meyer sound LEO

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Toch geweldig dat ierderen de Meyer Website beter in de gaten houdt dan zn eigen sites….

Enneh, ik denk meer in de trend van we hebben het, dus zal het er hangen ook. Zoals bij de Milo-familie er voor helemaal bovenin een 60 graden versie, en voor onderin een 120 graden versie is, zullen deze onderste kasten wel als infill gebruikt zijn. Op vol vermogen zou mishandeling zijn.

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Originally posted by jadjong
      Een vliegframe heeft meestal tien gaten. Soms wil je graag gebruik maken van -3 of 12 . Door wat extra kasten er onder te hangen tilt je de rest van de banaan verder omhoog.
      Erg kostbare methode om je banaantje in de juiste hoek te krijgen......
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• M'Elodie
        • Oct 2006
        • 148

Originally posted by jadjong
        Een vliegframe heeft meestal tien gaten. Soms wil je graag gebruik maken van -3 of 12 . Door wat extra kasten er onder te hangen tilt je de rest van de banaan verder omhoog.
        Aantal gaten is alleen interessant als je het met maar een motortakel ophangt. Doorgaans worden dit soort grote touring systemen met minimaal 2 motoren gehesen. Een aan de voorkant en een aan de achterkant. Mbv inclino (elektronische waterpas) meters kan dan de tilt hoek van het grid worden gemeten en door omhoog/omlaag bewegen van voorste of achterste motortakel word de gewenste tilt-hoek bereikt.

Comment

• Bazeman
          • Apr 2004
          • 112

Toch geweldig dat ierderen de Meyer Website beter in de gaten houdt dan zn eigen sites….
          En weer een persoonlijk gerichte cynische, "elleboog neerhalende" opmerking zonder technisch gefundeerd uitleg/beschrijving... Sommige mensen leren het blijkbaar nooit, jammer hoor.

Maar ik haal ook "informatie" van andere websites hoor zoals je misschien in de andere topics heb kunnen zien en dat niet altijd naar mijn "eigen" merkje betrek

Aanhaling van de spelregels wat betreft dit forum opgezet door de moderator zoals beschreven in de sticky:
          5. Het is een discussieforum, respecteer de meningen van anderen en kom met argumenten om je stellingname te onderbouwen. NB: dit gaat niet met een one-liner
          Last edited by Bazeman; 23-06-13, 12:39.

Comment

• djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

Waarschijnlijk zaten ze ook nog met gewicht. Als je de bovenste kasten zo schuin wilt hebben om het verre veld van die toko mee te pakken moet er aan de onderkant iets gecompenseerd, zwaartekracht geldt immers overal. Als ze die onderste helft niet zo raar hadden gehangen hadden ze de bovenste nooit zo schuin gekregen. Ik denk dan ook dat de onderste helft van de array aanzienlijk zachter stond dan de rest...

Daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Originally posted by MacGyverSounds
              Originally posted by Bazeman
              En weer een persoonlijk gerichte cynische, "elleboog neerhalende" opmerking zonder technisch gefundeerd uitleg/beschrijving... Sommige mensen leren het blijkbaar nooit, jammer hoor.
              Wat bazel je jou eigenlijk? Zo belangrijk ben je nou ook weer niet, en zoveel interessants komt er nou ook weer niet uit jouw lab. Em om van jouw wat te leren zul je me eerst ff overtuigen moeten van het feit dat je wat weet of kunt wat ik niet weet of kan.

>>>>> "ierderen" = (natuurlijk-) "iedereen" = "persoonlijk gerichte" . Narcisme ten top. Daar zijn goede behandelmethodes voor tegenwoordig.

