Subdag 9 juni Almelo.
Collapse
X
-
1 of 2? teintekensI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Comment
-
Zie reactie in ander (Forum)-topic. Vertel je IRL wel wat de reden is, indien geïnteresseerd.
Ik zeg niks. Ik was ook een week of anderhalf afwezig om zo'n reden...
Vrouwtje gaat voor. Zij zorgt er voor dat het bed warm is als ik er 's-nachts bij kom liggen. Dat alleen is al heel wat waard...Comment
-
Nee, ernstig benieuwd naar die TW-audio, was mn idee. Ik zie en hoor daar leuke dingen van.
IRL zijn we net mensen, en hebben we ook e-mail. Klik op dat rare blauwe stuk tekst, en je ziet vast ergens e-mail staan.
Werkt 24upd7dpw52wpj.Comment
-
Pas die post maar aan. Ben er hard aan het trekken om TW Audio toch via importeur aanwezig te krijgen. Kans zit er in...
D&B gaat waarschijnlijk niet lukken ivm geen voorraad bij Peak Audio en daarnaast dat het net te lang is blijven liggen... Gaan nu proberen via HVR wat los te krijgen. Is de laatste hoop wat betreft D&B!Last edited by Outline; 05-06-13, 17:41.Comment
-
Wordt alles bij elkaar best een indrukwekkend lijstje....
Op dit moment:
L'Acoustics SB28
D&B....?
TW Audio?
Meyer HP700 of LFC1100
Cubo
DHZ sub
BR115
Brooklyn Audio Prospect sub
Brooklyn Audio X218
En mogelijk nog een EAW SB1002De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Er wordt hard aan gewerkt om de 2 Duitse merken van het moment (naar mijn mening dan) zondag aanwezig te laten zijn!
Vanavond nog contact gehad met Han van HVR. Die wil in principe wel wat J-laag beschikbaar stellen. Only problem: Krijg in mijn Doblo maar 2 kasten. Welke combi dat wordt is nog niet bekend.
Vanavond ook nog contact gehad met MWorks wat betreft TW Audio: Ook daar wordt hard aan gewerkt.
Wordt vervolgd!Comment

Comment