Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • purplehaze
    • Jul 2004
    • 692

..als er iemand echt hard wil in de carnavalsoptocht is dit een serieuze kandidaat!.. Geintje

Complimenten ziet er strak uit.

Comment

• desolation
      • Jun 2012
      • 706

Zien er zeer zeker mooie kastjes uit.

Zijn er ook plannen voor een actieve prospect ?

Comment

• drbeat
        • Jun 2012
        • 671

Mooi spulleke!! zou er wel eens met de band over willen spelen Sander!!!

Even een gekke vraag, maar als je deze subs nu in samenspraak met je prospect top, je line Array of je Daltons gaat gebruiken, hoe kun je de processor dan instellen? want deze versterkers hebben toch een processor aan boord? of heb je daar standaard instellingen voor in de sub gebouwd voor de prospect en daltons, en voor de line Array in samenwerking met een losse processor?

Wordt wel een heel serieus merk dat BA!! Zien we over nu en tien jaar ook een Sander met een baard op Youtube die uitlegd waarom en hoe BA zo groot is uitgegroeid als wereldspeler?
        Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Alle powered luidsprekers hebben inderdaad hun eigen DSP aan boord.
          Alle powered luidsprekers van Brooklyn-Audio hebben een identieke fase response, iedere combinatie is dus mogelijk.
          In combinatie met de non-powered kasten zoals de line-array of Prospect kunnen de subs aan een output van de processor gehangen worden.
          Dan hebben de subs als extra delay de latency van de processor en staan ze netjes op tijd.
          Bij de line-array zullen de subs toch altijd apart op tijd gezet worden.
          Misschien leg ik over 10 jaar wel uit waarom BA groot is geworden maar dan wel zonder die baard.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• drbeat
            • Jun 2012
            • 671

Originally posted by MusicXtra
            Alle powered luidsprekers hebben inderdaad hun eigen DSP aan boord.
            Alle powered luidsprekers van Brooklyn-Audio hebben een identieke fase response, iedere combinatie is dus mogelijk.
            In combinatie met de non-powered kasten zoals de line-array of Prospect kunnen de subs aan een output van de processor gehangen worden.
            Dan hebben de subs als extra delay de latency van de processor en staan ze netjes op tijd.
            Bij de line-array zullen de subs toch altijd apart op tijd gezet worden.
            Misschien leg ik over 10 jaar wel uit waarom BA groot is geworden maar dan wel zonder die baard.
            Helder! En ik gun je het van harte Sander, ook zonder baard...
            Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Nieuwe clip van Sharon Doorson featuring Brooklyn-Audio with the wall of sound. http://www.youtube.com/watch?v=IEkxniqKiLs

Comment

• JosV
                • Jan 2012
                • 21

Handig om te weten dat je zo'n grote verhuur voorraad hebt Sander!

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Originally posted by JosV
                  Handig om te weten dat je zo'n grote verhuur voorraad hebt Sander!
                  Dit was alleen maar de linker kant, rechts staat net buiten beeld.

Comment

• Tummy
                    • Nov 2008
                    • 324

de tiefes.. geen beeld/montage trucage gebruikt met die wall?
                    Profiel wordt door meerdere personen gebruikt :)

Comment

• NesCio01
                      • May 2010
                      • 1987

Originally posted by MusicXtra
                      Nieuwe clip van Sharon Doorson featuring Brooklyn-Audio with the wall of sound. http://www.youtube.com/watch?v=IEkxniqKiLs
                      Erg leuk om naar te kijken, en dat niet enkel omdat Sharon
                      in de clip speelt (wel een zeer substantieel aandeel)!
                      Vette set up zo Sander, goed bezig man!

Ik las al ergens de vraag: 'Wordt dit de testset voor 6 april?'

grtz

Nes
                      Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Originally posted by NesCio01

Ik las al ergens de vraag: 'Wordt dit de testset voor 6 april?'

grtz

Nes
                        Ik heb zo het idee dat die vraag al eerder bij je op was gekomen.
                        Maar als jij ff helpt stapelen dan neem ik dat setje wel mee hoor.

Comment

• NesCio01
                          • May 2010
                          • 1987

..........

..........
                          Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                            • Jun 2010
                            • 640

Even zonder gekheid? Is dit de voorraad dit je hebt staan?

Comment

• kvdb013
                              • Nov 2010
                              • 337

Lijkt me niet, in 1 scène tel ik meer dan 120 toppen.
                              Wel leuk gedaan.
                              Net zo'n geluid wedstrijd uit het verre oosten
                              Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                                • Jun 2010
                                • 640

Niemand weet hoeveel brooklyn audio er al daadwerkelijk is uitgeleverd dus ja... De kracht lijkt me het netwerk van de gebruikers waardoor je zoiets voor elkaar zou kunnen boxen...

Comment

Working...