Geluid en licht Hardstyle event.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • michelt
    • Nov 2012
    • 49

Ik zal het niet meer vragen.
    Ja ik moet nog veel leren.
    Ik ben jong en een newbie
    ik hoop toch dat het ook gezellig wordt.
    Last edited by michelt; 09-07-13, 21:41.

Comment

• Ericsamandj
      • Jul 2010
      • 414

Originally posted by DJ Paul M
      Lijkt mij niet echt het type zaaltje waar je een dikke hardstyle party gaat organiseren. Hoop toch wel voor je dat het gezellig wordt
      Er word in die zaal een keer of 3 per jaar zo'n evenement gedaan, dan is het duister en ingericht om te beuken he.

Comment

• Ericsamandj
        • Jul 2010
        • 414

Originally posted by michelt
        Ik zal het niet meer vragen.
        Ja ik moet nog veel leren.
        Ik ben jong en een newbie
        ik hoop toch dat het ook gezellig wordt.
        Ik denk niet dat Daan jouw bedoelde, maar mij.
        @ Daan, de zaalverhuurder en de opdrachtgever zijn 2 aparte partijen. Waarbij de zaalverhuurder nog veel moet en kan leren.
        Dus mocht hij de foto's tegen komen kan hij ook informeren om zijn zaak te verbeteren.

Comment

• DJ Paul M
          • Mar 2011
          • 70

Originally posted by Ericsamandj
          Er word in die zaal een keer of 3 per jaar zo'n evenement gedaan, dan is het duister en ingericht om te beuken he.
          Haha mooi om te horen. Zou willen dat ze dat bij ons in de omgeving deden. Maar nee hoor, wij krijgen alleen festivals met +10.000 man en vuurwerk... *** wat heb ik toch een pech!
          Je hoort vaak zeggen dat geluk niet zo te koop is
          Maar geld doet wonderen en vooral als het een hoop is!

Comment

• djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

Originally posted by Ericsamandj
            Ik denk niet dat Daan jouw bedoelde, maar mij.
            @ Daan, de zaalverhuurder en de opdrachtgever zijn 2 aparte partijen. Waarbij de zaalverhuurder nog veel moet en kan leren.
            Dus mocht hij de foto's tegen komen kan hij ook informeren om zijn zaak te verbeteren.
            Dit was wel degelijk naar Michelt gericht, dodgytechnicians is best leuk, maar niet als er een klus op het spel staat. En als de zaalverhuurder er achter komt dat de geluidsploeg van de opdrachtgever rotzooi op een forum zet kon de opdrachtgever wel eens zonder zaal komen te zitten.

Daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• DJ Paul M
              • Mar 2011
              • 70

Originally posted by djspeakertje
              En als de zaalverhuurder er achter komt dat de geluidsploeg van de opdrachtgever rotzooi op een forum zet kon de opdrachtgever wel eens zonder zaal komen te zitten.
              En dan is het al snel rond wie degene was die het geluid moest verzorgen maar er uiteindelijk voor heeft gezorgd dat het feest niet door kon gaan.
              Je hoort vaak zeggen dat geluk niet zo te koop is
              Maar geld doet wonderen en vooral als het een hoop is!

Comment

• Ericsamandj
                • Jul 2010
                • 414

Originally posted by DJ Paul M
                En dan is het al snel rond wie degene was die het geluid moest verzorgen maar er uiteindelijk voor heeft gezorgd dat het feest niet door kon gaan.
                Daarom hield ik het ook bij alleen een foto van die truss.
                Als de klus aan mij besteed is ga ik daar ook gebruik van maken, dan wel met 2 wind ups eronder.

Comment

• Rolandino
                  • Mar 2007
                  • 1451

door gebruik van windups blijft die truss doorzakken hoor met dat doek ........................ Of het is krom of is dat doek is wel heel erg stoffig ...................
                  Last edited by Rolandino; 09-07-13, 23:21.
                  EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Niet als je de wind-ups meer naar het midden plaatst.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• T_Sound
                      • Sep 2009
                      • 267

Wat betreft geluid, met 15 inch bas haal je wat meer kick, voor sub heb je dan wel meer nodig om dieper te komen dan met 18 inch.
                      Wat betreft licht, Het filmpje liet echt alleen maar wapper wapper, knipper knipper zien, ik zou meer met soepelere bewegingen doen en dan meer met odd even (shutter wisselingen ipv random strobe etc.), dan hou je veel meer van je licht show over dan kleine losse beams, dus gewoon een volle beam, maar de gewisseld tussen meerdere koppen tegeleijk, zo krijg je wel het gevoel dat er snelle wisselingen en bewegingen plaatsvinden, maar over het algemeen blijft het rustiger en je kunt veel meer varieren net als met 2 kleuren wisselingen tussen verschillende heads. Parren heeft weinig zin misschien wat led parren om een zaal kleur op te kunnen vullen o.i.d. en inderdaad, stobo's en eventueel (2) lasers, en die alleen als special effect gebruiken en niet de hele avond laten branden. Wat betreft plaatsing, het meeste van boven af naar beneden mikken en een aantal vanaf het podium naar het plafond o.i.d. hopelijk kun je er wat mee.

Groet T_Sound
                      Geluidmixen, doe je met gevoel, maar meer met je gehoor!

Comment

• Rolandino
                        • Mar 2007
                        • 1451

Als ik zo naar de foto kijk een stukkie terug denk ik dat de truss gewoon krom is of de eitjes niet allemaal erin zitten ......

Een doek weegt best wat maar dat de truss zo ver doorzakt is niet goed in mijn ogen.
                        EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Ericsamandj
                          • Jul 2010
                          • 414

Het is ook een overspanning van 11 meter, waarbij die alleen op de koppen zijn bevestigd.
                          Doek eraan en een strobo en je hebt a dit fenomeen.

Comment

• Rolandino
                            • Mar 2007
                            • 1451

Dan nog ........ lijkt wel of er in het midden vel gewicht hangt want het doek ( zwaarder dan de strobe ) is over de hele lengte verdeeld

Comment

• Ericsamandj
                              • Jul 2010
                              • 414

Hierbij even een update:

Naar aanleiding van het zien van de zaal en de wensen van de klant te hebben uitgewerkt, heb ik voor deze gig een passende offerte gemaakt.
                              Van een aantal zaken was ik afhankelijk van externe inhuur dus dat drukte wel wat op de offerte.
                              De offerte doorgespeeld aan de klant en mondeling toegelicht, echter vond hij het allemaal niet binnen het budget passen.
                              Dan heb ik hem voor de keuze gesteld om: of budget aanpassen omhoog ofwel de wensen naar beneden bijstellen.
                              Dat was beiden niet echt een optie dus heb ik deze klant doorgestuurd naar iemand anders.
                              Wordt vervolgd......

Comment

• desolation
                                • Jun 2012
                                • 706

Gek dat je hem doorstuurt, ik zou hem zelf lekker een gek laten zoeken ....

Comment

Working...