AD-systems Stium

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hansound
    • Apr 2006
    • 832

Originally posted by MusicXtra
    Waar en wanneer is die test?
    Zet er graag mijn BA setje naast.
    Dat gaat goed komen, maar gezien de huidige temperatuur ga ik de komende week niet in de loods lopen.
    zodra het iets warmer word spreken we af, krijg jij een lekker (warm) bakkie koffie

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Je bent altijd welkom in mijn (verwarmde) bedrijfshal, volgens sommigen is de koffie alleen koud.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• grunnen
        • Sep 2008
        • 18

'k Ben ook graag van de partij als AD Systems met Brooklyn Audio wordt vergeleken.
        Dit boek bevat leuke plaatjes van o.a. luidspekersystemen gericht op de "sweet spot":
        Sound System Design and Optimization door Bob McCarthy.

Comment

• LVG
          • Jul 2011
          • 152

Originally posted by Hansound
          Regelmatig hebben we op de zaak kleine abc tests met verschillende speakermerken.
          Onlangs stond daar van Ad-systems de Stium topkast bij, hoorngeladen dubbel 12 en 1.4 inch hoorn.

In het begin was ik nogal sceptisch omdat ik de oude AD kasten niet echt je van het vind...

Maar dit was heel andere koek, een heldere open klinkende topkast met flink wat druk.
          Het deed me een beetje denken aan de Ohm Trs topkast,

Zijn er mensen die deze kast inmiddels gebruiken ? en zo ja wat zijn de ervaringen
          Topic even nieuw leven in blazen...

Zijn er ondertussen meer gebruikers van de AD Stium top? En wat zijn de bevindingen?

Comment

Working...