multi connector Syntax

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jakkes72
    • Dec 2003
    • 1015

Originally posted by PvG
    Als je kabel hebt gevonden: Ken je de Neutrik/Rean stageboxen? Ik vind ze erg fijn in gebruik en je hoeft ze niet te solderen. Bespaart je een uurtje of 2. Te configureren (male/female) zoals je wilt in setjes van 4. Goede ruimte voor labels en goedkoper dan losse Neutrik chassisdelen. Wel ff checken of de wartel om de kabel past...
    Zelf vind ik die maar niets...., vooral de klemverbinding van de XLR'en vind ik niet wat. Het resultaat was dat alsnog de XLR'en gesoldeerd zijn...

Comment

• PvG
      • Sep 2012
      • 979

Originally posted by jakkes72
      Zelf vind ik die maar niets...., vooral de klemverbinding van de XLR'en vind ik niet wat. Het resultaat was dat alsnog de XLR'en gesoldeerd zijn...
      ? Wat voor kabel heb je er in geprakt? Je moet de aders niet strippen hè! Aardscherm bij elkaar draaien. Aders en aardscherm een stukje tussen de klemmen drukken en vervolgens met de klem vastdrukken. Nog nooit een storing aan gehad.
      As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Die makkelijke Neutrik doosjes zijn best leuk voor installatiewerk enzo. Ik heb er wel eens een paar in elkaar gezet voor de lokale omroep (vaste installatie), en ze lijken met niet zo heel geschikt voor tourwerk, tenzij je ze inderdaad gaat solderen. Als je snel en tijdelijk iets in elkaar moet zetten is het perfect, je bent zo klaar.

Daan
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• jakkes72
          • Dec 2003
          • 1015

Originally posted by PvG
          ? Wat voor kabel heb je er in geprakt? Je moet de aders niet strippen hè! Aardscherm bij elkaar draaien. Aders en aardscherm een stukje tussen de klemmen drukken en vervolgens met de klem vastdrukken. Nog nooit een storing aan gehad.
          Belden en tasker...De koperaders waren waarschijnlijk te dun, kabel was niet gestript.Ook lieten de klemmen dien je vervolgens over de kabel heen drukt wel eens los.

Comment

• MusicSupport
            • Feb 2006
            • 1016

Originally posted by jakkes72
            Belden en tasker...De koperaders waren waarschijnlijk te dun, kabel was niet gestript.Ook lieten de klemmen dien je vervolgens over de kabel heen drukt wel eens los.
            Exact mijn ervaring; ik heb ze naderhand alsnog gesoldeerd. Verder een betrouwbare stagebox.
            d&b Audiotechnik

Comment

Working...