D&B D80: Eindelijk!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

D&B D80: Eindelijk!

Voor mijn gevoel heeft het een eeuwigheid geduurd maar nu is hij eindelijk leverbaar: De D&B D80, D&B's 4-kanaals versterker met zeer interessante features. De D80 heeft bijvoorbeeld (als eerste versterker ter wereld) een webserver aan boord en kan draadloos worden bediend en uitgelezen middels een laptop of tablet PC of Apple.

Alle informatie op: http://www.d80.info/d80-amplifier.html
  • peterwagner
    • Oct 2008
    • 317

Yes, we hebben 'm nu bij Triple. Ik heb er zelf nog niet meegewerkt maar wat ik van collega's hoor is het te gek!
    En er zit ook nog pong en space invaders op!

Comment

• Outline
      • Feb 2006
      • 1434

Ik had al gehoord dat jullie 'm al in gebruik hadden!

Neem aan dat hij bevalt en ook zonder kinderziektes is? Hoe hebben jullie ze gerackt? Touringrack of anders? Krengen zijn in ieder geval een stuk (ongeveer de helft) dieper dan een D6/D12...

Heb je ze naast een D12 gehoord en zo ja, maakt het veel verschil?

Ook heb ik gehoord dat jullie Q1 en Q-subs aan hebben geschaft. Welke hoeveelheden en waarom geen V? Naar mijn idee ben je met V toch wat beter op grotere dingen voorbereid. Of hebben jullie daar EV nog voor?

BTW: Ook nog steeds SP4 in de verhuurvloot? (lang geleden dat ik iemand van jullie onderweg tegen ben gekomen...)
      Last edited by Outline; 01-12-13, 02:24.

Comment

• jadjong
        • Oct 2003
        • 654

Dit ding is alweer rijp voor een firmware-update. Pong is niet in multiplayer over ethernet te spelen.

Comment

• Outline
          • Feb 2006
          • 1434

Gewoon serieuze mail naar Duitsland sturen. Benieuwd wat de reactie zal zijn!

Comment

• peterwagner
            • Oct 2008
            • 317

Originally posted by Outline
            Ik had al gehoord dat jullie 'm al in gebruik hadden!

Neem aan dat hij bevalt en ook zonder kinderziektes is? Hoe hebben jullie ze gerackt? Touringrack of anders? Krengen zijn in ieder geval een stuk (ongeveer de helft) dieper dan een D6/D12...

Heb je ze naast een D12 gehoord en zo ja, maakt het veel verschil?
            Ik heb ze zelf nog niet gezien of gehoord, ze zijn nu continu op pad met de Jan Smit theatertour.

Ook heb ik gehoord dat jullie Q1 en Q-subs aan hebben geschaft. Welke hoeveelheden en waarom geen V? Naar mijn idee ben je met V toch wat beter op grotere dingen voorbereid. Of hebben jullie daar EV nog voor?
            Nee voor de grote dingen hebben we Clair Brothers i212 met i218

BTW: Ook nog steeds SP4 in de verhuurvloot? (lang geleden dat ik iemand van jullie onderweg tegen ben gekomen...)
            Nog wel, maar het SP4 gaat er uiteindelijk wel uit. Daar is het Q1 voor aangeschaft.

Comment

• gertgeluid
              • Dec 2006
              • 520

Ze gaan heel hard.

Comment

• peterwagner
                • Oct 2008
                • 317

Originally posted by gertgeluid
                Ze gaan heel hard.
                en daar gaat het uiteindelijk om!

Comment

• Outline
                  • Feb 2006
                  • 1434

Originally posted by peterwagner
                  Ik heb ze zelf nog niet gezien of gehoord, ze zijn nu continu op pad met de Jan Smit theatertour.
                  Kijk 'ns of 1 van die jongens een fototje kan trekken van de rackjes ivm de grotere diepte van de D80's. Ben wel nieuwsgierig naar hoe lomp diep die rackjes er van worden..

Nee voor de grote dingen hebben we Clair Brothers i212 met i218.
                  De vraag: Waarom nu weer een ander merk? Je hebt zo wel een gesegmenteerde verhuurvloot die niet makkelijk onderling combineerbaar is. En ik neem aan dat het EV er dan uit is? (jullie site loopt een beetje achter...)

Nog wel, maar het SP4 gaat er uiteindelijk wel uit. Daar is het Q1 voor aangeschaft.
                  Ik zie met Q1 nou niet bepaald een makkelijke vervanging van SP4 in de gevallen 'sub-top'-setjes. Dan kun je beter een stapel Q7 hebben...

Originally posted by gertgeluid
                  Ze gaan heel hard.
                  Uitkijken voor flitsers!

Comment

• jadjong
                    • Oct 2003
                    • 654

Zo'n groot apparaat is het nou ook weer niet. De meeste amps zijn tussen de 45&50 cm diep, deze netaan 53.

Comment

• Outline
                      • Feb 2006
                      • 1434

Als je weet dat de D6 & D12 maar 35 cm diep zijn (en je rackjes ook op die maat gemaakt zijn), dan is de D80 met 53 toch wel erg diep!

Comment

• frederic
                        • Jan 2006
                        • 3511

Ik vind dat toch wel muggenziften hoor.
                        We kunnen nu onze Maxen aansturen met 1 versterker. Vind ik toch al de moeite.

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

gemiddelde 19” rack is sinds de tafeltje bovenin toch al vel dieper geworden.

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

Dit is weer zo'n typische forum discussie......
                            Merkgeilheid afgewisseld met mierengen%&k over details die nergens over gaan.
                            Iedereen vergeet gemakshalve even dat de D12 3HE hoog is en slechts 2 kanalen heeft tegen 2HE en 4 kanalen.
                            Moet je dat voordeel eens optellen, dat scheelt pas echt ruimte.
                            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• peterwagner
                              • Oct 2008
                              • 317

Voor de tour van Jan zitten de d80's in een groot metalen frame, samen met de wireless mics, inears en het pro6 rack spul. kant en klaar bekabeld.

Comment

Working...