>>>>> technische gefundeerde uitleg/beschrijving >>>>>
              "Enneh, ik denk meer in de trend van we hebben het, dus zal het er hangen ook.
              Zoals bij de Milo-familie er voor helemaal bovenin een 60 graden versie, en voor onderin een 120 graden versie is, zullen deze onderste kasten wel als infill gebruikt zijn. Op vol vermogen zou mishandeling zijn."

ter aanvulling: de Amerikaanse denkwijze is vaak nog iets anders dan wij, Europeanen kunnen snappen. Als een Amerikaan een opdracht krijgt voert hij die uit, en dat zou maar zo - in combinatie met het opnemen van dat promotiefilmpje - "alles moet hangen" geweest kunnen zijn. En dan hangt alles. Wij Europeanen zouden er een simpel infilletje neergezet kunnen hebben, maar de Yankee's zijn toch wat rigoureuzer, meestal.
              Last edited by Gast1401081; 23-06-13, 12:46.

Comment

• jadjong
                • Oct 2003
                • 654

Originally posted by M'Elodie
                Aantal gaten is alleen interessant als je het met maar een motortakel ophangt. Doorgaans worden dit soort grote touring systemen met minimaal 2 motoren gehesen. Een aan de voorkant en een aan de achterkant. Mbv inclino (elektronische waterpas) meters kan dan de tilt hoek van het grid worden gemeten en door omhoog/omlaag bewegen van voorste of achterste motortakel word de gewenste tilt-hoek bereikt.
                Als de achterste takel in het luchtledige hangt moet je soms creatief worden.

Comment

• Bazeman
                  • Apr 2004
                  • 112

Wat bazel je jou eigenlijk? Zo belangrijk ben je nou ook weer niet, en zoveel interessants komt er nou ook weer niet uit jouw lab. Em om van jouw wat te leren zul je me eerst ff overtuigen moeten van het feit dat je wat weet of kunt wat ik niet weet of kan. Of: Narcisme ten top. Daar zijn goede behandelmethodes voor tegenwoordig.
                  Lees ik nu "weer" een cynische opmerking, persoonlijk gericht?

Oorspronkelijk geplaatst door **************
                  Het laatste vindt ik toch ook zeer persoonlijk of op mijn achtergrond gericht hoor.

Volgens mij mogen we de Moderator(s) van dit forum wel eens gaan vragen wie in deze gelijk heeft...
                  Last edited by Bazeman; 23-06-13, 13:14.

Comment

• timmetje
                    • Dec 2012
                    • 424

* kuch * Meyer LEO * kuch *
                    Tim

Comment

• qvt
                      • Oct 2009
                      • 721

Wordt toch eens tijd dat bepaalde mensen volwassen worden, dan kan er hier weer met plezier gepraat worden over speakers enzo!
                      There is no substitute for imagination

Comment

• Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

Wat bazel je jou eigenlijk? Zo belangrijk ben je nou ook weer niet, en zoveel interessants komt er nou ook weer niet uit jouw lab. Em om van jouw wat te leren zul je me eerst ff overtuigen moeten van het feit dat je wat weet of kunt wat ik niet weet of kan.
                        Narcisme ten top. Daar zijn goede behandelmethodes voor tegenwoordig.
                        Lees ik nu "weer" een cynische opmerking, persoonlijk gericht?
                        Aha. Je kunt dus wel lezen. Bovenstaande was niet cynisch, trouwens, maar gewoon feitelijk. En ja, niet aan de paus gericht, maar aan Bazeman. Dat is een pseudoniem voor iemand die claimt iets met luidsprekers te doen. Maar niet lang meer, ben ik bang, SoundProject BV zal deze vorm van reclame echt niet waarderen.

Oorspronkelijk geplaatst door **************

Het laatste vindt ik toch ook zeer persoonlijk of op mijn achtergrond gericht hoor.

Volgens mij mogen we de Moderator(s) van dit forum wel eens gaan vragen wie in deze gelijk heeft...
                        kijk, die website-opmerking was eigenlijk voor een paar andere knapen bedoeld, schoenen die passen aantrekken, maar dat jij je dat persoonlijk aantrekt vind ik niet erg. Je bewijst mijn stelling dat je narcist bent alleen maar meer en beter...
                        En als jij je met jouw site bezig gaat houden vertoon je je tenminste niet hier.

