meyer sound LEO

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

Wat betreft die specs van LEO: Zie mijn opmerking in het Forum-topic.

@MusicXtra: Alle merken poetsen tegenwoordig de specs erg op. En heel vaak is het (bijna) niet meer terug te leiden tot kloppende/realistische specs. En dat vind ik jammer maar blijkbaar is het niet anders. Wat dat betreft zijn het net de verbruikscijfers in de folder van je nieuwe auto...

Overigens kun je ook wereldspeler worden met acceptabele kasten en goede marketing ipv andersom. Ligt voornamelijk aan je budget...

Comment

• purplehaze
      • Jul 2004
      • 692

Originally posted by MusicXtra
      Als ik kijk hoe het systeem in elkaar zit, met een wave-guide die voor de 15" drivers zit waarvan er kennelijk 1 tot 1000 Hz door zou lopen zet ik daar ook mijn vraagtekens bij hoe ze dat op hebben gelost.
      Ik vind het ook een interesant gegeven vandaar.

Comment

• dokter dB
        • Nov 2003
        • 1535

Wat een kansloze discussie zeg.... ik kom nauwelijks meer op dit (of andere) forum(s) maar dit gaat echt nergens over zeg kom op.
        Meyer sound is een commercieel amerikaans bedrijf, die bezig is met geld verdienen. Waarom zou je daar "fan" van willen zijn dan trap je dus in hun marketing zieltjes winnen verhaal en ben je gewoon een sukkel. Ik wil helemaal geen gelijk halen, hebben of whatever maar iedere 6 jarige kan dit inzien.

We weten allemaal dat een ander frans merk de eerste was en nog steeds hoge ogen gooit met hun line array en gewoon nog steeds de beste is. Geen amerikaan heeft dat getopt om zolang leading te zijn.
        Bas heeft helemaal gelijk met zn verhaal over horizontale spreiding met dubbel 15". Meyer lult er een verhaaltje aan omdat ze goedkoper kunnen produceren door mid speakertjes weg te laten en dus meer kunnen verdienen. Maar het is TOTAAL niet bijzonder of vernieuwend. Maar het zal vast prima kunnen klinken.

Mijn vraag in alles is: klinkt het ergens naar.... daar richt ik me op. 90% heeft met mensen te maken en niet met spullen. beter goeie mensen en minder goeie spullen.

Verder gun ik ieder zn handel en geloof in kerk ehh merk maar sorry dat is echt onzekerheid als je zo fanatiek iets denkt te moeten verdedigen wat door elke natuurkundige tegen te spreken is. Laat de discussie open zoveel zielen zoveel meningen, respecteer dat.

ik hoop dat ik niemand beledigd heb en anders was het misschien een keer tijd.

amen
        knoppen en waarden :)

Comment

• dokter dB
          • Nov 2003
          • 1535

Wel gaaf dat Meyer overigens zoveel kennis met de wereld deelt dmv cursussen, mapp online, etc etc dat mag echt wel even gezegd worden want anders kom ik veel te specifiek negatief over en dat wil ik helemaal niet en is ook niet terecht want ze maken echt wel mooie en interessante produkten lijkt me.
          knoppen en waarden :)

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Welkom in de kansloze discussie dan maar...

Vooropgesteld dat ik absoluut geen M-junkie ben, maar gewoon een duidelijke mening heb over hoe iets moet klinken.
            Verder is me alle Amerikaanse meuk nog veel te duur, al was het maar omdat de dollar vs. de euro nog steeds op 1,05 in de berekeningen staat ipv 1,30.
            Waar ik voornamelijk tegen ageer is de bonte boude belediging alhier van een club die de filosofie achter hun producten tenminste op orde heeft.
            En al helemaal dat die belediging gedaan wordt door een vent die een club vertegenwoordigt die niet eens een herleidbaar serienummer in haar producten durft te slaan of te graveren oid.

Last nut not least is het spul voor de nominale PA-boer hier in den lande toch niet te betalen. Laat staan dat er een vraag naar is.
            Die bedrijven die het wél in de schuur hebben of krijgen schijnen er wel tevreden over te zijn, anders hadden ze echt wel een ander kutsysteem gekocht.
            Last edited by Gast1401081; 05-07-13, 21:02.

Comment

• Joost van Ens
              • Jan 2001
              • 628

En nu mis ik de I-like button>

Comment

• djspeakertje
                • Oct 2008
                • 1912

Iets met een spijker en een kop... (werknemer bij Gamma, dan krijg je dat :P )

Daan
                I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Paul10
                  • May 2012
                  • 122

Originally posted by purplehaze
                  Tja ik wacht nog steeds op een gefundeerde reactie omtrent het LEO, ******** gaat dat niet doen klaarblijkelijk, hoeft ook niet zolang hij het eindelijk maar eens on topic houdt.
                  Maar misschien Rolmat.. die zit denk ik nog het dichtst op het Meyer vuur...
                  Ik ben ook zeer benieuwd, hoe Meyer het voor elkaar krijgt met het LEO systeem, ;-) maar denk niet dat we dat hier gaan lezen.

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

zo, was ff weg, ben weer terug, en heb maar eerst eens een lekker kopje koffie ingeschonken.

Moet achteraf erg lachen, en vooral mn laatste post klopt wel lekker.

Na nalezen vond ik echter de auto-vergelijking het beste, ook te gebruiken voor licht, voetbal, wielrennen, vuurwerk, etc etc etc....

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

sterker nog: gewoon de fik erin!

Comment

• Olaf Duffhuës
                        • Oct 2000
                        • 2477

O, by the way...LEO betekend Lomp En Onhandig....

Maar dat ter zijde..;-)
                        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• aameijer
                          • Oct 2005
                          • 67

Ik ben al minstens een jaar niet meer op het forum geweest omdat ik het niveau erg vond dalen. Vandaag dacht ik "toch weer even kijken". Ik heb er echt spijt van. Vraag was bijzonder eenvoudig. Wat vinden we van LEO. Prima vraag en vervolgens 14 pagina's gezeik. Waar gaat dit toch over en wat zonde van een dergelijk forum. Los van een paar fundamentele opmerkingen (o.a van Roland en aantal anderen) totaal nutteloos. Gaat totaal voorbij aan het oorspronkelijke doel van dit forum: kennis delen met vakgenoten en misschien een leuke vraagbaak voor aanstormende technici. Hopelijk kunnen we snel weer terug naar de basis.

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

Eerlijk gezegd vind ik dat als je in 8 jaar slechts 67 berichtjes hebt gepost ook maar weinig bij hebt gedragen aan het delen van kennis....
                            Maar, je verhaal ben ik het helemaal mee eens al is het een beetje mosterd na de maaltijd omdat er al genoeg over is geschreven.
                            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• salsa
                              • Jan 2007
                              • 1315

Ik heb van Dave Rat begrepen dat hij met plezier op een Meyer LEO set heeft gemixt, ok het 'drukt' niet zoals zijn K1 maar vond het wel ok.
                              Dus.

Dave
                              [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• NesCio01
                                • May 2010
                                • 1987

Originally posted by MusicXtra
                                Eerlijk gezegd vind ik dat als je in 8 jaar slechts 67 berichtjes hebt gepost ook maar weinig bij hebt gedragen aan het delen van kennis....
                                [offtopic]
                                Gelet op de stats is het duidelijk dat er meer kennis wordt gehaald
                                dan dat er wordt gebracht, althans dat is dan mijn persoonlijke uitleg
                                van de stats.

grtz

Nes

[/offtopic]
                                Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

Working...