Helemaal eens, bij in-ears wil je liefst 100% betrouwbaarheid, een draadloze handheld kun je in geval van storing nog vervangen voor een draadgebonden microfoon (die ik overigens altijd standby heb), storende in-ears zijn showstoppers en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
In ear aanschaffen
Collapse
X
-
-
Vreemd, hier nooit problemen. Afstanden 10-20m tussen zenders en ontvangers. 1/4-lambda sprietjes zitten hier op geaarde(!) 19" paneeltjes. Overigens met het rack OP het podium, niet NAAST. Frequentiespectrum op nieuwe/onbekende locatie wordt gescand.Mijn ervaringen met inears zonder combiner en vlag zijn anders.
Sowieso in ears zonder vlag werkt volgens mijn ervaringen niet lekker. Snel last van storing/uitval, en dus niet geschikt voor mijn situaties. En ja hierbij staat het rack met de in ears ook gewoon naast het podium.
BTW: Mbt bedrijfszekerheid: als de voeding van de combiner de geest geeft, gaan al je zenders mee. Dus apart voeden, een reserve adapter mee of bedrade in-ears mee...As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
Ik weet dat vlaggen en combiners soort van onmisbaar zijn.
Ik wil wel eerlijk zeggen dat wij met 7 EW300 sets in een 19 inchrek. (5 in ear en twee microfoons) Gewoon achtorop het rek een paneeltje met 9 antennes op BNC connectors hebben. En we hebben er nu ruim 10 jaar probleemloos mee gespeelt.
Het kan officieel niet. Dat weet ik. Maar ik wil het toch even melden.
lekker belangrijk!Comment
-
-
Daisy chain gaat dus toch niet werken volgens de leveranciers. Passieve splitter zou wel kunne, maar kost dan net zo veel, of meer als een extra vlaggetje.
Er zijn 8-voudige combiners van zowel Shure als Sennheiser, maar die zijn budgettair niet echt interessant (lees behoorlijk duur).
Ik denk dat het dus maar twee setjes worden met een eigen distro en vlag.Comment
-
PA411 voor PSM300 kost de helft van een PA421A. Alleen de uitgangen van de 421 kun je passief combinen. 2x 411 met 2 vlaggen is dan waarschijnlijk de voordeligste optie (tenminste als je voor de PSM300 wilt gaan).As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment

Comment