storende geluiden door voeding laptop

Collapse

X
- 

- 

Comment
- 

Er zijn bij laptops ook gecertificeerde voedingen zonder randaarding te koop. Da's echter niet het zelfde als van een bestaande voeding de aarde niet aansluiten!It's time to play the music, It's time to light the lights ...Comment
- 

Comment
- 

Ik heb het toch ook over randaarde onderbreken, als die niet aanwezig is op een apparaat valt er weinig te onderbreken. De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig! De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
- 

Awel, nou weet ik per ongeluk dat - per definitie - alle plastics verrijkt zijn met koolstof, zij behoren dan tot de polymere koolwaterstoffen namelijk. En als ze op een dag wel geleiden, en op den andere dag nie dan geleiden zij half, en noemen wij hen halfgeleiders.....Comment
- 

Ja, er zit alleen wel een groot verschil tussen de molecuulstructuur van opzettelijk verrijkt plastic, of toegevoegd (of inderdaad standaard aanwezig omdat elke plastic een polymeer van koolwaterstoffen is) om de mechanische/chemische eigenschappen van een plastic te verbeteren.Awel, nou weet ik per ongeluk dat - per definitie - alle plastics verrijkt zijn met koolstof, zij behoren dan tot de polymere koolwaterstoffen namelijk. En als ze op een dag wel geleiden, en op den andere dag nie dan geleiden zij half, en noemen wij hen halfgeleiders.....
 Tussen ''geleidend'' en isolerend zitten bij plastics ongeveer 8 ordegroottes van elektrische weerstand. Niet echt hetzelfde dus.

Halfgeleiders geleiden niet de ene dag wel, en de andere dag niet. Dat is puur afhankelijk van de spanning over de Bandgap van de valentieband naar de geleidingsband in het materiaal. Die is over het algemeen bij plastics te groot is terwijl deze bij Sillicium en Gallium slechts +-(0.6-1.3) Elektronvolt is.
 Daarom is het ook zo moeilijk om halfgeleidende plastics te maken bij kamertemperatuur, de bandgap is simpelweg te groot.Last edited by teunos; 10-11-14, 10:02.''diamonds are forever''Comment
- 

@lol: ik begreep wel wat je bedoelde hoor Rene,
 het stond er enkel wat l*llig.......

Als Macliefhebber, blijf ik er echter bij, dat ik nog nooit een probleem heb
 mogen meemaken bij gebruik van Mac-apparatuur en veelvuldig wel bij
 zgn. laptops welke zeker niet door Mac zijn geproduceerd . .

grtz

NesWeest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
- 

Google op: Ground Loop Isolator. Werkt m.i. prima.Het beste uit je equipment halen.......altijd en overalComment
- 

worden bij auto-audio ook veel toegepast en kosten geen drol! (7 euro oid)

ziehier! http://www.licht-geluid.nl/shop/p-17...o-agi-101.aspxLast edited by SPS; 11-11-14, 09:49.Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!Comment
- 

worden bij auto-audio ook veel toegepast en kosten geen drol! (7 euro oid)

ziehier! http://www.licht-geluid.nl/shop/p-17...o-agi-101.aspx
 Uhhhh Cinch in de pro-audio? Sorry ik haak maar ff af.......

Je koopt dus een bagger ding, moet er dan nog een bagger ding bijkopen
 om dan nog steeds a-symmetrisch of te wel niet gebalanceerd te moeten
 hopen dat het goedkomt?

Koop dan direct iets wat wel goed is (naar mijn idee een Apple), zorg voor
 gebalanceerde signalen en een perfecte afscherming van e.e.a.

grtz

NesWeest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment

Comment