Smaart

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

Voor het zuiden heb ik eventueel een locatie en iemand die een workshop/cursus kan en wil geven.
    Heerlijk die stilte

Comment

• drbeat
      • Jun 2012
      • 671

Breda is ook mijn regio.

Al is dit geen must...

De dag met de mooiste invulling wel...
      Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• kvdb013
        • Nov 2010
        • 337

Als het door gaat hier ook serieuze interesse om mijn geluids kennis een beetje te verbreden.
        Altijd erg geïnteresseerd in de theorie/praktijk die er achter schuilt.
        Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• highendsyl
          • Feb 2007
          • 81

Indien het gaat om een geluidsset in te regelen voor 'normale' klussen, en de datum past, dan doe ik zeker mee.

Wanneer het gaat om de PA van de Rollende Stenen in de Amsterdam Arena in te regelen, dan sla ik over. Ik bedoel niets verkeerd hiermee, maar dat soort mega klussen doen wij niet.
          Het beste uit je equipment halen.......altijd en overal

Comment

• daviddewaard
            • Mar 2008
            • 627

Originally posted by highendsyl
            Indien het gaat om een geluidsset in te regelen voor 'normale' klussen, en de datum past, dan doe ik zeker mee.

Wanneer het gaat om de PA van de Rollende Stenen in de Amsterdam Arena in te regelen, dan sla ik over. Ik bedoel niets verkeerd hiermee, maar dat soort mega klussen doen wij niet.
            de basis van het inregelen van een systeem of het nou een subje-paaltje-topje setje of een setje met 16toppen is dat maakt niet zo veel uit.
            A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

Ook hier graag prijs & datum (en locatie, bij voorkeur een enigszins centraal gelegen stad met fatsoenlijke OV bereikbaarheid tot de voordeur).

Edit:
              Wensenlijstje:
              - Time-alignment
              - Hoe lees ik mn Smaart grafiekjes (TF metingen, smoothing, average)
              - Directionele (sub) setups (en dan niet de standaard cardioide stack, meer de theorie en principes erachter, met enkele praktijkvoorbeelden)
              - Hoe zet ik mn sub-top setje zo efficiënt mogelijk neer (ipv subje-paaltje-topje), de helft van de tijd staat er zo'n setje namelijk.

Daan
              Last edited by djspeakertje; 28-10-13, 19:12.
              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• joe
                • Jan 2003
                • 446

Originally posted by xtreme18
                Is er hier iemand die een cursus Smaart kan geven? Of weet te vinden?

Gr
                Hoi xtreme18,
                Er zijn meerdere mensen die natuurlijk zo'n cursus kunnen geven, partijen waar je ook naar kan kijken zijn:
                www.aem.nl / www.proaudioeducatie.nl / www.timobeckmangeluid.wordpress.com/

suc6

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Daan, jouw wensen lijstje is inderdaad zo ongeveer wat er behandeld wordt. De cursus gaat niet zozeer over Smaart als wel wat je aan het meten bent en wat je ermee kunt om het te verbeteren.
                  Geen hogeschool werk maar voor de gemiddelde techneut goed begrijpelijke stof.
                  De prijs is 180,- per persoon, de datum volgt spoedig.
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Plukkie
                    • Jan 2012
                    • 28

Hier ook interesse voor 1 persoon, hoor graag wanneer het plaatsvind

Comment

• djspeakertje
                      • Oct 2008
                      • 1912

Hmm, doe je aan groepskorting?

Daan

Comment

• Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

Originally posted by djspeakertje
                        Hmm, doe je aan groepskorting?

Daan
                        als je met 60 man komt mag jij voor de halve prijs..lol

Comment

• djspeakertje
                          • Oct 2008
                          • 1912

Vind ik leuk!

Comment

• Ws Soundexpresse
                            • Jun 2001
                            • 1007

Hey sander, ik hoor graag n datum... hier met 2 man interesse....

Weet niet of ook iets mogelijk is op onze eigen systemen in combi met de XTA?
                            Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Op welk systeem en met welk meetgereedschap je het doet maakt niet uit, het is vooral de bedoeling dat je na de cursus begrijpt wat je aan het meten bent en vooral wat je ermee kunt.
                              Het is vooral erg praktijk gericht.
                              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• djspeakertje
                                • Oct 2008
                                • 1912

Hoeveel uren cursus geef je die dag?
                                Krijgen we een boekje/paper mee aan het einde?

Daan

Comment

Working...