De geluidswereld zit vastgeroest in het hokjes denken, een 15" is minder geschikt voor stemmen, een 2" driver vanaf 400Hz kan niet, zo'n klein topje voor 2500 man is onmogelijk, en toch hou ik me al drie jaar staande met beweren en laten zien/horen dat het wel kan. Dat ene topje voor 2500 man heb ik afgelopen weekeind laten zien, een ieder die het gehoord heeft was onder de indruk en een ieder die er niet bij was gelooft het niet. Ik leg met mijn grote bek de lat heel hoog en ondanks dat is iedereen die komt luisteren alsnog aangenaam verrast, dat moet toch te denken geven....
Ik kan niet toveren maar wel redelijk goochelen, laat het hokjes denken eens los en kom gerust luisteren, dat geldt ook voor PVG dan kan ik je hier ook een 12" floortje laten horen waarbij ik je garandeer dat je rond gaat kijken of er niet ergens stiekem een sub in een hoekje verstopt staat.
Ik kan niet toveren maar wel redelijk goochelen, laat het hokjes denken eens los en kom gerust luisteren, dat geldt ook voor PVG dan kan ik je hier ook een 12" floortje laten horen waarbij ik je garandeer dat je rond gaat kijken of er niet ergens stiekem een sub in een hoekje verstopt staat.

Comment