Smaart

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Gaat niet om frustratie, maar gaat om kennis verkopen die er niet of nauwelijks is.

Ik had het leuk gevonden als er een forumdagje van gemaakt was, met oliebollen etc. Lekker klungelen met Smaart en Lama en weet ik veel. Ik denk dat ik best wat van geluid weet, maar zeker niet alles. Op sommige punten moet ik ook terug naar de tekentafel. Ik ben dus de laatste die een cursus gaat geven. Als de hh docenten die dat wel menen te moeten doen dan mensen gaan afzeiken die zowel McMagu als McBob een paar weken meegemaakt hebben , ja, dan ga ik er maar weer eens echt voor zitten.

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

Originally posted by MacGyverSounds
      Ik denk dat ik best wat van geluid weet, maar zeker niet alles. Op sommige punten moet ik ook terug naar de tekentafel. Ik ben dus de laatste die een cursus gaat geven. Als de hh docenten die dat wel menen te moeten doen dan mensen gaan afzeiken die zowel McMagu als McBob een paar weken meegemaakt hebben , ja, dan ga ik er maar weer eens echt voor zitten.

Ik heb ook wel eens gedacht dat ik van een bepaald onderwerp eindelijk echt alles wist. na een aantal voorvallen was ik er van overtuigd dat ik er niets van kon. werkelijkheid lag waarschijnlijk ergens in het midden... dus ja ik begrijp je. misschien is de "afgezeikte persoon" in dit geval misschien wel de beste leraar omdat hij zijn grenzen kent.

Comment

• DJ Paul M
        • Mar 2011
        • 70

Wat een gezelligheid weer op het forum
        Je hoort vaak zeggen dat geluk niet zo te koop is
        Maar geld doet wonderen en vooral als het een hoop is!

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Voor de liefhebbers; er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• peterwagner
            • Oct 2008
            • 317

Thx voor de (opfris)-cursus Sander, het was helemaal goed!
            Toch grappig hoe je zoveel info in 4 uurtjes kan proppen zonder dat het te snel gaat.

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Graag gedaan Peter, was erg leuk om te doen en een leuke groep mensen.

Comment

• Stage-support
                • Oct 2011
                • 38

Interesante cursus inderdaad! Ik wist wel dat het gedaan werd fase alignen ed... maar het waarom is me nu ook duidelijk en ga ik dus ook zeker toepassen in de nabije toekomst

Gr.
                Stage-support.com licht- en geluidstechniek

Comment

• FrankD
                  • Feb 2008
                  • 34

Afgelopen maandag in Amsterdam geweest voor een cursus Smaart.
                  Ik ben blij dat ik het gedaan heb. Ben er achtergekomen dat ik bij Cardoide opstellingen een kleine denkfout maak.
                  En altijd handig om te weten hoe je kamfilters kunt minimaliseren (en wat het eigenlijk zijn en hoe ze ontstaan).

Sander, bedankt voor de info.

btw. Ik was de persoon die te laat kwam.
                  kleine washes, grote washes

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Euhhh, Frank, als je een cursus Smaart hebt gevolgd ben je niet bij mij geweest hoor…. Ik heb bijna niets over Smaart verteld.

Comment

Working...