Je vertoont trouwens verder nog meer typisch narcistisch gedrag = eerst alle aandacht trekken, en vervolgens om helluuup roepen naar de moderator.

En -ontopic- ik geloof niet in de luchtankers voor een LEO-M-setje zoals op de video. Ik denk eerder dat er een camera-ploeg op pad is gestuurd om daar wat mooie plaatjes te schieten, en dan wordt iedereen altijd wat creatieverig...

Omdat er blijkbaar bij MS gekozen is voor een commerciële methode die omgekeerd is aan de vorige werkwijzen (gewoon de beurshallen volhangen, aanzetten en orders noteren) door nu een aantal preferrerd partners gewoon zo'n set mee te geven, en de reakties het werk te laten doen (niet in de laatste plaats gezien de prijsstelling van het spul, er hangt letterlijk een kapitale villa in dat dakspant, en daar heb je toch andere klanten voor dan de VW-LT-verhuurbedrijfjes) zijn er dus een aantal filmpjes gemaakt voor op het internet. En ik denk niet dat de regisseur het een zak intereseert of de onderste 2 kastjes nou aan of uit staan././
                        Last edited by Gast1401081; 23-06-13, 14:04.

Comment

• qvt
                          • Oct 2009
                          • 721

Ik ga met Jadjong mee, onderste kasten zijn waarschijnlijk nodig om de lijn zo te kunnen hangen. In bepaalde hangs kun je wel 2 takels ophangen maar is de 2e takel op een bepaald moment niets meer aan het tillen, iets wat elk zelfrespecterend merk in de shooter aangeeft.

Meyer Leo en 1100-LFC zullen wel per stuk of per 2 aangestuurd worden vanaf een Galileo Callisto, waarin oa compensatie voor afstand (absorptie van hoog en spl) wordt toegepast.

Daarnaast is het soms nodig om extra kasten te hangen vanwege de bundeling in het laag, dat gaat met dit soort array's wel meespelen.

En als laatste zou een beetje meer respect tegenover dat soort tech's geen kwaad kunnen hier, zeker gezien het feit dat er de laatste tijd hier niemand is die zijn of haar werk laat zien ter discussie. En dat zijn dat al zeker geen tourende setups voor duizenden bezoekers.
                          There is no substitute for imagination

Comment

• timmetje
                            • Dec 2012
                            • 424

Ik had het ook al in een ander topic aangehaald...

Bazeman lijkt zich vooral te verzetten tegen de marketing van andere merken. Of dit te maken heeft met de achterblijvende bekendheid van SP laten we maar even in het midden...

Ik krijg de indruk dat Bazeman moeite heeft met het feit dat fabrikanten hun luidsprekers- en systemen haast bovennatuurlijke en magische krachten toekennen.

Of dit iets is om je daadwerkelijk druk om te maken betwijfel ik. Iemand die de knaken neertelt voor een LEO-systeem zal ongetwijfeld kundig genoeg zijn om door die marketing-blabla heen te prikken.
                            Tim

Comment

• M'Elodie
                              • Oct 2006
                              • 148

Tja, duidelijk persoonlijk gericht. Beetje respect zou wel eens op zijn plaats zijn. En bovendien blijk van ontzettend eigenwijs en betweterig gedrag.

Ik ben het met QVT eens: het word tijd dat bepaalde mensen volwassen worden. Het is niet voor niets dat er goeie (technici) met genoeg verstand van zaken en volwassen inbreng zijn weg gelopen van deze forum....

Comment

• Gast1401081
                                • Mar 2001
                                • 7999

Originally posted by M'Elodie
                                Het is niet voor niets dat er goeie (technici) met genoeg verstand van zaken en volwassen inbreng zijn weg gelopen van deze forum....
                                Waarschijnlijk, omdat ze, net zoals jij, een hekel aan lezen hebben. Toch wel een randvoorwaarde hier..

heb speciaal voor jou met grote letters de bewuste quote's onder elkaar gezet

Comment

Working...