Dat is denk ik ook niet de bedoeling maar op het moment dat je een stevige rockdrummer hebt kan -20 dB nog steeds teveel van het goede zijn.
Nieuwe 24 kanaals geluidstafel?
Collapse
X
-
-
Comment
-
En dan...?
Met een DI krijg je weliswaar een gebalanceerd signaal in plaats van een ongebalanceerd signaal en veranderd de impendantie, maar het blijft line-level, probeer het eens met eender welke actieve DI en een keyboard bijvoorbeeld...
Als je DI een pad heeft lost het je probleem op, anders niet.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
En wat gebeurt er met de spanning door de impedantie transformatie (typisch ~100:1 voor een passieve DI: van ~100kOhm naar ~1kOhm)?En dan...?
Met een DI krijg je weliswaar een gebalanceerd signaal in plaats van een ongebalanceerd signaal en veranderd de impendantie, maar het blijft line-level, probeer het eens met eender welke actieve DI en een keyboard bijvoorbeeld...
Als je DI een pad heeft lost het je probleem op, anders niet.As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
-
Comment
-
Daar is al een oplossing voor gegeven; gewoon met een verloop in de line-input van het kanaal prikken.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
of je koopt dit : http://www.proaudiosolutions.com/ATT...-p/att-448.htm
ook eigenlijk prima zelf te maken, maar voor de prijs kan je er imo niet je tijd in gaan steken.Comment
-
Werkt alleen voor dynamische mics. Voor condensators blijf je een pad nodig hebben (zelf te maken met 3 weerstanden).
Ik blijf bij mijn mening: in een live omgeving gebruik je de line-inputs van je mixer niet ;-)Last edited by PvG; 03-12-12, 23:09.As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
Dat het niet de ideale oplossing is ben ik met je eens. Maar de keuze in mixers die helemaal aan de wensen van TS voldoen is kennelijk erg klein.
Als dit dan de oplossing is valt daar wel mee te leven.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Vast wel iets nuttigs, maar hij blijft erg hard binnenkomen.
Ik heb een jaar lang monitors gedaan op een GB4 en dit was het meest voorkomende probleem (naast het ontbreken van een variabel HPF). Gelukkig konden wij op een deel van onze DI's een -20dB pad instellen om dat op te lossen, maar in de andere gevallen had je een klein probleem. FOH deed fantoom, maar dan krijg je dus weer het probleem dat je +48V op je line-in krijgt, ook niet gezellig.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
De meeste standaard DI's hebben toch allemaal een pad knop? AR133, quasi elke Radial, Klark afaik sowieso
Als je een passieve DI gebruikt heb je sowieso al een gratis PAD
Comment

Comment