Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

Kasten zien er strak uit, kleurtje blijft voor mij lelijk. Kwestie van smaak.
    Ben wel benieuwd naar de klank, daar gaat het uiteindelijk om.
    Heerlijk die stilte

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Hier de specs van de sub:
      Enkel 18" neodynium basreflex, frequentie bereik 25 Hz-140 Hz (-3 dB)
      Belastbaarheid: 1500 Watt AES, impedantie 8 Ohm, rendement: 96 dB 1W/1m.
      Afmetingen: 530 mm breed, 700 mm diep, 700 mm hoog, gewicht: 45 kg.
      Gemaakt van 12 en 18 mm berken multiplex met powder-coated 2 mm stalen grille, voorzien van statiefflens.
      Aansluitingen: Speakon NL4 (naar wens ook met NL8)
      Kleur: Zwart/oranje, zwart/ivoor wit of zwart/antraciet.
      Hoe het klinkt is in dit topic al door diverse mensen beschreven.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• RayM
        • Jan 2006
        • 742

Moet het toch zelf horen om een oordeel te kunnen geven.
        Heerlijk die stilte

Comment

• drbeat
          • Jun 2012
          • 671

Prachtig systeem!

Misschen een stomme vraag maar waarom heb je die grepen uit de top niet door gezet in de subs?
          Vind ik aan de tops zeker mooi en goed handelbaar.

Een onderscheidend ontwerp wat ik persoonlijk zeer zeker waardeer. Net als ik je denkwijze en concept voor het ontwerp goed in elkaar vind zitten. Kwa kleurenpallet zou ik het oranje meer naar het rood laten gaan dan naar het geel, zoals nu. Maar dat is persoonlijk en wellicht nog als extra te bestellen.

Jammer dat ik niet zo vermogend ben maar anders was ik een van je klanten geworden voor de set met dubbel sub.

Tot hoe ver kun je het uitbreiden kwa top en sub?
          Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

De subs zijn nog prototypes, in de definitieve uitvoering zitten er dezelfde handgrepen op als op de toppen.
            Er hoort ook nog een kick element bij, in feite de top zonder hoogdriver.
            De set kan maximaal uitgebreid worden met 3 kick en 6 subkasten per kant!
            Hier vindt je nog wat info over de uitgangspunten bij het ontwerpen.

Comment

• kvdb013
              • Nov 2010
              • 337

Mooi om te zien dat er mensen zijn die zo ambitieus zijn. Ik hoop voor je dat je je kunt mengen in de moordende concurentie van de A merken. Want ik ga er wel vanuit dat we deze speakers cq merk in die klasse kunnen inschalen toch?
              Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• SPS
                • Mar 2004
                • 1662

Even een redigeertipje (verder niet van belang hoor)
                Op je site staat bij de uitgangspunten: "gemonteerd achter een assysmetrische hoorn"
                Zou nog even naar dat woordje "assysmetrische" kijken
                Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• drbeat
                  • Jun 2012
                  • 671

Originally posted by kvdb013
                  Mooi om te zien dat er mensen zijn die zo ambitieus zijn. Ik hoop voor je dat je je kunt mengen in de moordende concurentie van de A merken. Want ik ga er wel vanuit dat we deze speakers cq merk in die klasse kunnen inschalen toch?
                  Ik denk dat hij door deze weg in te slaan zich prima staande houd omdat hij zich duidelijk profileert.

Ik zou er als muzikant graag over spelen, daar klapt de snair nog eens lekker als je er op slaat....en de kick......bassgitaar....
                  Dat knalt wel!!....en het schaalbare van de set...das ideaal...kroegje, feestent...

Ik geloof wel in de achterliggende gedachte dat de top overal in te zetten moet zijn....er liggen al genoeg line-arry dingen te rotten en roesten in diverse magazijnen omdat er geen werk voor is waarbij het rendeert....een top die praktisch elk weekeind in te zetten is past in deze tijden...

En je kunt de tops kopen...er mee starten...sparen voor subs...en je set groeit met je bedrijfje mee....tumbs up!!

Welke processor raad je aan? En amps?
                  Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• mrVazil
                    • Mar 2010
                    • 330

voor zover ik weet importeert ie zelf versterks uit china die heel goed presteren met zijn set!

Is er ondertussen al een datum voor je website? Ja, ik weet dat ik daar op hamer, maar ik denk dat dit toch echt een noodzaak is. Waarom? Als je je product rider-proof wil maken moet een bezoekende techneut toch ergens op voorhand kunnen kijken wat ie in handen krijgt. Die techneut heeft niets aan dit forum, of aan een facebook pagina, of aan een subpagina die verstopt is op je persoonlijke website.

Hetzelfde gaat op voor potentiële klanten, al is dat op dit moment van je ontwikkelproces nog iets minder aan de orde misschien.

Comment

• timmetje
                      • Dec 2012
                      • 424

Originally posted by mrVazil
                      voor zover ik weet importeert ie zelf versterks uit china die heel goed presteren met zijn set!

Is er ondertussen al een datum voor je website? Ja, ik weet dat ik daar op hamer, maar ik denk dat dit toch echt een noodzaak is. Waarom? Als je je product rider-proof wil maken moet een bezoekende techneut toch ergens op voorhand kunnen kijken wat ie in handen krijgt. Die techneut heeft niets aan dit forum, of aan een facebook pagina, of aan een subpagina die verstopt is op je persoonlijke website.

Hetzelfde gaat op voor potentiële klanten, al is dat op dit moment van je ontwikkelproces nog iets minder aan de orde misschien.
                      Voor zover ik weet gebruikt ie 'gewoon' Lab Gruppen. Overigens eens m.b.t. een website: die mag nu wel een keertje verschijnen...
                      Tim

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

@MrVazil: Wat die website betreft, daar heb je helemaal gelijk in, die website is op dit moment het ondergeschoven kindje en daar moet hoognodig aan gewerkt worden.
                        Maar beter dat dan een site waar al ruim twee jaar niks meer aan gebeurd is.(begint met een V en eindigt op acoustics)
                        Ik importeer inderdaad zelf 4 kanaals versterkers die helemaal top zijn, Brooklyn Audio wordt dan ook met deze versterkers geadviseerd of Lab Gruppen.
                        Last edited by MusicXtra; 28-12-12, 22:44.

Comment

• frederic
                          • Jan 2006
                          • 3511

Heb je zr al geprobeerd met Camco?

Comment

• sjig
                            • May 2012
                            • 909

Is er voor de subs / toppen al een (richt)prijs beschikbaar? Ben wel ernstig benieuwd geworden....

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Heb nog geen Camco amps geprobeerd.
                              En prijzen zijn uiteraard bekend maar die ga ik hier niet op het forum zetten.

Comment

• Timo Beckman
                                • Jul 2006
                                • 1298

Originally posted by MusicXtra
                                Een volledig vlakke group-delay is praktisch niet haalbaar, gelukkig is ons gehoor daar alleen bij hoge frequenties gevoelig voor en daar is hij perfect vlak.
                                Duurde even maar dan toch .

En nu zonder smoothing op het fase display

Comment

Working...