Geluid en licht Hardstyle event.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ericsamandj
    • Jul 2010
    • 414

Nou nee juist niet, heb hem naar een bekende van mijzelf gestuurd, waarvan ik weet dat die sowieso niet onder de prijs gaat zitten.
    Grote kans dat opdrachtgever zich dan afvraagt of het wel goedkoper kan.

Comment

• drbeat
      • Jun 2012
      • 671

En dat had je hier niet moeten zeggen vriend!

Haal het er maar snel af en verander het in ...... want dat staat niet zo netjes wat je nu hier neer zet.....

Succes Ericsamandj
      Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• Ericsamandj
        • Jul 2010
        • 414

Originally posted by drbeat
        En dat had je hier niet moeten zeggen vriend!

Haal het er maar snel af en verander het in ...... want dat staat niet zo netjes wat je nu hier neer zet.....

Succes Ericsamandj
        Ik snap niet goed wat je bedoelt, mijn inziens kan je naar de klant toe beter open zijn wat betreft offertes, en in dit geval de boel uitbesteden.
        Om nu koste wat kost deze klant zelf te bedienen en gratis te gaan werken zie ik niet zitten.
        Van deze bekende collega krijg ik ook vaak klussen doorgespeeld.

Comment

• drbeat
          • Jun 2012
          • 671

Waar ik op doel is het punt dat je weer dat hij niet onder je prijs gaat zitten en dat je hem daarom door stuurt..
          Is misschien niet handig dat hier te verkondigen..

Maar wel een goede keus en oplossing om de klant dit voor te leggen.
          Of je eisenpaket omlaag of budget omhoog.. Feitelijk zijn er niet meer keuzes.

Is het voor het goede doel dan kun je misschien nog wat met je prijs maar die mogelijkheid heb je nu financieel niet blijkt.
          Wat wij wel eens deden was dat als het werk opleverde voor nog 2 of drie avondjes dat je een bepaalde korting mee gaf voor de boeking van die drie avonden..

Maar dat is niet ter spraken.

Voor niets gaan werken is geen oplossing...dat moeten de beunhazen maar doen toch?
          Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• Ericsamandj
            • Jul 2010
            • 414

Dat klopt inderdaad.
            Met de prijs kan ik niet zakken vanwege de externe inhuur.
            Dat zijn nu eenmaal vaste kosten.
            Maargoed, grote kans dat deze collega mij alsnog inzet voor deze klus.

Comment

Working...