Subdag 9 juni Almelo.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

vanuit oldenzaal kom je gewoon op het fietsje…
    exacte plaats, tijden etc volgen nog.

Comment

• timmetje
      • Dec 2012
      • 424

Originally posted by MacGyverSounds
      vanuit oldenzaal kom je gewoon op het fietsje…
      exacte plaats, tijden etc volgen nog.
      Als 't mooi weer is fiets ik met 'm mee om er zeker van te zijn dat ie er nu niet onderuit kruipt...
      Tim

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by timmetje
        Als 't mooi weer is fiets ik met 'm mee om er zeker van te zijn dat ie er nu niet onderuit kruipt...
        Ja, da's wel nodig, hij verzint al jaren steeds een ander smoesje.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Outline
          • Feb 2006
          • 1434

Clash of the 15" subs?

Originally posted by Hilco
          Desnoods heb ik nog 1-4 DAP x15b subjes als daar interesse voor is.
          Kwam er nou ook iemand met DHZ/Forum-subs? Stond volgens mij in het weer fijn verwijderde topic...
          Als we dan nog iemand met 15" Cubo's hebben...

Korte vraag: Is er nog interesse in D&B subs? Ken iemand met een aardige schuur vol en die heeft (mits ruimte in agenda) wel interesse. Indien dat niet lukt, wil ik Audiopro wel benaderen of die eventueel interesse hebben om wat vergelijkingsmateriaal neer te leggen. Mits er interesse is natuurlijk!...
          Last edited by Outline; 18-05-13, 14:35.

Comment

• Outline
            • Feb 2006
            • 1434

Toch mooi: Plaats je een reactie, ziet de server 'm niet!

Btw: Gaat dus over mijn reactie hierboven...

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

Originally posted by MusicXtra
              Ja, da's wel nodig, hij verzint al jaren steeds een ander smoesje.
              Dan zorg ik ervoor dat Tim ook veilig aankomt. Crew Oldenzaal komt dus met 2 man en zonder subs zoals het er nu voor staat.

Daan
              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Volgens mij zijn alle subs meer dan welkom, vooral van merken als D&B, L'Acoustics, Meyer, EAW, etc.

Comment

• djspeakertje
                  • Oct 2008
                  • 1912

Trouwens, neemt Mac zelf ook nog e.e.a. mee? Beetje Meyer ofzo?

Daan

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

Originally posted by djspeakertje
                    Trouwens, neemt Mac zelf ook nog e.e.a. mee? Beetje Meyer ofzo?

Daan
                    eh, het gebeurt bij mij voor de deur….

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Maar niemand weet wat er bij jou achter die deur staat.

Comment

• Outline
                        • Feb 2006
                        • 1434

Originally posted by MusicXtra
                        Volgens mij zijn alle subs meer dan welkom, vooral van merken als D&B, L'Acoustics, Meyer, EAW, etc.
                        Ik zal mijn stinkende best gaan doen om wat D&B daar te krijgen!

Comment

• Outline
                          • Feb 2006
                          • 1434

Audiopro (D&B) wil wel...

@mod: Kun je van dit topic een sticky maken? Scheelt zoeken...

Zoals als beloofd heb ik Audiopro benaderd om mee te doen aan onze testdag:

Beste mensen van Audiopro,

Op 9 juni aanstaande willen wij, de leden van het J&H-forum, een sub-testdag gaan houden.
                          Het topic daarover kunnen jullie hier vinden: http://www.licht-geluid.nl/forum/liv...ni-almelo.html

Onze vraag is of jullie zin & interesse hebben om daar bij aanwezig te zijn. Dit mede ingegeven door leden die nog geen ervaring met D&B hebben en dit in de praktijk willen ondervinden.

De bedoeling van deze dag is om diverse subs met elkaar te vergelijken en diverse opstellen (end-fire, CSA, enz) te maken en te laten zien wat deze opstellingen in de praktijk voor uitwerking hebben. Verdere plannen worden momenteel uitgewerkt.

Persoonlijk denk ik dat Q een mooi systeem is om op deze dag neer te zetten. Dit omdat de diverse opstellingen met Q-subs (1 sub/2 subs/CSA per kant) snel en eenvoudig te maken zijn. Dit dan eventueel aangevuld met J-Sub of J-Infra of eventueel de V-Sub. Good-old B2 is natuurlijk ook welkom!

Graag horen wij of jullie (of eventueel een (lokale) verhuurder) interesse hebben om deze dag mee te doen.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Richard

Audiopro heeft er zeer zeker oren naar. Hierbij de reactie van Rolf Dijkstra:

Beste Richard,

Op zich ben ik altijd wel voor zoiets te porren.
                          Maar ik denk dat een dergelijke dag alleen zin heeft als het een kop en een staart heeft, dus een duidelijk programma dat we ook voor kunnen bereiden en met een conclusie.
                          De vraag die mij dus eigenlijk op de lippen brand: What is it you want to achieve ?
                          Dat maakt het voor mij wat makkelijker om een keus te maken met welk product te komen en in welke opstelling.
                          Graag dus je ideeën over het programma.

Maar zeker leuk en goed initiatief,

Met vriendelijke groet, Rolf Dijkstra

Nu is het dus aan ons om een serieuze invulling aan deze dag te geven! Wil Mac himself hierin het voortouw nemen? Aangezien het voor jouw voordeur gebeurt...

Via mail heb ik Rolf laten weten dat ik zijn reactie op het Forum geplaatst heb en dat wij het programma op korte termijn gereed willen hebben. Mijn planning is binnen 1 week. Moet lukken toch?

Overigens adviseer ik mensen hier om de importeur van een door hun gewenst merk te benaderen met hetzelfde verzoek. Kunnen we een Messe in het klein houden..

Dus heren: Actie!
                          Last edited by Outline; 22-05-13, 02:43.

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

denk dat ik best een goeie connectie heb bij AP - wist ik trouwens ook niet.

Ik denk dat we hetzelfde gaan doen als in Harderwijk, maar met een iets duidelijker tijdsplan, en een iets duidelijker meetsysteem.

Ik wilde eigenlijk een platte wagen neerzetten, in het midden van nergens zeg maar, en daar mag iedereen zijn sub-setje opbouwen, wat vervolgens op 3 a 4 punten in het veld gemeten wordt, qua afval / verval .
                            Eventueel daarna nog een korte cursus "magu - 6o6" sub-stearen, waarna enkele liefhebbers hun subs daar ook aan mogen wagen.

Ik schijn wat M-sound te hebben, geloof ik, en enkele importeurs goed te kennen. Voordeel is dat we nogal lang licht hebben avonds, we kunnen dus ff door klooien…

Comment

• SPS
                              • Mar 2004
                              • 1662

Ik baal toch wel stevig dat ik dan nog net met vakantie ben. Vrouwtje voorgesteld dat ik eerder terugvlieg naar Almelo...werd niet echt positief ontvangen. Maar lees graag de conclusies / ervaringen terug op het forum tzt. Paul
                              Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• djspeakertje
                                • Oct 2008
                                • 1912

Is het trouwens nog steeds wenselijk dat ik een laptop met interface en HDD vol muziek meeneem? Hiermee kunnen we ook CD's afspelen als dat nodig is, en iedereen kan zijn/haar USB stikkie meebrengen. Ik heb dan gewoon 2 XLR uitgangen naar de mengtafel/PA.
                                Verder heb ik nog 2 K&M stereo adapters liggen, mocht er gemeten gaan worden.

Daan

Comment

Working...