsterdam
                Manhattan Room; Mezzanine Level
                De Boelelaan 2
                1083HJ Amsterdam




                (15 min loop afstand van de Rai)
                13.00 - 17.00 Software demonstraties
                17.00 - 19.00 Cocktails….


                Namens Rational Acoustics en met vriendelijke groeten
                Timo Beckman


                https://timobeckmangeluid.wordpress....eview-smaart8/

                Last edited by Timo B Geluidstechniek; 28-01-16, 14:12.
                Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                Comment

                • GuntherM
                  • Jan 2006
                  • 163

                  #128
                  Dag Timo,
                  even een kort vraagje, werkt dit met een dongle?
                  Ik heb hier een scoop via Dongle en software, werkt netjes, maar dit lijkt me wel iets van een ander niveau, vooral voor ons als audiofielen.
                  Ik heb ooit Smaart gehad op een laptop nog met M processor, maar die werkte gewoon met de interne geluidskaart, wat geen hoogvlieger was.
                  Bedankt en succes nog.

                  Gunther

                  Comment

                  • Timo B Geluidstechniek
                    • Jun 2014
                    • 456

                    #129
                    Hoi Gunther
                    Nee Smaart werkt niet met een dongle maar met een my.rational account waar je op 1 licentie 2 x het programma kunt installeren (windows of mac).
                    De computers worden via online geregistreerd in Amerika en mocht je moeten wisselen release je een computer waarbij dus 1 license seat vrij komt en vrij komt om op een andere computer te installeren.
                    Geef mij anders even een belletje.

                    mobiel en dan dus 26144076 (die nul zes mag je er zelf voor zetten;-)
                    Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                    Comment

                    • Timo B Geluidstechniek
                      • Jun 2014
                      • 456

                      #130
                      Voor alle mannen/vrouwen een kleine preview betreffende Smaart 8



                      Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                      Comment

                      • MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

                        #131
                        Kun je iets vertellen over de nieuwe features?
                        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                        Comment

                        • Timo B Geluidstechniek
                          • Jun 2014
                          • 456

                          #132
                          Er staat het e.e.a. op de site van rational acoustics.
                          http://www.rationalacoustics.com/smaart-v8-preview/


                          Op mijn "setje" kan ik wel het e.e.a. aan gekkigheid uithalen zeg maar. Het is dus mogelijk om bv. van 1 mic de spectrum en spectograph op een engine te draaien en dit op het ene scherm te zetten en op het volgende scherm van die zelfde mic een dual transfer te draaien. Als je monitor groot genoeg is kun je ze naast elkaar draaien.
                          Multiple metering is ook een leuke zeg maar het is nu mogelijk om een meter scherm te genereren. Als je dit doet kun je bv 3 meters voor een kanaal aanmaken en een meter voor dBa een voor dBc en bv. LEQ te gebruiken.
                          Stel je hebt 6 mic's en maakt 6 x 3 meters aan. Dan kun je zonder probleem dus 6 zones meten op een aantal verschillende normen.
                          De gains van de smaart i/o zijn al beschikbaar binnen dit meter scherm maar als meer merken (bv Yamaha/Roland) data beschikbaar maken betreffende voltages end kunnen deze dus ook geïmplementeerd worden....
                          Verder dus via de API de mogelijkheid om de data van je main computer in FOH op een eigen netwerk beschikbaar te maken voor een 2de computer uitgerust met smaart. Inloggen op het netwerk en dan de data binnen halen en lokaal bv op een balcon verder gaan met meten. Dit kan iig met windows en mac (wie weet iets met Ipads/android in de toekomst?;-).
                          Er zijn meer dingen maar daar moet ik ook een beetje aan wennen zeg maar (data opslag is verbeterd maar is wel wennen zeg maar).
                          Gewoon even afwachten tot de release..... Komt vast iets met een demo via d RA site en anders gewoon t.z.t. langs komen in mijn seminar ruimte (is bijna klaar maar er moeten nog een paar dingen geplaatst worden (keukentje voor iig koffie/32Arood/alarm en de dingen die ik nu vergeet;-).
                          Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                          Comment

                          • MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

                            #133
                            Klinkt veelbelovend iig. Weet je wanneer de release datum is?
                            Maar is 32A voor je koffiemachine met alarm niet wat veel?
                            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                            Comment

                            • Timo B Geluidstechniek
                              • Jun 2014
                              • 456

                              #134
                              De release staat geplanned voor 15 maart......
                              Ik heb ook nog een paar speakers en een paar computers en wat andere wensen zeg maar.
                              25A is leuk voor een huis maar ja beter te veel dan te weinig dus 32A rood maakt het allemaal wat makkelijker ;-)
                              Last edited by Timo B Geluidstechniek; 27-02-16, 17:59.
                              Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

                              Comment

                              • SPS
                                • Mar 2004
                                • 1662

                                #135
                                Originally posted by MusicXtra
                                Klinkt veelbelovend iig. Weet je wanneer de release datum is?
                                Maar is 32A voor je koffiemachine met alarm niet wat veel?
                                Grijns
                                Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

                                Comment

                                Working...