meyer sound LEO
Collapse
X
-
-
Goed, na dat ik de specs/afmetingen inzetbaarheid eens bekeken heb kom ik tot de conclusie dat dit gewoon weer de zoveelste Line Array systeem is voor de grotere klussen. Dat is nou net het probleem, er zijn al zoveel merken/systemen voor grote gigs, dus daar past Meyer LEO dan precies tussen...
Nee NEXO heeft er geen concurrent aan met hun STM, dat kan je wel 'klein schalig' inzetten met 1 sub,1bass,1 main, of hoe je het maar wil.
Uiteindelijk kan je 1 systeem in huis hebben voor kleine en grote klussen, dat is dus ook een betere 'return of investement' en minder 'stil stand' van systemen in de opslag!
Nee, zoveelste 'Boom in het Bos'...
Dave[FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]Comment
-
aan de andere kant, als je een tour hebt staan waarbij je deze set drie jaar lang continu verhuurd hebt, waarom zou je dan een systeem kopen dat je kan opsplitsen in blokjes?
Comment
-
Raar dat mensen een systeem beoordelen door alleen maar specs te lezen.
Ik heb het LEO systeem gehoord, en was daar erg over te spreken. Fantastische spreiding en throw. Over het hele veld dezelfde druk. Petje af. Maar dat heeft een K1 natuurlijk ook, en E15 al helemaal.
Heb me nooit zo verdiept in specs, maar ik oordeel met mijn oren. Bovendien is ook de man achter het systeem de meest belangrijke factor. Ik heb W8L ook erg goed horen klinken, die wordt meestal in de grond geboord, maar dan is het gewoon niet goed ingeregeld.
Kortom, ik hoop er ooit op te mogen mixen, pas dan kan ik het goed beoordelen. En dat geldt voor iedereen.Comment
-
Beetje dezelfde discussie als toe Michael Schumacher alle f1 races achter elkaar won, gedurende een decennium. Onmogelijk - fraude - hij scheen tijdens de race maar de helft te wegen als bij stilstand - allemaal eerlijk waar hoor!Comment
-
Comment