Dat doet hij ook..er wordt veel afgegeven op behringer maar ik vind de versterkertjes echt niet slecht.
Wij repeteren en spelen met 1 inuke op het laag en een crest op het topje en dat gaat als een trein.
Der zit ook niet veel meer in wat kapot gaat. Koop er gewoon 1 . Je valt er geen buil aan en gaat prima.
Ik heb voor mijn bud kikker een 50 euro ampje...van de bax..werkt nog steeds...
Voor back-up heb je niet zo duur spul voor nodig...altans voor de bud kikker...monitor kan die inuke prima af..
Ik ken zelfs een drive in die alleen maar inukes heeft gekocht.. Voor budget klusjes een super ding en hij heeft tot nu toe geen schades gehad.en hij is toch elke week er mee weg..
Het is geen lab maar daar is de prijs ook niet naar... En zoals ik al eerder schreef...klank is meer dan acceptabel!
Wij repeteren en spelen met 1 inuke op het laag en een crest op het topje en dat gaat als een trein.
Der zit ook niet veel meer in wat kapot gaat. Koop er gewoon 1 . Je valt er geen buil aan en gaat prima.
Ik heb voor mijn bud kikker een 50 euro ampje...van de bax..werkt nog steeds...
Voor back-up heb je niet zo duur spul voor nodig...altans voor de bud kikker...monitor kan die inuke prima af..
Ik ken zelfs een drive in die alleen maar inukes heeft gekocht.. Voor budget klusjes een super ding en hij heeft tot nu toe geen schades gehad.en hij is toch elke week er mee weg..
Het is geen lab maar daar is de prijs ook niet naar... En zoals ik al eerder schreef...klank is meer dan acceptabel!







Na nog een half uurtje wachten wilde het wel gelukkig.
Comment