Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Big Bang
    • Apr 2008
    • 652

Originally posted by NesCio01

lange quote in quote
    Doe je het er nou om?
    It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• Revha
      • Apr 2013
      • 8

Wij hebben uiteindelijk ook de keuze gemaakt voor Brooklyn Audio.
      2 prospect toppen met 4 prospect subs.
      deze als vervanger van onze oude set: RCF TT22A en TTS18A

Hopelijk wordt de set snel geleverd!

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Om het 'probleem' handgreep op de Coax6 te tackelen....

De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Tofke78
          • Jan 2005
          • 504

Originally posted by Revha
          Wij hebben uiteindelijk ook de keuze gemaakt voor Brooklyn Audio.
          2 prospect toppen met 4 prospect subs.
          deze als vervanger van onze oude set: RCF TT22A en TTS18A

Hopelijk wordt de set snel geleverd!
          Wij zijn ook "in blijde verwachting" �� Welk was jouw impressie van deze set?

Comment

• Revha
            • Apr 2013
            • 8

De set klinkt uitstekend, er zitten goede componenten in en hij ziet er ook nog goed uit.
            We hebben een vergelijk gedaan met onze huidige set en waren direct overtuigd.

Comment

• Tofke78
              • Jan 2005
              • 504

Originally posted by Revha
              De set klinkt uitstekend, er zitten goede componenten in en hij ziet er ook nog goed uit.
              We hebben een vergelijk gedaan met onze huidige set en waren direct overtuigd.
              Ok bedankt voor je reactie. En welk was jouw vorige set?

Comment

• kvdb013
                • Nov 2010
                • 337

Originally posted by Tofke78
                Ok bedankt voor je reactie. En welk was jouw vorige set?
                Staat bij zijn eerste post
                Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• Revha
                  • Apr 2013
                  • 8

Zie je eigen citaat een paar berichten hieronder (-;

Comment

• Tofke78
                    • Jan 2005
                    • 504

Inderdaad, sorry. Zal de vermoeidheid zijn. Prettige feesten iedereen :-)

Comment

• Olaf Duffhuës
                      • Oct 2000
                      • 2477

Thinking out of the box is our style
                      Dat staat als eerste tekst op de website van Brooklyn Audio en eerlijk is eerlijk, ik ben van mening dat het zo is!

Afgelopen weekend heb ik een demo setje Coax12 met de Prospect sub in combinatie met een set FL112 floor monitors mogen proberen. Wat me opviel bij de Coax12 toppen : het stereobeeld wat erg goed, in mijn oren klonk het zonder gekke dingen te hoeven doen meteen goed(ik heb de PA niet hoeven eq-en!) De complete set stond in balans.

De floortjes deden wat ze moeten doen en kunnen best aan..;-) Deze heb ik wel een klein beetje moeten eq-en, ergens rond de 315Hz als ik me goed herinner, maar dat mag de pre niet drukken! Het enige wat ik minder vond was de plaatsing van de Speakon aansluiting, deze was fijner als ie een kwartslag gedraaid zou zijn. Dan passen m'n dikke vingers er beter tussen..;-) Maar dat was bekend bij hem en er komt een oplossing..;-)

Afgelopen maandag heb ik dat hout weer terug gebracht naar hun baasje en gezellig met Sander zitten buurten en over geluid en zijn en mijn gedachte uitgewisseld en die kwamen erg overeen. Ook heeft hij de Prospect set laten horen met 2 x 18" per kant en later aangevuld met de X218MKIII, Olafje was toen even de weg kwijt. Nadat zijn broek was gestreken door het laag/sub, heb ik m'n botten bij elkaar verzameld, tering, als of er een concert systeem aanstond.

Als je dit ervaart, ga je toch nog eens nadenken, moet ik eerlijk bekennen! Ook de filosofie achter de systemen, ik noem dat logica! Ik loop al even mee in de handel en heb met veel verschillende systemen gewerkt, groot en klein, A en B merken, best veul in de loop van de jaren, maar dit ben ik nog niet tegengekomen. Ondanks dat er fabrikanten zijn van gerenommeerde merken die dat beloven maar niet nakomen.

Verder ben ik wéér wijzer geworden in de audio techniek, zo kun je altijd wat leren, als je maar geïnteresseerd bent! En heb ik m'n mening over Sander zelf bij gesteld, hij kwam namelijk in eerste instantie, als ik met hem sprak via gezichtsboek wat arrogant over, maar dat is verre weg niet het geval!

Sander bedankt voor het kijkje in de keuken!

Mensen hoeven hier niet op te reageren, het is een recensie van mijn ervaring met Brooklyn Audio.
                      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• salsa
                        • Jan 2007
                        • 1315

Waar is de 'Like'button???
                        [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Ook in wit verkrijgbaar.

Comment

• Jan van Duren
                            • May 2004
                            • 204

Dag Sander,

zijn coax6 geschikt als monitor in een homestudio??

Comment

• drbeat
                              • Jun 2012
                              • 671

Originally posted by Jan van Duren
                              Dag Sander,

zijn coax6 geschikt als monitor in een homestudio??

Das idd een goede vraag, want het zijn imo zeer goed klinkende kastjes....van wat ik er de laatste keer van gehoord heb...

is een subje dan nodig?
                              Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

De Coax6 is inderdaad wel een heel goed klinkend kastje maar ik denk dat hij in de studio wel wat tekort komt in het laag en simpel niet nauwkeurig genoeg is.
                                Het is een kastje dat voor PA doeleinden is ontwikkeld waarbij de nadruk ligt op een hoog rendement en niet op een sterk laag.
                                Maar, een aantal maanden geleden is de Prospect top in een studio getest en daar waren een paar oude rotten uit het vak diep onder de indruk.
                                'In de 40 jaar dat ik in het vak zit nog nooit een PA luidspreker tegengekomen die studiowaardig is, op de Prospect zou ik een CD durven afmixen' was het commentaar van iemand die echt weet waar hij over praat.

Comment

Working...