Live digitaal opnemen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Podium Verhuur
    • Mar 2012
    • 480

Bedankt voor de tip, deze multikabels hebben we nog wel liggen. Netjes met neutrik pluggen, met dit soort goedkope kabels willen de pluggen bij dedraadstop nog wel eens gaan kraken.

Comment

• FOHje
      • Mar 2013
      • 60

of je bebruikt dit: http://www.licht-geluid.nl/shop/p-86...ono-75-cm.aspx
      en kun je via de inserts een systeem maken dat je de ingang/uitgang kunt schakelen.

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Ja, maar als je iets dergelijks nog niet hebt liggen, en het moet vrijdag werkend zijn, dan is het vaak het geld waard om een paar tientjes in een dergelijke tijdelijke oplossing te stoppen (de eerste paar keer gaat dat heus wel goed hoor).

Daan
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Podium Verhuur
          • Mar 2012
          • 480

@fohje: Alleen ben je dan wel je gebalanceerde signaal kwijt. Wat doe je normaal dan met de loshangen kabels? Die kunnen toch behoorlijke storing geven als die tegen elkaar komen? Of snap ik de bedoeling verkeerd?
          @dj speakertje: je hebt helemaal gelijk het ziet er inderdaad een stuk netter uit, ook de kleuren zorgen voor minder verwarring met het inprikken. Wij gebruiken de insert kabels ook van dit soort merken en gaan inderdaad wel vaak 1 of 2 jaar mee.

Comment

• FOHje
            • Mar 2013
            • 60

elk voordeel heeft z`n nadeel,
            ik dacht dat dat ook handig zou zijn met live mixen als je een analoog paneel hebt.

Comment

• NesCio01
              • May 2010
              • 1987

En als het bevalt, netjes inbouwen met
              multiconnectors op de backside en ook multiconnectors
              in je doghouse.
              Multikabel inprikken en je draait in 2 minuten.......

grtz

Nes
              Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• djspeakertje
                • Oct 2008
                • 1912

Precies, net zoals je dat met een FX rack hoort te doen.

Daan
                I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Originally posted by Podium Verhuur
                  @fohje: Alleen ben je dan wel je gebalanceerde signaal kwijt. Wat doe je normaal dan met de loshangen kabels? Die kunnen toch behoorlijke storing geven als die tegen elkaar komen? Of snap ik de bedoeling verkeerd?
                  Zolang je niet over tientallen meters praat zal dat heel erg meevallen, het is een lijnsignaal die erdoor gaat.
                  Zelf had ik in mijn 'analoge mixertijd' mijn complete FX rack ongebalanceerd, de send en return waren twee aders uit een aderpaar en toch nooit last van overspraak of storingen met 5 meter multikabel.
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...