D&B D80: Eindelijk!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Originally posted by peterwagner
    Het heeft voordelen en nadelen. Voordeel is het minder slepen, nadeel is het gewicht.
    sja - die ampracks met Amcron5000’s wogen niks… En Crest was ook geheel van Titanium, behalve het koper dan...

En idd, klasse D weegt nog geen 2 kilo, en dat ids met de nieuwe technieken in het hout best op te vangen.

Dat was dus jarenlange de enige reden om Meyer te kopen voor de big boys, het scheelde op een stevige tour een oplegger-chauffeur-brandstof ( doorhalen wat niet van toepassing wordt geacht) op straat.

Comment

• peterwagner
      • Oct 2008
      • 317

Originally posted by MacGyverSounds
      sja - die ampracks met Amcron5000’s wogen niks… En Crest was ook geheel van Titanium, behalve het koper dan...

En idd, klasse D weegt nog geen 2 kilo, en dat ids met de nieuwe technieken in het hout best op te vangen.

Dat was dus jarenlange de enige reden om Meyer te kopen voor de big boys, het scheelde op een stevige tour een oplegger-chauffeur-brandstof ( doorhalen wat niet van toepassing wordt geacht) op straat.
      Ampracks staan over het algemeen op wielen. Speakers moet je toch nog wel regelmatig tillen....

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Ampracks staan over het algemeen op wielen. Speakers moet je toch nog wel regelmatig tillen....
        Wel of geen amp-racks, tillen moet je die speakers toch al, zijn dan alleen 1,5kg zwaarder.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• kvdb013
          • Nov 2010
          • 337

Ik ben zelf ook een kleine 10 kilo zwaarder dan 10 jaar geleden, merk ik eigelijk ook niet zo veel van
          Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• Outline
            • Feb 2006
            • 1434

Zeg jongens, kunnen we het nog een beetje on-topic houden?

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Originally posted by Outline
              Gewicht en overgewicht ?

Comment

• Outline
                • Feb 2006
                • 1434

Gewicht gaat de goede kant op. Door die fijne diabetes zo'n 18kg overgewicht kwijt. Mag nog meer maar of dat gaat lukken?... Hoop het iig wel!

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

Gewicht gaat de goede kant op. Door die fijne diabetes zo'n 18kg overgewicht kwijt. Mag nog meer maar of dat gaat lukken?... Hoop het iig wel!
                  Hier bijna de goede kant op. Moet ook minstens 20 kilo kwijt, anders kan ik ook bij de internist wat spuitjes gaan halen… 7,2 is ruim onvoldoende, volgens mn huisarts.

Comment

• Outline
                    • Feb 2006
                    • 1434

Tussen 5 & 6 is ideaal, alles daarboven is slecht (alhoewel er zijn die zeggen dat tot 7 ook OK is). Zelf zat ik altijd rond de 6,5, wat dus eigenlijk te veel was maar net kon ivm fors postuur. Bij het vaststellen dat ik toch echt diabetes heb was het overigens 19,9...

Denk overigens dat je gewoon tabletjes gaat krijgen. Heb ik ook (metformine), 3 stuks per dag. Naast het afvallen en wat aan je conditie doen is regelmaat in je leven en eetpatroon het allerbelangrijkste. Als je dat niet hebt, blijf je nog continu achter je glucosespiegel aanrennen!

Er is niet te voorspellen wie het wel en wie het niet gaat krijgen: Van vaders kant zit er diabetes in de familie, van moeders kant overgewicht. Dan heb je dus al dubbel kans. Echter heeft mijn broer met zijn regelmatige leven nergens last van en ik ben met mijn onregelmatige leven flink de Sjaak!

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

een beetje communist ziet hier de hand van de overheid om ons zeer regelmatig te laten leven.

eerst maar ff bandje schuiven op LS9 met VRX900’s.. gewoon op water en brood, en vooral lopend er heen denk ik.

Comment

• Outline
                        • Feb 2006
                        • 1434

Alleen bepaald de overheid niet of je diabetes krijgt. Dus die vlieger vliegt niet echt...

Als je kan lopen: Doen! Beweging heb je nodig en compenseert het stilstaan weer. En wel van het bier en vooral fris afblijven. Heel saai, maar plat water is nog het beste voor je als je je glucose onder controle wil houden en af wil vallen. Glas cola zitten maar 7 klontjes suiker in en een glas bier staat gelijk aan 2 bruine boterhammen. Alleen zijn dat niet de boterhammen die je wil nuttigen!

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

Alleen bepaald de overheid niet of je diabetes krijgt. Dus die vlieger vliegt niet echt...

Als je kan lopen: Doen! Beweging heb je nodig en compenseert het stilstaan weer. En wel van het bier en vooral fris afblijven. Heel saai, maar plat water is nog het beste voor je als je je glucose onder controle wil houden en af wil vallen. Glas cola zitten maar 7 klontjes suiker in en een glas bier staat gelijk aan 2 bruine boterhammen. Alleen zijn dat niet de boterhammen die je wil nuttigen!
                          Klopt, gister al op zoek geweest naar een hond.
                          Morgen ff fiets kopen met flightcase achterop...

En er is een internist die accijns op platte suiker wil...

Voorlopig ga ik m'n setje met de hand in de nieuwe bus keilen, om wat training te doen....

En lichtgewicht amps worden gewoon weer 3600's...

Comment

• peterwagner
                            • Oct 2008
                            • 317

..........

Comment

• Outline
                              • Feb 2006
                              • 1434

Originally posted by MacGyverSounds
                              Klopt, gister al op zoek geweest naar een hond.
                              Morgen ff fiets kopen met flightcase achterop...

En er is een internist die accijns op platte suiker wil...

Voorlopig ga ik m'n setje met de hand in de nieuwe bus keilen, om wat training te doen....

En lichtgewicht amps worden gewoon weer 3600's...
                              Bewegen is een belangrijk onderdeel van het complete gebeuren om je glucosespiegel omlaag te krijgen met zo min mogelijk medicatie. Dus niet vreemd kijken als aan die definitieve diagnose een uitnodiging van de fysiotherapeut hangt om mee te doen met een bewegingsprogramma teneinde je meer aan het bewegen te krijgen!

Je moet vooral uitkijken voor toegevoegde suikers. Natuurlijke zijn heel wat minder schadelijk. Eigenlijk zijn ze goed maar aangezien je ook geen overdosis natuurlijke suikers wil...

..........
                              We hebben het nog steeds over D&Betes...

Comment

• Gast1401081
                                • Mar 2001
                                • 7999

Anders gezegd : hoe meer lichaam er is, hoe meer insuline je moet maken.
                                Of : hoe meer publiek, des te LEO je systeem moet worden…
                                Ik wil eigenlijk best terug naar de tijd waar je met een UPA 400 man afkon, zonder 80.000 watt uit een 2 HE-doosje...

Niks nieuws, verder, en allemaal erg ontopic...

Comment

Working...